XXL Nutrition

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

Tuurlijk heb ik daar vertrouwen in.

Nope, nog niet binnen, ik wacht nog ff.... tis net drugs, als ik het heb liggen, gaat de spuit er toch wel in wahaha of zit ik stiekum van de dianabolletjes te snoepen hahahah
Vast niet je beste eigenschap :x

Ben benieuwd hoe je je 'nieuwe massa' gaat vormgeven :)

Goed bezig! interresant log..
zo te horen ben je goed tevrede over de results !

Door dit soort logs ga ik het toch telkens interresanter vinde:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Vast niet je beste eigenschap :x

Ben benieuwd hoe je je 'nieuwe massa' gaat vormgeven :)

Voorlopig ff 15 reppers erin knallen...

Goed bezig! interresant log..
zo te horen ben je goed tevrede over de results !

Door dit soort logs ga ik het toch telkens interresanter vinde:rolleyes:

Gezien de omstandigheden mag ik niet echt klagen... kan beter natuurlijk, maja... kleinigheidje hou je...

Wil jij ook kuren dan?

NOu in de toekomst mischien, Ik wil eerst benen op orde hebben :D
Lopen namelijk erg achter.. en als dat beter is ga ik er wel serieus over nadenken....:p

'k zou die deca op 400 zetten en eventueel test op 500 laten staan. Waarom direct 750 ?

Laatst bewerkt:
Waar blijven de foto's ;)

'k zou die deca op 400 zetten en eventueel test op 500 laten staan. Waarom direct 750 ?

Ik had begrepen dat de effectiviteit afneemt bij een volgende kuur, vandaar 750. Maar heb jij andere ervaringen? Ik hoor ze graag...

Waarom deca naar 400 eigenlijk? Is 200 te weinig?

jaahaaa :p

Ik zal kijken of ik er strakkies misschien een paar kan schieten...

Ik had begrepen dat de effectiviteit afneemt bij een volgende kuur, vandaar 750. Maar heb jij andere ervaringen? Ik hoor ze graag...

Naarmate je meer kuren gedaan hebt ga je inderdaad hoger moeten doseren en ik spreek niet uit persoonlijke ervaring, maar als je elke kuur hoger gaat doseren in test, ga je al snel aan heel hoge aantallen komen. Maar je kan het natuurlijk doen, is helemaal niets mis mee. Ik zou persoonlijk eerst nog eens 500mg doen en eventueel de kuur daarop 750 gaan. Misschien dat andere hier een andere visie op hebben, zoja moeten ze dat natuurlijk zeggen. Vraag het eens aan de big guys dat hier al zovele kuurtjes achter de rug hebben.

Waarom de deca op 400, omdat je dan echt gaat knallen :p

Ey Kwarkie, heb je ondertussen al foto's? Ben onwijs benieuwd man!

Geef mij vooral veel karma... dan doe ik extra mijn best voor fototjes :D

karma whoreeeeee

eerst foto's uploaden dan beslis ik wel of ze karma-waardig zijn!

Zit nu in mijn vierde kuur, 250 mg testE en 800 mg primo, maar gaat nog steeds goed. Vind het persoonlijk niet nodig om steeds hoger te doseren, maar ja heb ook geen ervaring met 500+ mg testE, misschien praat ik dan wel anders. Het lokt mij wel om eens op een 1.000 mg te gaan zitten, maar denk dat ik gek word van de sides.

Terug
Naar boven