MuscleMeat

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

Zit nu in mijn vierde kuur, 250 mg testE en 800 mg primo, maar gaat nog steeds goed. Vind het persoonlijk niet nodig om steeds hoger te doseren, maar ja heb ook geen ervaring met 500+ mg testE, misschien praat ik dan wel anders. Het lokt mij wel om eens op een 1.000 mg te gaan zitten, maar denk dat ik gek word van de sides.

4 kuurtjes? Heb je je kleinere broertje dan op de foto staan in je album :p

• Topic Starter Topic Starter
Naarmate je meer kuren gedaan hebt ga je inderdaad hoger moeten doseren en ik spreek niet uit persoonlijke ervaring, maar als je elke kuur hoger gaat doseren in test, ga je al snel aan heel hoge aantallen komen. Maar je kan het natuurlijk doen, is helemaal niets mis mee. Ik zou persoonlijk eerst nog eens 500mg doen en eventueel de kuur daarop 750 gaan. Misschien dat andere hier een andere visie op hebben, zoja moeten ze dat natuurlijk zeggen. Vraag het eens aan de big guys dat hier al zovele kuurtjes achter de rug hebben.

Waarom de deca op 400, omdat je dan echt gaat knallen :p

Is natuurlijk wel zo dat het nog maar mijn 2e kuur wordt eh... Ik lees en hoor links en rechts van mensen die er ervaring mee hebben dat ik toch echt beter de dosering Test kan opschroeven, dus hou het dan wel op 750mg/w

Maar hou het met deca op 200mg/w, niet in de laatste plaats omdat ik dat middel nog nooit heb gebruikt.

3de kuur 1000mg? 4de kuur 1500? 5de kuur 2000?

hahahaha wil ik ook wel zien 122kg op 12%.....dream on internet held..woehahahah zie het al 21%....rest my case

woehahahah... en dat klopt nie meer jonguh, nu 129 kilo met 35%VP gvd ,dus wat wil je jonguh....
Net zoveel spek als mij?

Laatst bewerkt:
Hey Kwarkmeister ... even een vraagje ... je geeft aan dat je gezakt bent in vet% toch hé?
Ben je dan gewoon blijven eten zoals je at? En hoe zat het nu weer net met je cardio?

Hey Kwarkmeister ... even een vraagje ... je geeft aan dat je gezakt bent in vet% toch hé?
Ben je dan gewoon blijven eten zoals je at? En hoe zat het nu weer net met je cardio?

Ik heb het een en ander veranderd, en bulk over het algemeen erg clean.
geen zout, suiker, (minder) vet, vetarme zuivel etc.

Ik gebruik ook rice & protein sinds 1,5 maand in plaats van mijn oude vertrouwde "hondebrokken" oftewel Mutant Mass. Is veel zuiverder spul...

Cardio doe ik nog niet veel, maar ga ik wel weer oppakken... :D 3x per week 30-45 min. ;)

maw ... test = goede vetverbrander? :p

Wat zijn die foto's klein! ik zie ze niet...

Ik heb het een en ander veranderd, en bulk over het algemeen erg clean.
geen zout, suiker, (minder) vet, vetarme zuivel etc.

Ik gebruik ook rice & protein sinds 1,5 maand in plaats van mijn oude vertrouwde "hondebrokken" oftewel Mutant Mass. Is veel zuiverder spul...

Cardio doe ik nog niet veel, maar ga ik wel weer oppakken... :D 3x per week 30-45 min. ;)
wat zijn je plannen dan voor de volgende kuur? eerst droger (beach proof) worden, en daarna massa pakken met de hgh?
*hoelang doe je met een pot rice&protein als je eenmaal daags een portie pakt?

wat zijn je plannen dan voor de volgende kuur? eerst droger (beach proof) worden, en daarna massa pakken met de hgh?
*hoelang doe je met een pot rice&protein als je eenmaal daags een portie pakt?
Ik geloof dat kwarkie er een pot per week doorheen ramt.. Hij pakt wel iets van 3-4 shakes per dag als ik het me goed herinner

Ik geloof dat kwarkie er een pot per week doorheen ramt.. Hij pakt wel iets van 3-4 shakes per dag als ik het me goed herinner
sick! +- 100 pleuro in de maand alleen al voor rice&protein, kan je die niet zelf maken:roflol:
zv-rijst koken, en dan bij je shake pleuren (50gr of zo)

sick! +- 100 pleuro in de maand alleen al voor rice&protein, kan je die niet zelf maken:roflol:
zv-rijst koken, en dan bij je shake pleuren (50gr of zo)
Is wel andere samenstelling hoor.... en zo'n shake neem je vooral voor het gemak, als jij het prima redt om eten te koken dan is zo'n shake idd nutteloos (en duur).

Terug
Naar boven