XXL Nutrition

Getting swole with f*cked up genetics!

• Topic Starter Topic Starter
Neem het alleen bij m'n grote maaltijden. Ontbijt meestal, en avondmaaltijd of de shake na het werk voor de training, omdat ik dan meestal last heb van mijn buik.

Ik denk verschil te merken in de zin dat het als het ware minder zwaar valt, minder boost, minder misselijk
Ik gebruik inderdaad ook digestive enzymes, van now foods momenteel. Heb er erg goeie ervaringen mee.
Namelijk veel minder bloated, minder zwaar gevoel in m'n maag en m'n eten verwerkt gewoon ook beter.

Ik ben ook erg fan van appelazijn, neem wel de ongepasteuriseerde. Halverwege m'n maaltijd neem ik dan 3 eetlepels appelazijn 50/50 met water. Maakt me ook minder bloated, eten verwerkt beter en het werkt wat vochtafdrijvend.

Wat ik ook zeker kan aanraden is vanaf 15min voor je maaltijd tot 20min na je maaltijd niet drinken. De vloeistof die je drinkt verdund je maagzuur waardoor voedsel minder makkelijk afgebroken wordt.

Wel off nu neem ik aan?

2e training was rug en biceps. Had eigenlijk beter niet kunnen gaan, kamp nog steeds met verteringsproblemen en ben heel erg bloated. Ook veel zuur oprispingen enz. Hopelijk snel terug onder controle want ik wil knallen :(

Jammer man :(

Thx bro, is echt klote inderdaad.. Ik wil niets liever dan te kunnen knallen in de gym, maar ik voel me zo kut.

Heb wel veel stress de laatste tijd, dan krijg ik sowieso last.

Know the feel. Mijn klachten zijn gelukkig goed onder controle en word nu nog wel regelmatig gehinderd door bloat en misselijkheid, maar het is beter dan jaren geleden.

Stabiliteit in je leven an sich, een vast ritme en weten wat je wel/niet kunt eten maken al een wereld van verschil.

Stress kan heel erg op je darmen werken ...
Klinkt misschien wat zweverig.. maar zouden ontspanningsoefeningen/ademhalingsoefeningen wat kunnen helpen?

Ik merk zelf dat yoga voor mij ook wel werkt. Zowel qua ontspanning als ook qua stretchen en losmaken.
De dag na de yoga ging squatten vaak ook beter.

Stress kan heel erg op je darmen werken ...
Klinkt misschien wat zweverig.. maar zouden ontspanningsoefeningen/ademhalingsoefeningen wat kunnen helpen?

Ik merk zelf dat yoga voor mij ook wel werkt. Zowel qua ontspanning als ook qua stretchen en losmaken.
De dag na de yoga ging squatten vaak ook beter.
Mijn darmen zijn inderdaad hypergevoelig aan stress... Maar ik isoleer me dagelijks eens om te ontprikkelen.

Het enigste die mij kan helpen om tijdens een opstoot de bloat en klachten zoals krampen etc te laten verdwijnen is cannabis. Meer specifiek een goeie indica soort. Ik kan een hele dag afzien en bloated as f**k zijn, thuis rook ik dan een pure joint. Al na een halve joint zijn 70% van mijn klachten weg.

Jammer dat er nog steeds een stereotiep idee blijft over cannabis, ik merk gewoon dat irl ik beter mijn cannabis gebruik verzwijg. Terwijl ik het medicinaal gebruik, en zonder mijn jointje functioneer ik gewoon niet meer zo simpel is het.

Bummer mate.

ken meer mensen die klachten hebben en cannabis olie gebruiken ervoor.

inderdaad vervelend waarom pak je geen AAS? vanwege darmproblemen?

We proberen het nog eens, 3 weken out geweest sinds gisteren terug trainen. Voeding ook weer voorzichtig opdrijven, deze week gewoon 2000kcal rustig aan.

Gisteren chest/triceps vandaag rug/biceps

Morgen doe ik legs.

Kracht is om te huilen maar dat komt wel terug.
Gewicht 84

Jeetje... zoveel problemen met je gezondheid? Ik hoop het niet.... :(

Maar goed dat je weer terug bent!
Succes met het oppakken van trainen en je voeding!

Sinds vandaag terug op 2500kcal.

Trainen gaat terug goed, voel dat er terug wat kracht komt.

Nog steeds voorzichtig met de gewichten, binnen een 2 tal weekjes terug wat meer opvoeren.

Chestpress
5 sets, heel strikt zoveel mogelijk bloed in m'n chest pompen

Dumbell press
4 strikte sets van 12-15 reps

Benchpress
4x12-15

Nog wat cable flyes

Triceps
Rope pulldowns
4x 15-20 reps, ellebogen goed opwarmen

Overhead dumbell ext
4x12-15

Overhead cable ext
4x12-15

20m cardio

Voelde erg lekker, had een goeie pomp te pakken.

Vertering ook erg goed momenteel!

LEGGOOOO! :p

In! Ga je ook gewichten posten?

Terug
Naar boven