- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
das toch niet zot :S
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik dus. Maar jah. 95% van het forum kan dat nietIk kan dat echt niet geloven. 14kg is nou echt niet een gewicht of zo.
+1

haha bicep curl 14kg "zwaar"
Nou kom maar is hier dan gaan we met 18-20kg te werk wat in mijn ogen nog niet zwaar genoeg is maar het is een begin![]()
Het hangt er serieus van af hoe je de oefening uitvoert. 14kg hamer curls zijn chill.
Maar ik durf wedden als ik 50% hier een dumbbell van 14kg geef, een bankje schuin zet en ze een paar volledige roms laat maken , arm volledig strekken dus, dat de meesten het na 10 reps al serieus gaan voelen.
Dan gaan jullie niet tot het uiterste. Ik kan niet geloven dat iemand na een paar jaar dat gewicht niet kan pakken. Curls doe je ook niet op een bankje maar staand.
het gaat om het gezicht dat je trekt bij die laatste paar reps!Lol kerel... Waarom doe jij curls staand? Omdat je met staande curls meer je rug kan aanspreken en hoger gewicht pakken. Ik BB curl al staande 9*42 en dan nog goed strikt. Maar als ik diezelfde oefening ga doen en logischer wijs 21kg ga nemen en dat op dat bankje doen. Dus schuin zetten en strikt uitvoeren dan lukt het me zeker geen 9 keer en jouw ook niet.
Hangt volledig van je oefening af en het is imo erg narrow-minded om te zeggen dat je alle bicepsoefeningen staand moet doen.. Afwisseling is de key.
Wat maken die ****ing kilo's nou uithet gaat om het gezicht dat je trekt bij die laatste paar reps!
het ziet er natuurlijk heel cool uit om veel te kunnen liften. maar bij mij boeien die kilo's niet meer, het gaat mij echt om de uitvoering.
hoeveel zie je er wel niet halve reps maken op de benchpress?! laat je ze hele reps maken, dan vliegen de kilo's eraf!
haha ja man...