AndroidHealthClinic

Gevaar

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het toch vrij indrukwekkend, zeker als je weet dat hij een jaar en half geleden de zwakste in de klas was.

Na een jaar 58kg wegen vind ik echt slecht. Met 14kg dumbbell curls begon ik ook toen ik 16 was dat is wel normaal.

Volgens mij is dit een verkapt kijk-mij-is-sterk-zijn topic.

:sd:

Ik doe altijd alleen de stang.... anders word het te zwaar.

• Topic Starter Topic Starter
Sterk, jullie zeggen net dat 14kg normaal is, en waarom zou ik willen stoefen tegen mensen die ik nog niet gezien heb

bon,, topic slaat nergens op :)
neem gewoon zoveel je wil, laat anderen maar zeiken LoL
en zorg dat je wat bijkomt :)

Het punt is als ieder forum lid een topic zou maken over hoe sterk of zij wel niet is dan kan je zelf wel nagaan wat er dan gebeurd

58 kg.. :O
dus vorig jaar 50 kg? op 16 jarige leeftijd?
1 advies heb ik: ETEN

ik doe 8x 12kg hoop over 1 maand die 12kg makkelijk 10x te kunnen en daarna 14kg 8x

14kg bicep curl, wtf man.
Je bedoelt zeker barbell curl want anders is het echt extreem ziek.

Ben je serieus?! 14kg is echt bizar vind ik!!!¡¡¡¡
+1

14kg is echt ****ing bizar veel!!!!!

Ik mag blij zijn als ik strict 8kg kan curlen???
Ik denk dat Baashaas een gouden toekomst zou hebben
in de powerliftscene of misschien pro bodybuilding.
Ik vind 58kg ook al erg veel voor een 16 jarige!

hallo allemaal, ik ben een attention wh*re :D

en let wel ik kan 14 kg curlen (op het internet).

fl**ker op dit topic slaat nergens op. :slotje:

haha bicep curl 14kg "zwaar" :roflol:

Nou kom maar is hier dan gaan we met 18-20kg te werk wat in mijn ogen nog niet zwaar genoeg is maar het is een begin ;)

Het hangt er serieus van af hoe je de oefening uitvoert. 14kg hamer curls zijn chill.

Maar ik durf wedden als ik 50% hier een dumbbell van 14kg geef, een bankje schuin zet en ze een paar volledige roms laat maken , arm volledig strekken dus, dat de meesten het na 10 reps al serieus gaan voelen.

Het hangt er serieus van af hoe je de oefening uitvoert. 14kg hamer curls zijn chill.

Maar ik durf wedden als ik 50% hier een dumbbell van 14kg geef, een bankje schuin zet en ze een paar volledige roms laat maken , arm volledig strekken dus, dat de meesten het na 10 reps al serieus gaan voelen.

Dan gaan jullie niet tot het uiterste. Ik kan niet geloven dat iemand na een paar jaar dat gewicht niet kan pakken. Curls doe je ook niet op een bankje maar staand.

Dan gaan jullie niet tot het uiterste. Ik kan niet geloven dat iemand na een paar jaar dat gewicht niet kan pakken. Curls doe je ook niet op een bankje maar staand.

Lol kerel... Waarom doe jij curls staand? Omdat je met staande curls meer je rug kan aanspreken en hoger gewicht pakken. Ik BB curl al staande 9*42 en dan nog goed strikt. Maar als ik diezelfde oefening ga doen en logischer wijs 21kg ga nemen en dat op dat bankje doen. Dus schuin zetten en strikt uitvoeren dan lukt het me zeker geen 9 keer en jouw ook niet.

Hangt volledig van je oefening af en het is imo erg narrow-minded om te zeggen dat je alle bicepsoefeningen staand moet doen.. Afwisseling is de key.

Wat maken die ****ing kilo's nou uit??? het gaat om het gezicht dat je trekt bij die laatste paar reps!

het ziet er natuurlijk heel cool uit om veel te kunnen liften. maar bij mij boeien die kilo's niet meer, het gaat mij echt om de uitvoering.

hoeveel zie je er wel niet halve reps maken op de benchpress?! laat je ze hele reps maken, dan vliegen de kilo's eraf!

Lol kerel... Waarom doe jij curls staand? Omdat je met staande curls meer je rug kan aanspreken en hoger gewicht pakken. Ik BB curl al staande 9*42 en dan nog goed strikt. Maar als ik diezelfde oefening ga doen en logischer wijs 21kg ga nemen en dat op dat bankje doen. Dus schuin zetten en strikt uitvoeren dan lukt het me zeker geen 9 keer en jouw ook niet.

Hangt volledig van je oefening af en het is imo erg narrow-minded om te zeggen dat je alle bicepsoefeningen staand moet doen.. Afwisseling is de key.

Dat doe ik ook. Ik doe het ook op een bankje de ene keer wel de andere keer niet.
Maar als we over gewicht wel niet met dumbbell curl praten moeten we het wel over het zelfde hebben het officiële vind ik.
Maar ik vind het op een bankje juist lichter. Voel het wel beter inderdaad omdat je minder met je rug doet. Maar vind het wel lichter.
Arm geheel strekken is helemaal niet zo goed en nergens voor nodig.

Als je paar jaar traint kan je heus wel meer dan 14 KG hebben. Je blijft niet altijd hangen rond dat gewicht toch?

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Wat maken die ****ing kilo's nou uit??? het gaat om het gezicht dat je trekt bij die laatste paar reps!

het ziet er natuurlijk heel cool uit om veel te kunnen liften. maar bij mij boeien die kilo's niet meer, het gaat mij echt om de uitvoering.

hoeveel zie je er wel niet halve reps maken op de benchpress?! laat je ze hele reps maken, dan vliegen de kilo's eraf!

:D haha ja man...

Terug
Naar boven