Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent 17 man. Ik train al heel wat langer dan jij en kan dan heus wel 14 kilo makkelijk uitvoeren.
Er zijn ook gevorderden op dit forum.
Ga maar weer 8 maanden kickboxen misschien kun je dan 14 kilo aan.![]()

Je bent 17 man. Ik train al heel wat langer dan jij en kan dan heus wel 14 kilo makkelijk uitvoeren.
Er zijn ook gevorderden op dit forum.
Ga maar weer 8 maanden kickboxen misschien kun je dan 14 kilo aan.![]()
Het hangt er serieus van af hoe je de oefening uitvoert. 14kg hamer curls zijn chill.
Maar ik durf wedden als ik 50% hier een dumbbell van 14kg geef, een bankje schuin zet en ze een paar volledige roms laat maken , arm volledig strekken dus, dat de meesten het na 10 reps al serieus gaan voelen.

bwhaha idd, net alsof 14 zo veel is. sommigen moeten echt is kijken of ze niet beter kunnen stoppen met de sport als ze 14 al veel vinden
bwhaha idd, net alsof 14 zo veel is. sommigen moeten echt is kijken of ze niet beter kunnen stoppen met de sport als ze 14 al veel vinden
's als jou die de gewichten omhoog slingeren is 14kg idd niet zoveel.Volgens mij is dit een verkapt kijk-mij-is-sterk-zijn topic.
![]()
Agreed. Zittend is altijd zwaarder toevallig vandaag nog gedaan lekker gevoel geeft dat je bent dan veel stricter bezig dan staand
staand lukt me 20kg-22kg en zittend mag je daar gerust een kilo of 6 aftrekken
ga jij maar bukkake doen met je vrienden zemmel
en ik kan wel 14 kg curlen sukkel -.-

+ een dozijn!