Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
NieuwsGevaarlijke XTC met te hoge concentraties MDMA op markt
2cb bedoel je? daar begin je van te trippen die kom ik liever ook niet tegen. Kan hier ook geen MDMA fixen maar krijg vant weekend mn meph aan. Keta ga ik volgende week ook hale, wil dat al een tijdje terug proberen.
2cb bedoel je? daar begin je van te trippen die kom ik liever ook niet tegen. Kan hier ook geen MDMA fixen maar krijg vant weekend mn meph aan. Keta ga ik volgende week ook hale, wil dat al een tijdje terug proberen.
zou kunnen ja, blauwe paddestoelen. misschien ken je ze wel.
heb ze 2 keer op. laatste keer was op vakantie maar ik raakte steeds alles kwijt en kon de weg op de camping niet eens vinden.
terwijl ze bij maten van mij een effect hebben van halucineren. dus die werken niet goed bij mij
Klotepillen, heb zo ook al veel te veel ziek rondgelopen. Klote is dat je er nix aan kan doen alleen afwachten...
Op mcpp voel ik me veel te opgejaagd waardoor ik niet kan stilzitten maar tegelijk ook veel te ziek om te bewegen, slapen is ook een onmogelijke zaak en die shit blijft ook maar doorwerken.
Ik wou dat ik wist waar ik kwaliteitsspul kan halen ;-) De laatste tijd zie je veel witte tonnetjes, Rode platte smarties. Maar het echte goeie spul wordt zeldzaam