MuscleMeat

Nieuws Gevaarlijke XTC met te hoge concentraties MDMA op markt

Mephedrone schijnt relaxed te zijn. Gisteren wat gasten gezien die het op hadden en die waren zeer enthousiast (zit in die groene 'swirl' pilletjes die nu wel flink in de oomloop zijn). Zit in best veel pillen tegenwoordig en is niet te vergelijken met een slap xtc aftreksel als mcpp. Goede euphorie, lulkick en ook nog kunnen slapen.

Je hebt ook nog methylone, wat volgens mij meer amphetamine eigenschappen heeft. Is dat spul wat ook in explosion zat, dat goedje wat toen een paar jaar geleden nog legaal in smartshops te krijgen was. Dat spul is ook op internet te bestellen omdat het in sommige landen nog legaal is.

Mephedrone schijnt relaxed te zijn. Gisteren wat gasten gezien die het op hadden en die waren zeer enthousiast (zit in die groene 'swirl' pilletjes die nu wel flink in de oomloop zijn). Zit in best veel pillen tegenwoordig en is niet te vergelijken met een slap xtc aftreksel als mcpp. Goede euphorie, lulkick en ook nog kunnen slapen.

Je hebt ook nog methylone, wat volgens mij meer amphetamine eigenschappen heeft. Is dat spul wat ook in explosion zat, dat goedje wat toen een paar jaar geleden nog legaal in smartshops te krijgen was. Dat spul is ook op internet te bestellen omdat het in sommige landen nog legaal is.

Klopt ik heb een maand terug een gram methylone en mephedrone besteld, methylone vind ik zoals MDMA maar dan lichter het werkt meer op dopamine en minder op serotonine, is idd dus meer naar de amphetamine kant.

Mephedrone vind ik als een kruising van MDMA en coke (de beste van de 2 samen zou ik zelfs zeggen). ik sta op het punt om 5 gram te bestellen om ineens een goeie voorraad te hebben, deze shit is nu mn favoriete drug, er is totaal geen tolerantie op te merken die ik heb voor MDMA dus ik was echt helemaal naar de klote:D. Zelf had ik ook geen last van afkickverschijnselen maar het was ook mn eerste keer dat ik het nam.

Als je het via het net besteld komt het in poeder wat je kan snuiven, dan werkt het harder en sneller:cool:. Alleen wel een klote smaak als je het snuift, toch wat erger dan speed. Ik had ook totaal geen last van paranoia en kon makkelijk in slaap vallen als ik wilde. Mn maten waren ook erg enthousiast.

Een gram was toen genoeg voor 3 personen, alhoewel we nog wel meer wilden op het einde van de nacht, het werkt wel snel uit maar dan neem je gwn een lijntje bij en slaat het direct terug in.

Mephedrone is de shit, zeker in tijden dat er alleen MCPP te vinden is!!!

Ben die groene pilletjes nog niet tegengekomen alleen maar witte mitsu's maar die schijnen ook tegen te vallen.

Laatst bewerkt:

Yep,nooit van gehoord??

Die waren een jaar of zes geleden echt de bom bij ons,ging je lekker voor een uurtje of drie door.

Heavy shit ,niet zo'n loom gevoel maar lekker opgewekt en toch lekker ****ed up:)

Die blauwe mitsen zijn niet zo makkelijk te verkrijgen heb al wat geinformeerd.

Laundry Day komt er aan en zou wel graag nog eens lekker uit de bol gaan

Yep,nooit van gehoord??

Die waren een jaar of zes geleden echt de bom bij ons,ging je lekker voor een uurtje of drie door.

Heavy shit ,niet zo'n loom gevoel maar lekker opgewekt en toch lekker ****ed up:)

Die blauwe mitsen zijn niet zo makkelijk te verkrijgen heb al wat geinformeerd.

Laundry Day komt er aan en zou wel graag nog eens lekker uit de bol gaan

Blauwe mitsu's zijn er sowieso niet meer. Meer swirls en smiley's maar zijn iets meer dan de helft van de driehoekige mitsu's.

Zijn uit productie ofzo??

En wat bedoel je met de helft,halve dosis van de mitsen??

Ja die blauwe driehoeken waar iedereen het altijd over heeft zijn rond Qlimax vorig jaar voor het laatst gesignaleerd denk ik. Rond die tijd werd ook steeds meer rotzooi aangetroffen en de rest van het verhaal kennen we. De huidige bevatten allemaal een lagere dosis MDMA, zie pillreports.com

Welke zijn dan goed in omloop?

In belgie kan je je pillen niet laten testen....

Laten testen is goed voor de dealers als je in huge aantallen koopt,want wie wil nu niet de betse kwaliteid hebben:)

Laten testen is goed voor de dealers als je in huge aantallen koopt,want wie wil nu niet de betse kwaliteid hebben:)

2 jaar terug was er altijd een goeie druk in antwerpen voor een paar maand, dan verscheen er een andere, en als je die druk kocht had je normaal ook altijd goeie pillen, als je iets van een onbekende druk kocht was het bijna altijd mcpp. Mja sinds vorig jaar was er alleen nog maar mcpp. In de UK heeft mephedrone al een goeie plaats van mdma ingenomen, volgens de leveranciers word er ongeveer 10kg per week verstuurd.

Zelf ben ik ook ni veel met het testen van mn pillen aangezien ik ze meestal in discotheken aankoop, maar dat kan ik beter niet meer doen nu om niet scheef te gaan.

Of dealers daar baat bij hebben? Ik denk eerder dat het voor de gebruiker een uitkomst is. Doodziek rondlopen op een feest is ook niet alles...

Ja toch als dealer is het toch leuk als je weet dat je topspul hebt is dit voor x of aas maakt toch niet.

En idd.doodziek lopen op een fuif is ****ed.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Wie gaat er trouwens naar laundry day

Tiesto draaid van 20,30-22.30 daar ga je altijd lekker op met wat goeie X imo

Ik ga naar laundry :cool:

Ronald V, Jones, Ruthless,....

Ben net de DVD van HardBass aan het kijken. Ziet er vet uit, jammer dat ik op de helft doodziek werd...

Mcpp :(

Ben net de DVD van HardBass aan het kijken. Ziet er vet uit, jammer dat ik op de helft doodziek werd...

Mcpp :(
:mad:Klotepillen, heb zo ook al veel te veel ziek rondgelopen. Klote is dat je er nix aan kan doen alleen afwachten...
Op mcpp voel ik me veel te opgejaagd waardoor ik niet kan stilzitten maar tegelijk ook veel te ziek om te bewegen, slapen is ook een onmogelijke zaak en die shit blijft ook maar doorwerken.

Terug
Naar boven