NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
zijn deze dan te vergelijken met de groene r&n van vroeger??
r&n?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn deze dan te vergelijken met de groene r&n van vroeger??
Mephedrone schijnt relaxed te zijn. Gisteren wat gasten gezien die het op hadden en die waren zeer enthousiast (zit in die groene 'swirl' pilletjes die nu wel flink in de oomloop zijn). Zit in best veel pillen tegenwoordig en is niet te vergelijken met een slap xtc aftreksel als mcpp. Goede euphorie, lulkick en ook nog kunnen slapen.
Je hebt ook nog methylone, wat volgens mij meer amphetamine eigenschappen heeft. Is dat spul wat ook in explosion zat, dat goedje wat toen een paar jaar geleden nog legaal in smartshops te krijgen was. Dat spul is ook op internet te bestellen omdat het in sommige landen nog legaal is.
. Zelf had ik ook geen last van afkickverschijnselen maar het was ook mn eerste keer dat ik het nam.
. Alleen wel een klote smaak als je het snuift, toch wat erger dan speed. Ik had ook totaal geen last van paranoia en kon makkelijk in slaap vallen als ik wilde. Mn maten waren ook erg enthousiast.
Yep,nooit van gehoord??
Die waren een jaar of zes geleden echt de bom bij ons,ging je lekker voor een uurtje of drie door.
Heavy shit ,niet zo'n loom gevoel maar lekker opgewekt en toch lekker ****ed up
Die blauwe mitsen zijn niet zo makkelijk te verkrijgen heb al wat geinformeerd.
Laundry Day komt er aan en zou wel graag nog eens lekker uit de bol gaan
Blauwe mitsu's zijn er sowieso niet meer. Meer swirls en smiley's maar zijn iets meer dan de helft van de driehoekige mitsu's.
Zijn uit productie ofzo??
En wat bedoel je met de helft,halve dosis van de mitsen??
Laten testen is goed voor de dealers als je in huge aantallen koopt,want wie wil nu niet de betse kwaliteid hebben![]()
Laten testen is goed voor de dealers als je in huge aantallen koopt,want wie wil nu niet de betse kwaliteid hebben![]()

Ben net de DVD van HardBass aan het kijken. Ziet er vet uit, jammer dat ik op de helft doodziek werd...
Mcpp![]()
Klotepillen, heb zo ook al veel te veel ziek rondgelopen. Klote is dat je er nix aan kan doen alleen afwachten...