XXL Nutrition

Nieuws Gevaarlijke XTC met te hoge concentraties MDMA op markt

Nou en laat ze lekker slikken
mhr95k.gif

mitsu's, die heb ik echt al 5 jaar niet gehad. en dat is blijkbaar maar goed ook......

5 jaar niet? Dan heb je de goede van 170mg dus gemist ???

Ik heb het over MDMA ja waar hebben jullie het over dan:P

Iemand vroeg of mephedrone legaal was, iemand antwoordde daarop dat het momenteel nog gewoon legaal was. Daarna kwam iemand ermee aanzetten dat je daar dan maar veel van moest inkopen nu het nog legaal was zodat je het voor meer geld kon verkopen wanneer het illegaal zou worden.

En toen zei ik dus dat je voor het geld van 1 gram mephedrone vele lekkerdere dingen zou kunnen kopen, welke ook nog eens beter/harder werken. (geen ervaring met mephedrone, maar goed :P)

En daarna kwam jij dus met jouw verhaal, Tjooky. En nu wil ik karma! :p

En toen zei ik dus dat je voor het geld van 1 gram mephedrone vele lekkerdere dingen zou kunnen kopen, welke ook nog eens beter/harder werken. (geen ervaring met mephedrone, maar goed :P)
Geef mij toch maar een goeie lading extra serotonine:banana:. Werkt voor mij toch een stuk beter/harder dan speed:cool:.
Mephedrone was zelfs op een bepaald punt te intens voor mij omdat ik 2 grote lijnen achter mekaar deed, zoiets hebbek nog nooit meegemaakt met speed, geef mij maar wat mephedrone :cool:!

Geef mij toch maar een goeie lading extra serotonine:banana:. Werkt voor mij toch een stuk beter/harder dan speed:cool:.
Mephedrone was zelfs op een bepaald punt te intens voor mij omdat ik 2 grote lijnen achter mekaar deed, zoiets hebbek nog nooit meegemaakt met speed, geef mij maar wat mephedrone :cool:!

Wees maar blij dat je het nog nooit meegemaakt hebt :P

Ik heb hier ooit eens speed gehad waar je echt abnormaal hard van ging, van een klein lijntje kreeg je al een harder gevoel dan van schijven. Maar ik zou het wel geen goede speed willen noemen, je werd er namelijk zo abnormaal rot van dat je dacht dat je kapot ging. (zware hartkloppingen en allemaal die shit :P)

Wees maar blij dat je het nog nooit meegemaakt hebt :P

Ik heb hier ooit eens speed gehad waar je echt abnormaal hard van ging, van een klein lijntje kreeg je al een harder gevoel dan van schijven. Maar ik zou het wel geen goede speed willen noemen, je werd er namelijk zo abnormaal rot van dat je dacht dat je kapot ging. (zware hartkloppingen en allemaal die shit :P)

Ja dat ken ik wel:p maar das compleet rot voelen dus niet de vermelding waard!:D

Zijn deze dan te vergelijken met de groene R&N van vroeger??

Terug
Naar boven