XXL Nutrition

Gevoel alsof vingers afgekneld worden

patrick83

Cool Novice
Waardering
0
Heren (&dames),

Zit nu in m'n 4e week van m'n testo-deca kuurtje, gaat heerlijk. Resultaten worden gepost. Heb echter sinds een 1,5 week een zeurende pijn in m'n duim, wijsvinger en middelvinger. Lig er 's nachts uren wakker van. Het voelt alsof er een elastiek heel strak om die vingers heen zit en er geen bloed in komt. Ze verkleuren echter niet. Weet iemand hoe dit komt, hoe ik er vanaf kom en hoe ik het in de toekomst kan voorkomen? greetz

Ik zou eerst eventjes langs de dokter gaan als ik jou was.

Heren (&dames),

Zit nu in m'n 4e week van m'n testo-deca kuurtje, gaat heerlijk. Resultaten worden gepost. Heb echter sinds een 1,5 week een zeurende pijn in m'n duim, wijsvinger en middelvinger. Lig er 's nachts uren wakker van. Het voelt alsof er een elastiek heel strak om die vingers heen zit en er geen bloed in komt. Ze verkleuren echter niet. Weet iemand hoe dit komt, hoe ik er vanaf kom en hoe ik het in de toekomst kan voorkomen? greetz

Duim vinger en wijsvinger. Aan de kant van je handpalm is dat het innervatiegebied van je nervus medialis. Is het aan de kant van je handpalm? Dan is het misschien vocht in je carpale tunnel, waardoor de nervus medialis bekneld is(carpaal tunnel syndroom).

Wordt de pijn erger als je zegt maar een dumbbell fly beweging maakt met de pijnlijke hand? Met een dumbbell fly beweging bedoel ik het rekken van je borstspier, niet de beweging op zich.

Probeer eens 200mg vitamine B6 per dag en als dat niet werkt wat bromo.

• Topic Starter Topic Starter
Bij het trainen heb ik er totaal geen last van. Niet erger dan normaal in ieder geval. 's Nachts is het het ergst, 's avonds begint de pijn op te komen, overdag heb ik er een heel klein beetje last van, niet echt noemenswaardig, ben niet zo'n pieperd.

Terug
Naar boven