XXL Nutrition

gevoeligheid aas / receptors

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Ik heb nou al aardig wat kuren gedaan maar ik reageer er niet zo super meer opkwa gevoel massa en kracht
Wie heeft hier ervaring mee.. Zet nou 250 sust eod en parabolan 75mg eod
Maar echt gains zoals ik voorheen maakte zitte er niej bij wel knetter droog maar niet iets waar ik tevreden mee ben.
Ga nou over op 1000 mg test e om te kijken of dat wat doet voor me.
Iemand tips of ervaringen...

Langer off blijven misschien?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vraag t hier aan mensen met ervaring aleen ontbreekt hier kennelijk

Wat is je kuurverleden? Dan kan men wat gerichter antwoord geven.

Hoe lang ben je al on? Hoe lang laat je tussen je kuren?

Peps zet je al?
Hgh + slin + aas = groeien ( met voeding offcourse)

Ik ben nog niet overgestapt naar peps en hgh mack gehehehe goed ouwe namen te zien
Laten we zeggen dat ik 3 jaar kuur met on en of periods net zo langs als time on tussentijds nog langer of geweest.
Nou rond 4 weken on.

Meer zetten of overstappen op peps / GH

Maar peps zelf doen toch ook niezo superveel insuline en gh geloof k wel in

Peps staan sowieso nog in de kinderschoenen. Als je echt wil groeien zou ik aan de GH gaan, mocht dat echt nodig zijn.

Sust duurt overigens wat langer voordat je wat merkt, ben zelf bezig met 2ml sust e3d (5 weken on).

Hmmm ja die lange esters gaan pas na 4 weekies werken he...en zou de aromatisatie ook pas dan gaan werken.. Aangezien je van korte esters geen vocht vasthoud want ik sta ech super ripped...dacht over te stappen op 1000 mg test e pw zou dat voldoende zijn ...

denk dat hgh wel een meerwaarde zal geven, prijzig maar mits je goeie shit heb ga je een stuk harder icm AAS

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 23:07 ----------

Hmmm ja die lange esters gaan pas na 4 weekies werken he...en zou de aromatisatie ook pas dan gaan werken.. Aangezien je van korte esters geen vocht vasthoud want ik sta ech super ripped...dacht over te stappen op 1000 mg test e pw zou dat voldoende zijn ...

grammetje moet je wel hard op gaan ja :)
ik herinner me ook dat er niet zoiets bestaat als receptor downregulation.
wat zijn je stats nu trouwens ?

Laatst bewerkt:
Downregulatie van de AR door een hogere concentratie van androgene liganden is onzin ja.

Dan kan t daar niet aan liggen maar je lichaam went er wel aan of t komt gewoon omdat k steeds groter word gehehehe dat mn lichaam meer nodig heeft...... Jah ik zet nou ook rne week 750 andere 1000 omdat ik 250 eod prik daarom vroeg k me dat af of ik daar beter op zal reageren

Dan kan t daar niet aan liggen maar je lichaam went er wel aan of t komt gewoon omdat k steeds groter word gehehehe dat mn lichaam meer nodig heeft...... Jah ik zet nou ook rne week 750 andere 1000 omdat ik 250 eod prik daarom vroeg k me dat af of ik daar beter op zal reageren
Uiteraard, je lichaam streeft naar homeostase, andere factoren spelen wel 'n rol. :)

Bij mij na 5/6 weken pas,

Vanaf volgende week beginnen met 1 gr in de week... Zal ik over twee dagen 500 zetten of 1 x 4 ml .... En zal ik merken dat ik stop met de korte esters of zouden de lange het grotendeels overnemen

Vanaf volgende week beginnen met 1 gr in de week... Zal ik over twee dagen 500 zetten of 1 x 4 ml .... En zal ik merken dat ik stop met de korte esters of zouden de lange het grotendeels overnemen
Over twee dagen verdelen lijkt me fijner :p
Ik weet niet goed of je het zal merken als je stopt met de korte ester, maar waarschijnlijk wel. Je korte esters verdwijnen vrij snel maar de lange esters moeten dan nog inwerken en binden aan de receptors. Aan de andere kant zet je wel gelijk 1000mg dus zo lang zal het niet duren voordat je het voelt.

Terug
Naar boven