XXL Nutrition

gevoeligheid aas / receptors

Bedoel je hiermee dat receptoren niet minder gevoelig worden na meermalig aas gebruik?
Er vinden geen structurele veranderingen plaats aan de receptoren (geen allosterische remming of wat dan ook), en het aantal neemt niet af (integendeel).

Ik heb nou al aardig wat kuren gedaan maar ik reageer er niet zo super meer opkwa gevoel massa en kracht
Wie heeft hier ervaring mee.. Zet nou 250 sust eod en parabolan 75mg eod
Maar echt gains zoals ik voorheen maakte zitte er niej bij wel knetter droog maar niet iets waar ik tevreden mee ben.
Ga nou over op 1000 mg test e om te kijken of dat wat doet voor me.
Iemand tips of ervaringen...

Als je droger wordt eet je dus onder je calorie behoefte.
Ik zou dus iig kcal verhogen en uiteraard de doseringen wat omhoog gooien is ook geen slecht idee.

1000mg test e is niet echt veel hoger dan 250mg sust eod (875 ew), dus ik zou eerder denken aan 1500 test e als basis en dan nog wat ernaast, zoals die parabolan.

edit: En vergeet slin niet. Iedereen die ik ken is in het begin heel bang ervoor, maar komt er daarna achter dat het heel erg makkelijk te beheersen is en enorm veel gains geeft.
Heb al twee van mijn vrienden zover dat ze nooit meer zonder slin willen bulken haha

Laatst bewerkt:
Als je droger wordt eet je dus onder je calorie behoefte.
Ik zou dus iig kcal verhogen en uiteraard de doseringen wat omhoog gooien is ook geen slecht idee.

1000mg test e is niet echt veel hoger dan 250mg sust eod (875 ew), dus ik zou eerder denken aan 1500 test e als basis en dan nog wat ernaast, zoals die parabolan.
Ik ontwikkel alleen al gyno door het lezen van die zin

Triest zeg als je met juice nog steeds geen gains maakt XD

Afwisselen qua middelen, of doe je dat al? En hoger doseren idd.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm 1500 mg vind ik wel een beetje teveel van het goed gehehehe
Maar omdat het sust is en alle esters op een ander moment beginnen te werken zou je denken dat je op 1 ester met een halfwaarde tijd harder gaat aleen de lange esters in de sust werken nog niet..
Kcal moeten zoiezo omhoog en mn carbs ook...
Aleen als ik kijk naar mn broerke die vreet amper zet 2 ml sust en gained 3 kilo ... Wel vocht natuurlijk maar toch apart.

Afwisselen van producten dit is mn eerste x para en sust ....daarvoor tren e tren a masteron test e testp dbol winstrol...
En deca begin ik nie aan dus om massa te bouwen zal ik hoge dosis test moeten zetten.
Kijk pak nou ook massa want kword droger en gewicht blijft stabiel denk 3 kilo en paar % naar beneden
Sta nou ron 6/7 % ben op 5.5 gemeten maar dat neem ik met een korreltje zout aderen op mn benen na t trainen en op mn buik na de coïtus gehehehe ... Nee maar ik moet gewoon kilos erop hebben klote frustrerend....

Zet maar is wat test/npp/anadrol/slin/gh.

Bijvoorbeeld:

1gr test E
700mg NPP
100mg anadrol
10iu slin
3-4iu GH

Misschien nog wel het belangrijkst.. eten als een gek.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik eerst wel gaan sparen gehehehee mis volgende cycle

Zieke profielfoto's heb je, je zal er nu wel gruwelijk bij staan.

Slin kost geen drol indd, maar goede gh betaal je echt wel voor;)

Hoeveel zit je boven onderhoud?

Zeg je goed zonder gh gehehehehehe

Zonder GH ga je ook hard hoor. Met die slin pak je ook kilo's alleen misschien ook wat vet zonder dat je GH erbij zet. Slin kost indd geen drol en is een sterke toevoeging.. wel goed inlezen voordat je eraan begint anders leg je misschien het loodje ;)

Terug
Naar boven