MuscleMeat

gewicht aankomen hoe??

thisox

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
64kg
Vetpercentage
9%
hallo ik ben nieuw dus zal me eerst even voorstellen ik heet thijs.

ik doe sinds kort een vooropleiding om bij korps mariniers te komen, ik ben alleen nog wat kilos te licht (5kg) ik wil dat graag in spiermassa aan komen.
hoe doe ik dat het snelst en best en welke suplementen kan ik daar het best voor gebruiken.. ik gebruik nu isolaat perfection na de training, maar ik hoorde dat whey perfection beter voor mij zou zijn..

alvast bedankt voor de hulp

eten makker

• Topic Starter Topic Starter
ik eet al redelijk veel, maar mijn ontbijt kan beter.. wat zou een goed ontbijt voor mij zijn?

Havermout

Je eet niet redelijk veel, want anders was je wel een stuk zwaarder.

oke bedankt, ik eet sinds kort zoveel ik kan en eet wel redelijk veel voor mij doen dus. en met wat moet ik die havermout doen dan

200 gram havermout in de blender met 500ml melk en een schep whey.
Klok je zo achterover.

je begint net neem ik aan? paar maanden als je goed boven je onderhoud eet. supplementen heb je daarvoor in principe niet eens nodig, tenzij je een kuurtje in je gedachten had :o supplementen zijn geen wondermiddel, ze ondersteunen slechts je voeding.

de key is verdiepen in zowel voeding als training en beide in praktijk goed uijt te voeren

oke thanks, en dat is voldoende voor ontbijt? en die whey welke moet ik dan hebben ? gewoon bij bodyenfitshop?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 15:12 ----------

nope geen kuurtjes of andere middeltjes waar je sneller van groeit, ik wil alleen spiermassa op bouwen door middel van training en voeding en mischien aanvullen met eiwitten

Terug
Naar boven