XXL Nutrition

Gewicht in de ochtend en avond

  • Topic starter Ciron
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 5K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Hoeveel kilo kan je meer wegen in de avond ? Ongeveer uiteraard
 
Ooit 6kg verschil gemaakt. Weeg je s avonds en s ochtends en je hebt je antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Kan heel veel zijn.. afhankelijk van hoeveel je in de avond nog eet en drinkt ook. Het is ook persoonlijk.
Probeer het een keer.

Eigen ervaring vanuit het verleden (vrouw en ik ben nogal licht) dat het soms wel tot 3-4 kg kan schelen... als ik de dag ervoor lekker gebunkerd heb.
Maar normaal scheelt het zo een kilo of 2. Maar dat is ook de gekeken in verhouding met mijn gewicht.

Denk gezien de foto's die je post van je volumineuze avondmaaltijden dat het zo een kilo of 4 kan schelen bij jou.
 
Meestal zo'n 4 a 5 kg bij mij
 
Kan heel veel zijn.. afhankelijk van hoeveel je in de avond nog eet en drinkt ook. Het is ook persoonlijk.
Probeer het een keer.

Eigen ervaring vanuit het verleden (vrouw en ik ben nogal licht) dat het soms wel tot 3-4 kg kan schelen... als ik de dag ervoor lekker gebunkerd heb.
Maar normaal scheelt het zo een kilo of 2. Maar dat is ook de gekeken in verhouding met mijn gewicht.

Denk gezien de foto's die je post van je volumineuze avondmaaltijden dat het zo een kilo of 4 kan schelen bij jou.
En zoutinname ?
 
En zoutinname ?
Die is bij mij altijd hoog... :o
Maar als je normaal laag zout eet houdt t wel vocht vast. Heeft vnl te maken met zoutwisselingen.
 
Die is bij mij altijd hoog... :o
Maar als je normaal laag zout eet houdt t wel vocht vast. Heeft vnl te maken met zoutwisselingen.
Ja ik bedoel ook van dat dat veel scheelt
 
Waarom weeg jeje eigen dan als het je niet zo boeit ?

Was er eens benieuwd naar. Maar of t nou 2 of 10 was had me niet uitgemaakt
 
Kleine 8-9kg na een refeed day
 
6-7 kilo kan wel eens tijdens bulk. Voornamelijk maag/darminhoud + vocht.
 
ongeveer 2-3kg lichter 's avonds. Na een dagje rondzwalpen op Defqon.
Anders 3-5kg zwaarder 's avonds :D
 
4 kilo ik 2 jaar terug op dominator :roflol:
Veel zweten, weinig of niks eten en geen seconden stilstaan.
En toch geen verbetering van mijn conditie, snap ik niet :p
 
S' ochtends 89 kg
S'avonds 90 kg. Slechts 1 kg verschil, ik eet iets onder onderhoud. Afgelopen nacht wel moeite met slapen en trek. Tot 0400 u wakker. Vandaag de kcal iets anders verdelen, dan slaap ik wel weer.
 
Meestal 1-2kg, clean bulk dus iets boven onderhoud
Na frituur bezoek zo'n 3-4kg
 
Back
Naar boven