AndroidHealthClinic

gewicht

0.6% rip.
Ik vind je wel heel eigenwijs ondanks je gebrek aan kennis, beter sta je open voor de leden die je willen helpen en doe je wat minder bijdehand.
Ook begin je beter eens met goed en veel te eten ipv naar middelen te grijpen voor gains die je achteraf weer verliest, houd ook in je achterhoofd dat je met deze middelen enorm met je gezondheid speelt zonder de nodige kennis.

meer vetmassa meer eten ja natuurlijk meer eten meer eten als ik je zeg dat ik niks meer binnen krijg dan dat ik nu al eet hoe kan iemand dan nog meer eten als ik een grammetje aankom verlies ik deze zo direct leg dat eens uit

Dan verbruik je meer kcals dan je binnen krijgt ...

• Topic Starter Topic Starter
cool novie bedankt voor je reactie de eerste die eens wat slims zegt ik had dat ook al ondervonden wanner ik blowde geen gewicht aankwam hoe ik ook eetige maar er moet toch iets zijn waarmee ik mijn vetmassa omhoog kan peilen zonder te veel water te moeten opslaan

• Topic Starter Topic Starter
het is niet dat ik niet getraint sta maar ik sta te droog meer eten is geen oplossing voor mij want ik kom gewoonweg niet bij !!!!!!!!! het is alsof :mijn lichaam het er direct vanaf wil

cool novie bedankt voor je reactie de eerste die eens wat slims zegt ik had dat ook al ondervonden wanner ik blowde geen gewicht aankwam hoe ik ook eetige maar er moet toch iets zijn waarmee ik mijn vetmassa omhoog kan peilen zonder te veel water te moeten opslaan

Door te blowen neem je minder kcals op of verbrand je dan vet?Niet bijkomen heeft gewoon te maken met te weinig eten. Tenzij je een heel zeldzame ziekte hebt ofzo.

ipv je voedingsschema eens te posten. Dan kunnen ze je deftig helpen.

Niet bijkomen is niet genoeg eten simpel.

0.6% rip.
Ik vind je wel heel eigenwijs ondanks je gebrek aan kennis, beter sta je open voor de leden die je willen helpen en doe je wat minder bijdehand.
Ook begin je beter eens met goed en veel te eten ipv naar middelen te grijpen voor gains die je achteraf weer verliest, houd ook in je achterhoofd dat je met deze middelen enorm met je gezondheid speelt zonder de nodige kennis.

Fysieke en mentale gezondheid.

het is niet dat ik niet getraint sta maar ik sta te droog meer eten is geen oplossing voor mij want ik kom gewoonweg niet bij !!!!!!!!! het is alsof :mijn lichaam het er direct vanaf wil

Je eet misschien te weinig vezels ? Een bloedtest met een volledige check up kan meer vertellen dan gissen achter een toetsenbord, uiteraard.

en ps marr zonder je kuur dat je gedaan hebt waren je ribben hiervoor ook te tellen want op je fotos ziet het ernaar uit dat je meer kuurt dan traint!

Wtf !!
1.75 mtr op 72 kg op 14%

Eerste keer dat ik zo'n compliment krijg
Dank u !!

Ik denk dat ik weet waarom TS niet aankomt ..

Volgens mij gebruikt ie nog steeds het eea , want de uitspraak richting @marr gaat helemaal nergens over en is wat mij betreft een flinke uitspraak

Stop met die troep te gebruiken want je praat poep Jochie

• Like
Waarderingen: Inb4
Je eet misschien te weinig vezels ? Een bloedtest met een volledige check up kan meer vertellen dan gissen achter een toetsenbord, uiteraard.

99% kans da hij gewoon te weinig eet. Als hij zn voedingsschema post kunnen ze hem verder helpen.

Hoe vaak ik mensen al heb horen zeggen Ik eet genoeg,terwijl ze veel te weinig eten. Of mensen die willen cutten en niet afvallen en die dan gewoon te veel eten terwijl ze beweren dat hun voeding op orde is.

En anders moet hij medische hulp vragen want nie bijkomen op een kcalsurplus duid op één of andere aandoening.

Lintworm mss.

Post je voedingsschema eens. Dan kunnen we meekijken wat en hoe je dingen aan kan passen om je vet% op te laten lopen.

Hij kan gewoon simpelweg intypen wat hij vandaag gegeten hebt. Dan heb je al een redelijk beeld. ;)

Dat kan hij. Maar dan vergeet hij wrs de helft. En zonder kcals er bij dan weten we nog niet veel :) Denk niet dat we veel hebben aan:Ik heb gegeten aardappelen en vlees en boterhammen :)

Dit is gewoon een trol. Zo achterlijk kan je niet zijn.

Terug
Naar boven