- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe maar niet.Je zal tegenwoordig als droom hebben als alleenstaande man van rond de dertig in een kinderopvang te willen werken.
verbaast me niks, dat land is heel open over alles![]()
Naakt in nieuw kinderprogramma: onnodig en stap te ver, of juist leerzaam?
In het NTR-programma Gewoon Bloot mogen kinderen aan naakte volwassenen vragen stellen over hun lijf. Op sociale media zijn de reacties enorm verdeeld.nos.nl
geript van deens programma
Doet me denken aan 'kapitein onderbroek', over een schooldirecteurverbaast me niks, dat land is heel open over alles
hier een ander voorbeeld: een tekenfilm over John Dillermand, letterlijk vertaalt “John Piemeltje”, waarbij een man vanalles doet met z’n meters lange p**mel. dit is, omdat het een tekenfilm is, zelfs gericht naar de kinderen van 4+ jaar.
https://www.ad.nl/gezin/kleimannetje-met-lange-p**mel-grappig-of-schadelijk-voor-kinderen~aeeaabd8/

Ach, Nederland jaren negentig: purno de purno....verbaast me niks, dat land is heel open over alles
hier een ander voorbeeld: een tekenfilm over John Dillermand, letterlijk vertaalt “John Piemeltje”, waarbij een man vanalles doet met z’n meters lange p**mel. dit is, omdat het een tekenfilm is, zelfs gericht naar de kinderen van 4+ jaar.
https://www.ad.nl/gezin/kleimannetje-met-lange-p**mel-grappig-of-schadelijk-voor-kinderen~aeeaabd8/
Gelukkig ik ben niet de enige wappie die dit vindt horen bij de lange reeks enge ontwikkelingen de afgelopen 30 jaar:
ff doorspoelen naar 18 min.Drie kwarteer is een beetje lang. Komen ze met concrete punten wat er pedagogisch mis mee is of is gewoon alles van links/mainstream pedofilie?

Gelukkig ik ben niet de enige wappie die dit vindt horen bij de lange reeks enge ontwikkelingen de afgelopen 30 jaar:
Ja, in het filmpje in de openingspostIs er eigenlijk al gevraagd wat die kinderen ervan vinden? Kinderen die meedoen, kinderen die er naar kijken. Bedoel, het is toch een programma voor hun?
Ah dankjewel. Zit op het werk, dus kan dat moeilijk luisteren nu
Wel wat goede punten waar ik me ook wel in kan vinden. Op zich niet direct schadelijk maar slippery slope. En toch weer een ingang voor sexualisering.. Lijkt me meer iets voor BNN en 16+

Hoort er in dat fragment ook een paar toch. Beetje raar, onwennig, had van dat ene meisje niet gehoeven. Wel grappig dat het heel belangrijk zou zijn maar je hoort er geen zeggen dat ze het echt super goed vonden en er enorm veel aan hebben gehad.Is er eigenlijk al gevraagd wat die kinderen ervan vinden? Kinderen die meedoen, kinderen die er naar kijken. Bedoel, het is toch een programma voor hun?
Oke, maar dat zijn kinderen die mee deden, toch? Geen meningen van kinderen die er naar zouden kijken?Wel wat goede punten waar ik me ook wel in kan vinden. Op zich niet direct schadelijk maar slippery slope. En toch weer een ingang voor sexualisering.. Lijkt me meer iets voor BNN en 16+
Zou al geen kinderen naar school willen sturen om de indoctrinatie en mislukte omgeving die het bied, wordt er zo niet beter op.
Het ergste vind ik nog dat het ouders zo moeilijk wordt gemaakt om allerlei private en betekenisvolle onderwerpen op een eigen veilige, natuurlijke, manier aan hun kids mee te geven.
Hoort er in dat fragment ook een paar toch. Beetje raar, onwennig, had van dat ene meisje niet gehoeven. Wel grappig dat het heel belangrijk zou zijn maar je hoort er geen zeggen dat ze het echt super goed vonden en er enorm veel aan hebben gehad.