MuscleMeat

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Je zal tegenwoordig als droom hebben als alleenstaande man van rond de dertig in een kinderopvang te willen werken.

• Topic Starter Topic Starter
Screenshot_20210307-010112_Instagram.jpg

Bedenkers van dit programma ophangen aan de hoogste boom

Zo'n lange ladder heb ik niet.

geript van deens programma
verbaast me niks, dat land is heel open over alles

hier een ander voorbeeld: een tekenfilm over John Dillermand, letterlijk vertaalt “John Piemeltje”, waarbij een man vanalles doet met z’n meters lange p**mel. dit is, omdat het een tekenfilm is, zelfs gericht naar de kinderen van 4+ jaar.
https://www.ad.nl/gezin/kleimannetje-met-lange-p**mel-grappig-of-schadelijk-voor-kinderen~aeeaabd8/

hier een ander voorbeeld: een tekenfilm over John Dillermand, letterlijk vertaalt “John Piemeltje”, waarbij een man vanalles doet met z’n meters lange p**mel. dit is, omdat het een tekenfilm is, zelfs gericht naar de kinderen van 4+ jaar.
https://www.ad.nl/gezin/kleimannetje-met-lange-p**mel-grappig-of-schadelijk-voor-kinderen~aeeaabd8/
Doet me denken aan 'kapitein onderbroek', over een schooldirecteur :o

Film_Kapitein_Onderbroek-1.jpg

Ach, Nederland jaren negentig: purno de purno....

Gelukkig ik ben niet de enige wappie die dit vindt horen bij de lange reeks enge ontwikkelingen de afgelopen 30 jaar:

Drie kwarteer is een beetje lang. Komen ze met concrete punten wat er pedagogisch mis mee is of is gewoon alles van links/mainstream pedofilie?

Gelukkig ik ben niet de enige wappie die dit vindt horen bij de lange reeks enge ontwikkelingen de afgelopen 30 jaar:

NPO heeft letterlijk 0 toegevoegde waarde en ik kijk niet eens TV.
Die Emma Wortelboer als presentatrice voor je programma's nemen zegt al genoeg over het niveau van je zender.

Vergeet niet dat in de jaren 70 en 80 verschillende linkse partijen enorm hun best hebben gedaan om pedofilie legaal te maken. Blijft toch een bizarre obsessie van links.

Is er eigenlijk al gevraagd wat die kinderen ervan vinden? Kinderen die meedoen, kinderen die er naar kijken. Bedoel, het is toch een programma voor hun?

Wel wat goede punten waar ik me ook wel in kan vinden. Op zich niet direct schadelijk maar slippery slope. En toch weer een ingang voor sexualisering.. Lijkt me meer iets voor BNN en 16+

Zou al geen kinderen naar school willen sturen om de indoctrinatie en mislukte omgeving die het bied, wordt er zo niet beter op. :o

Het ergste vind ik nog dat het ouders zo moeilijk wordt gemaakt om allerlei private en betekenisvolle onderwerpen op een eigen veilige, natuurlijke, manier aan hun kids mee te geven.

Is er eigenlijk al gevraagd wat die kinderen ervan vinden? Kinderen die meedoen, kinderen die er naar kijken. Bedoel, het is toch een programma voor hun?
Hoort er in dat fragment ook een paar toch. Beetje raar, onwennig, had van dat ene meisje niet gehoeven. Wel grappig dat het heel belangrijk zou zijn maar je hoort er geen zeggen dat ze het echt super goed vonden en er enorm veel aan hebben gehad.

Wel wat goede punten waar ik me ook wel in kan vinden. Op zich niet direct schadelijk maar slippery slope. En toch weer een ingang voor sexualisering.. Lijkt me meer iets voor BNN en 16+

Zou al geen kinderen naar school willen sturen om de indoctrinatie en mislukte omgeving die het bied, wordt er zo niet beter op. :o

Het ergste vind ik nog dat het ouders zo moeilijk wordt gemaakt om allerlei private en betekenisvolle onderwerpen op een eigen veilige, natuurlijke, manier aan hun kids mee te geven.

Hoort er in dat fragment ook een paar toch. Beetje raar, onwennig, had van dat ene meisje niet gehoeven. Wel grappig dat het heel belangrijk zou zijn maar je hoort er geen zeggen dat ze het echt super goed vonden en er enorm veel aan hebben gehad.
Oke, maar dat zijn kinderen die mee deden, toch? Geen meningen van kinderen die er naar zouden kijken?
Want als er geen kinderen aangeven dat ze er jaar zouden kijken, dan is er toch geen reden voor het programma?

Terug
Naar boven