XXL Nutrition

gezeur omwille van het bulken...

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Sinds ik begonnen met bulken krijg ik voortdurend dat gezaag van mn ouders te horen dat ik overdreven eet,dat ik mijn gezondheid aan het verkloten ben,....Ik kan het niet meer aanhoren......
Nog iemand in gelijke situatie?:o

Sla ze in elkaar.

troost u , mijn ouders beginnen al te zagen als ik mijn shake maak :( en alzek crea neem denken ze dat ik (om het in hun woorden te zeggen ) aaanaaabooleee stéééréééooiieeeden neem :D dus je bent niet alleen!!!!

:orly:

Boeiend, gewoon een keer extra eten opscheppen/ klaarmaken als ze beginnen te zeuren...

killerbee zei:
Sinds ik begonnen met bulken krijg ik voortdurend dat gezaag van mn ouders te horen dat ik overdreven eet,dat ik mijn gezondheid aan het verkloten ben,....Ik kan het niet meer aanhoren......
Nog iemand in gelijke situatie?:o

ja, is klote inderdaad. Niet te veel van aantrekken. In discussie gaan heeft geen zin. Ja en amen.

ja dat heb ik ook maar gewoon doorgaan ze wennen er na een tijdje aan en dan verminderen ze wel

Ik geef ze gewoon gelijk en vreet rustig verder... :burger:

Lekker boeiend ja gewoon blijven vreten zeker als je nog thuis woont en je pappie alle vreten betaald:D

Yep.. ook last van.. gewoon langs je heen laten gaan terwijl je nog een broodje erin propt.

hehe ik herken het van vroeger, gewoon door blijven eten is de oplossing. ze gaan er dan aan wennen

Ik snap sommigen ouders niet hoor. Waarom zeiken ze nu over het feit dat je te veel eet.

Dat ze geen verstand hebben van shakes en dat ze gelijk denken dat dat slecht voor je is kan ik begrijpen, dat doen ze uit onwetendheid. Maar dat ze al moeilijk doen over je eetgedrag...vind ik gewoon zielig.

begin een crackhouse en kijk of ze nog over je bulkdieet praten

Ach bij mij zeuren ze over het cutten, eet eens wat meer. Mens zeur niet als jij wilt eten dan eet, maar laat mij met rust ik heb mijn eetschema...

Nouja nu met pasen effe gesnoept :whip: , maar al het lekkere is op de rest geef ik weg :P .

Heheh! ik ben aan het bulken, vreet heel de koelkast leeg, vraagt mijn moeder: "eet je wel genoeg?" :D

Zelfde situatie als waarin ik verkeer. En met jou bijna alle thuiswonenden forumleden:).

Terug
Naar boven