Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Brent Leysen?

Wie is dat? :p

WAT?!!

Bodynet staat op pagina 11 op google met als zoekterm Brent Leysen...en DBB op 15

very very dissapoint.jpg

Heb het ff in de titel van het topic en de OP gezet, in before eerste resultaat in Google.

Gelukkig was het slachtoffer geen turk of marokkaan, anders kregen we brandende steden in Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en Brussel denk ik :cool:

Brent leysen, veel plezier met je leven.

Ironisch dat alle mensen die de namen blijven herhalen wellicht meewerken aan eventuele strafvermindering vanwege de publiciteit, met GEENSTIJL als aanklager en rechter. Media extra kijkcijfers, fora extra bezoekers en niemand die echt een ruk geeft om het slachtoffer. Veel mensen laten meer overeenkomsten dan verschillen zien met de verdachten.

Ik zie het nergens in google resultaten staan, probs door de spammerts :roflol:

n*ger penetreert Brent Leysen lafaard tuig kakhoofd hashtaglevenverdoet.

Mijn bescheiden bijdrage

Ironisch dat alle mensen die de namen blijven herhalen wellicht meewerken aan eventuele strafvermindering vanwege de publiciteit, met GEENSTIJL als aanklager en rechter. Media extra kijkcijfers, fora extra bezoekers en niemand die echt een ruk geeft om het slachtoffer.

Hij wordt verdacht voor poging tot doodslag in vereniging, die straf krijgt ie wel. Daarnaast is dit een extra straf, als ook maar iemand zijn naam even googelt.

Hij wordt verdacht voor poging tot doodslag in vereniging, die straf krijgt ie wel. Daarnaast is dit een extra straf, als ook maar iemand zijn naam even googelt.
Ik geef slechts aan wat advocaten roepen en wat uit de praktijk blijkt wanneer er zoveel media aandacht is voor een zaak.

Deze media aandacht blijft hem de rest van zijn leven achtervolgen, die celstraf die hij waarschijnlijk krijgt niet.

Ironisch dat alle mensen die de namen blijven herhalen wellicht meewerken aan eventuele strafvermindering vanwege de publiciteit, met GEENSTIJL als aanklager en rechter. Media extra kijkcijfers, fora extra bezoekers en niemand die echt een ruk geeft om het slachtoffer. Veel mensen laten meer overeenkomsten dan verschillen zien met de verdachten.

We geven juist wel om het slachtoffer. Diegene zou dit alleen maar zien als gerechtigheid. Normaal komen die jongens er met een bureau HALT 80 uurtjes schoffelen er onderuit. Nu blijft sowieso de naam aangetast als extraatje. De 8 van Eindhoven, pepper your angusses.

Gerard Joling

Zo dan wordt Brent Leysen ook geassocieerd met kringspiermusketier

Gordon George Michael Brent Leysen Corleoné

Marc Dutroux Brent Leysen Kim De Gelder

Gordon George Michael Brent Leysen Corleoné

30j77lh.gif

Iemand al enig idee wat zijn verleden is?

Terug
Naar boven