- Waardering
- 15
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag 21 was het geloof ik stond gewichtstoename als gevolg van creatinegebruik. Misschien handig om hier een tijdsindicatie aan toe te voegen? Wanneer je die gewichtstoename ziet, na 6 weken ofzo?

Goede enquete en duidelijk geschreven.
Ik mis wel een tijdsindicatie bij sommige vragen. Verder wist ik niet of incidenteel gebruik van supplementatie ook aangevinkt moest worden en hoe de vragen die daarop betrekking hebben, beantwoordt moesten worden.
) eruit moeten filteren.
Wat bedoel je met tijdsindicatie?
Incidenteel gebruik (zoals het gebruik in een sample) is inderdaad een grijs gebied. Maar aangezien het vrij duidelijk is welke kant ik op wil met deze vragen laat ik dit aan de mensen zelf om te beslissen welke mate van gebruik ze wel of niet voldoende achten om de optie aan te vinken. Afhankelijk van het supplement is 1x gebruiken vaak niet genoeg om goed de effecten te kunnen ondervinden.
De vragen over perceptie van effectiviteit en mogelijke health effects die op deze vraag volgen gelden dus voor alle supplementen waarvan je dus aangegeven gebruikt te hebben.
Wanneer ik zie dat mensen een mening hebben gevormd over een supplement dat ze nooit hebben geprobeerd dan zal ik deze (handmatig... zucht) eruit moeten filteren.
Maar bedankt voor je compliment en de deelname![]()