Fitness Seller

*karma* enquete gebruik en perceptie supplementen krachtsporters *karma*

Thanks, kan wel wat karma gebruiken, succes!

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
Karma komt morgen, bedankt voor de respons :)

Vraag 21 was het geloof ik stond gewichtstoename als gevolg van creatinegebruik. Misschien handig om hier een tijdsindicatie aan toe te voegen? Wanneer je die gewichtstoename ziet, na 6 weken ofzo?

• Like
Done

• Like
done

• Like
Check!

• Like
done.

• Like
Vraag 21 was het geloof ik stond gewichtstoename als gevolg van creatinegebruik. Misschien handig om hier een tijdsindicatie aan toe te voegen? Wanneer je die gewichtstoename ziet, na 6 weken ofzo?

Ik vraag hier naar krachttoename. Een goede indicatie voor velen van de krachttoename is hoeveel kg je op de bp erbij krijgt in een vrij lage reprange. Krachttoename is het belangrijkste ergogene effect van creatine.

Ik ben geinteresseerd in het maximale effect. Als je creatine net neemt zal je niet gelijk maximaal effect merken, dit duurt eventjes, afhankelijk van je dosering en het gebruik van wel/geen laadfase.

Aangezien de vraag gericht is op de perceptie van de persoon zelf wil ik geen al te strikte richtlijnen leveren voor het meten van je krachttoename. Het gaat erom wat jij denkt van het effect van creatine op kracht. Die categorieen van 0, 0-5 en 5+ zijn meer ongeveer, om voor de mensen een iets duidelijkere definitie te koppelen aan de termen 'none' 'slight' en 'major' effect.

En veel dank aan de rest :)
Karmarondje komt om half 5!

Karma net gegeven!

Heb nog 1 karma over... dus wees er snel bij!!

done!

Thank you for your time!
Your input is greatly appreciated by both me and science

• Like
Done, 'thanks for your participation!' wel leuk om in te vullen. Heb dat ik wil graag meedoen aan andere studies niet aangevinkt want krijg dan waarsch allemaal spam van andere studies binnen :p

• Like
Bedankt jongens.

Vind het wel jammer dat thesistools hier de gebruikers mee confronteert want niemand wil dit. Je kunt na het be-eindigen het beste gewoon wegklikken want over de resultaten ga ik hier over een poosje op dbb posten ;)

Karma komt morgen weer.

Post verwijderd i.v.m. eventuele beinvloeding enquete.

Laatst bewerkt:
  • Like
Goede enquete en duidelijk geschreven.
Ik mis wel een tijdsindicatie bij sommige vragen. Verder wist ik niet of incidenteel gebruik van supplementatie ook aangevinkt moest worden en hoe de vragen die daarop betrekking hebben, beantwoordt moesten worden.

• Like
Goede enquete en duidelijk geschreven.
Ik mis wel een tijdsindicatie bij sommige vragen. Verder wist ik niet of incidenteel gebruik van supplementatie ook aangevinkt moest worden en hoe de vragen die daarop betrekking hebben, beantwoordt moesten worden.

Wat bedoel je met tijdsindicatie?

Incidenteel gebruik (zoals het gebruik in een sample) is inderdaad een grijs gebied. Maar aangezien het vrij duidelijk is welke kant ik op wil met deze vragen laat ik dit aan de mensen zelf om te beslissen welke mate van gebruik ze wel of niet voldoende achten om de optie aan te vinken. Afhankelijk van het supplement is 1x gebruiken vaak niet genoeg om goed de effecten te kunnen ondervinden.

De vragen over perceptie van effectiviteit en mogelijke health effects die op deze vraag volgen gelden dus voor alle supplementen waarvan je dus aangegeven gebruikt te hebben.

Wanneer ik zie dat mensen een mening hebben gevormd over een supplement dat ze nooit hebben geprobeerd dan zal ik deze (handmatig... zucht :p) eruit moeten filteren.

Maar bedankt voor je compliment en de deelname :D

done.

• Like
Wat bedoel je met tijdsindicatie?

Incidenteel gebruik (zoals het gebruik in een sample) is inderdaad een grijs gebied. Maar aangezien het vrij duidelijk is welke kant ik op wil met deze vragen laat ik dit aan de mensen zelf om te beslissen welke mate van gebruik ze wel of niet voldoende achten om de optie aan te vinken. Afhankelijk van het supplement is 1x gebruiken vaak niet genoeg om goed de effecten te kunnen ondervinden.

De vragen over perceptie van effectiviteit en mogelijke health effects die op deze vraag volgen gelden dus voor alle supplementen waarvan je dus aangegeven gebruikt te hebben.

Wanneer ik zie dat mensen een mening hebben gevormd over een supplement dat ze nooit hebben geprobeerd dan zal ik deze (handmatig... zucht :p) eruit moeten filteren.

Maar bedankt voor je compliment en de deelname :D

Bij sommige vragen werd er concreet gevraagd naar kracht/gewichtstoename na gebruik van supplementatie. Met tijdsindicatie bedoel ik te zeggen dat hierin ook tijd een rol speelt. M.a.w. hoelang men gebruik maakt van een dergelijk supplement.
Ik heb zelf alleen supplementen aangevinkt die ik langer dan 3 maanden gebruikt heb, maar kan me voorstellen dat sommigen ook ingrediënten uit bijv. pre-workout samples hebben aangevinkt.

Terug
Naar boven