AndroidHealthClinic

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Ik doe t als ik helemaal naakt mag.

AAS (83 lezers)
Discussieer en deel informatie over het gebruik van (androgene) anabole steroïden.

Al zou de beschrijving er niet onder vermeld staan dan had een roddeltante van Linda nevernooit de link tussen AAS en aNaBoLuh weten te leggen:o

• Topic Starter Topic Starter
Trol

Waarom vindt ik niks als ik Bette Burgers Google?

Inb4 Galen met zn pics over die 'naturel' BB'er, ben zn naam kwijt.

Jammer dat ik nog natty ben, anders had ik het meteen gedaan!

Ik doe het van voor en van achter! Maar dan wel de toezegging dat mijn mobiele nummer er bij komt te staan en er rijke oudere rijpere vrouwen reageren!

Stuur een berichtje naar Mister10.

Nee, het is gewoon een stuk over waarom je het gebruikt. Hoeft helemaal niet negatief te zijn. Het mag ook humor hebben. Het is maar hoe je er zelf in staat.

Dus je bent alleen opzoek naar een sensatie verhaal over anabolen en dat je daarmee bodybuilding weer in een slecht daglicht stelt interesseert je geen zak.

Je kan beter een artikel schrijven over dikke nijlpaarden die massaal op 2 januari naar de sportschool trekken omdat ze voor de zoveelste keer hebben voorgenomen om 30 kg af te vallen zodat ze zich in de zomer niet hoeven te schamen in bikini, maar naar een week weer op de bank liggen met een zak chips. Hierin zullen de meeste lezeressen van dit roddelblad zich wel in herkennen.

En de volgende dak de flikken aan je deur.

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met...

Ik heb 1x Anavar 30 Mg per dag genomen voor 4 weken, zonder nakuur wel. Is dat voldoende om mee te mogen doen met het artikel?

2 pagina's en nog geen (cum)foto's?
DBB gaa acheruit.

wil best net als of doen.... ben toch in shape
en gebruik creatine

• Topic Starter Topic Starter
Dus je bent alleen opzoek naar een sensatie verhaal over anabolen en dat je daarmee bodybuilding weer in een slecht daglicht stelt interesseert je geen zak.

Je kan beter een artikel schrijven over dikke nijlpaarden die massaal op 2 januari naar de sportschool trekken omdat ze voor de zoveelste keer hebben voorgenomen om 30 kg af te vallen zodat ze zich in de zomer niet hoeven te schamen in bikini, maar naar een week weer op de bank liggen met een zak chips. Hierin zullen de meeste lezeressen van dit roddelblad zich wel in herkennen.

Ik vraag of er mensen geïnteresseerd zijn en die het leuk vinden om er iets over te vertellen, als je dit niet bent hoef je niet te reageren toch?

Terug
Naar boven