XXL Nutrition

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Ik gebruik geen anabolen... telt HGH, insuline en IGF ook? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het mag allemaal niks kosten natuurlijk. Jij moet naar hun toe komen, kost je tijd en geld, maar je krijgt wel een mooie foto hoor .... Lekker betuttelend daar die dames bij de Linda.

Er moet zo goedkoop mogelijk een artikel gemaakt worden zodat Linda aan het eind van het jaar nog een paar euro extra kan toevoegen aan d'r miljoenenbankrekening *kots*

Je krijgt je reiskosten/parkeerkosten vergoed. Het kost je dus alleen tijd, geen geld :).
Nogmaals voor de mensen die het leuk vinden..

Je krijgt je reiskosten/parkeerkosten vergoed. Het kost je dus alleen tijd, geen geld :).
Nogmaals voor de mensen die het leuk vinden..

Weet je wat leuk zou zijn? 500,00 netto vergoeding.. Die foto mogen jullie dan exclusief houden.. Dat is een beetje wat je ons probeert te verkopen.. Want je hebt geen ruk aan die foto namelijk.. Net zo min als wij iets zouden hebben aan die parkeerkosten/reiskosten.

Elke keer dat de media bb'ers wil spreken wordt het een huilie huilie verhaal over anabolen, kom dan minstens met een financiele vergoeding

Ik denk, Bette, dat de algemene consensus hier is dat je een van de zoveelsten bent die een hoop tijd en moeite vraagt, geen vergoeding biedt en uiteindelijk vrijwel 100% zeker een negatief beeld schetst over de sport die men hier het liefst beoefent.

Hoog tijd dat er hier een deurbeleid voor komt. Het begint nogal storend te worden.

Bette, ga terug naar je eigen land

Net alsof er geen gespierde mannen zonder anabolen bestaan.. :(

Haha, altijd lachen geblazen wanneer de media dit forum benadert voor een interview or what not.
Nog nooit een vergoeding gezien en 9 van de 10 keer word er uiteindelijk gebruik van gemaakt om bodybuilders en slecht daglicht te zetten.. ook als ze vooraf beweren van niet.
Neem ons niet kwalijk.. maar velen van ons zijn een bepaald niveau ontstegen door onze sceptische denkwijze, vooral richting de media.
Dat we zo reageren op jullie vraag is niet omdat we anabolen gebruiken, maar omdat we wat beter ons koppie gebruiken dan een gemiddelde mediahoer.

Pics van bette burger? :P

Laatst bewerkt:

Lekker hoor:drool:

Hamburger-hamburgers-33393437-1366-768.jpg
vette burger toch?:trollface:

Hier is bette Burger:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bette_in_rome.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

348s.jpg

Leuk een mooie foto van je rug met een neppe naam, altijd een plus op je cv als model:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 02:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

Ik gebruik geen anabolen... telt HGH, insuline en IGF ook? ;)
geeft wel een beter effect met een goede dosis hormonen ;):)

@ BetteBurgers: ik train morgen (vrijdag) weer rug. Je kunt richting Brunssum (Haefland) komen om je foto's te maken. Je krijgt van mij geen reiskosten , maar na afloop wel een lekkere shake ;)

Zou dr doen.

Bette je mag bij mij thuis komen voor foto's. Je kan gratis parkeren hier.

Waarom moeten het overigens mannen met AS zijn? Er zijn hier genoeg leden zonder AS die een betere rug hebben dan die met AS..

Terug
Naar boven