XXL Nutrition

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Dit gespierd genoeg? :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groet,
Leroy

Die is true natural volgens mr 10 en een beetje.

Als jij niets met de reactie wil doen, dan doe je er toch ook niets mee? :trollface:

Punt is...ze KAN ook niks met die kansloze en domme troll reacties, is het wel?
Het enige wat ze wellicht zou denken is, hey die gespierde (of niet eens gespierde) mensen op dbb zijn inderdaad een stelletje hersenlozen.
Vooroordeel bevestigd bij deze.

Punt is...ze KAN ook niks met die kansloze en domme troll reacties, is het wel?
Het enige wat ze wellicht zou denken is, hey die gespierde (of niet eens gespierde) mensen op dbb zijn inderdaad een stelletje hersenlozen.
Vooroordeel bevestigd bij deze.

Wat verwacht je dan? Er staat immers geen vergoeding tegenover.. Ergo, DBBers worden op voorhand niet serieus genomen; wie de bal kaatst..

Als er eens een vergoeding tegenover zou staan zou ik best bereid zijn te participeren, al is het alleen maar om dan eens wat zinvols te kunnen vermelden m.b.t. AAS. En dat er zat mensen zijn die er wel normaal mee om kunnen gaan, een goede baan hebben enz. enz. Maar ik ga niet voor niks mijn nek uitsteken ;)

Ja Eens. Een vergoeding zou op zijn plaats zijn, al is het maar iets.
Of ze moeten naar jou toe komen, dan zou er denk ik al meer animo zijn.

Gewoonlekkel?

Ja Eens. Een vergoeding zou op zijn plaats zijn, al is het maar iets.
Of ze moeten naar jou toe komen, dan zou er denk ik al meer animo zijn.

Het mag allemaal niks kosten natuurlijk. Jij moet naar hun toe komen, kost je tijd en geld, maar je krijgt wel een mooie foto hoor .... Lekker betuttelend daar die dames bij de Linda.

Er moet zo goedkoop mogelijk een artikel gemaakt worden zodat Linda aan het eind van het jaar nog een paar euro extra kan toevoegen aan d'r miljoenenbankrekening *kots*

Dus je bent alleen opzoek naar een sensatie verhaal over anabolen en dat je daarmee bodybuilding weer in een slecht daglicht stelt interesseert je geen zak.

Je kan beter een artikel schrijven over dikke nijlpaarden die massaal op 2 januari naar de sportschool trekken omdat ze voor de zoveelste keer hebben voorgenomen om 30 kg af te vallen zodat ze zich in de zomer niet hoeven te schamen in bikini, maar naar een week weer op de bank liggen met een zak chips. Hierin zullen de meeste lezeressen van dit roddelblad zich wel in herkennen.
Dan kan Linda zelf ook weer mee doen!

natty's kunnen ook gewoon mee doen hoor, meeste meisjes denken toch al dat je aan de anabolen zit als je breder bent dan justin bieber.

Echt schandalig dat er nooit een vergoeding is bij fotoshoots, elk fotomodel krijgt deze maar BB worden telkens genaaid. Gewoon niet doen zou ik zeggen, uiteindelijk moeten ze dan wel betalen.

Ik wil wel meedoen, kost jullie alleen een lunch.
Met linda ofc.

Enige wat Stunna meeneemt is een flesje chloroform :o

Mwah. Zou dr wel doen hoor.

Die Linda heeft knaken zat, gewoon lammeren!
Krijg jij je salaris ook in foto's uitbetaald?

Terug
Naar boven