MuscleMeat

Gezocht programma waarmee je "beeldscherm" kunt opnemen

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
Het gaat om deze website:
[Link niet meer beschikbaar]

het is een soort van virtueel fietsen alleen moet je per filmpje of etappe die je wilt doen betalen. Ik wil best wel een keer betalen maar niet elke keer weer opnieuw aangezien het filmpje maar 3 uur geldig is.

Is er een programma waarmee ik de filmpjes kan opnemen vanaf het beeldscherm?

Yep, ik gebruik zelf voor website video tutorials AllCapture Enterprise 3.0, neem aan dat je er dan ook wel gewoon flash mee kan opnemen:
http://filespump.com/allcapture-enterprise-3-0.html
Wel even scannen op ongedierte als je begrijpt wat ik bedoel.

Of wacht ff zie nu waar je het over hebt, bedoel je dat je het gewoon kan spelen?
In dat geval moet je het filmpje downloaden, kan goed zijn dat die boel communiceert met een backend, dan heb je er dus niet veel aan tenzij je kunt programmeren natuurlijk en zelf voor vervanging zorgt van de data die verwacht wordt.
Maar dan had je de bedoel natuurlijk allang gedecompiled.

• Topic Starter Topic Starter
Geen dee wat je daar bedoeld ben geen pc expert :p

Wil gewoon dat filmpje opnemen met geluid zodat ik het kan afspelen op pc of branden op dvd downloaden kan dus niet...

Hij bedoelt, scannen op virussen/malware...

die snapte ik nog maar een backend en gedecompiled ...

die snapte ik nog maar een backend en gedecompiled ...
Backend is zeg maar de boel die iets afhandeld/verwerkt denk in dit geval aan een 1 of ander script die communiceert met een database.
De Flash app verstuurd zeg maar data daar naartoe die door dat script verwerkt worden(hoogstwss in een database), denk bijv. aan hoeveel punten je hebt gehaald of iets in die richting.

Decompilen wil zeggen dat je het bestand(de flash file aka het filmpje wat jij wilt) weer terug zet naar een .fla hierdoor kun je zien hoe het programma dingen verstuurd en welke variabelen gebruikt worden.
Je zou dus zelf een script in elkaar kunnen zetten die met die flash file communiceert en zodoende kun je dat spelletje dan gewoon spelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Backend is zeg maar de boel die iets afhandeld/verwerkt denk in dit geval aan een 1 of ander script die communiceert met een database.
De Flash app verstuurd zeg maar data daar naartoe die door dat script verwerkt worden(hoogstwss in een database), denk bijv. aan hoeveel punten je hebt gehaald of iets in die richting.

Decompilen wil zeggen dat je het bestand(de flash file aka het filmpje wat jij wilt) weer terug zet naar een .fla hierdoor kun je zien hoe het programma dingen verstuurd en welke variabelen gebruikt worden.
Je zou dus zelf een script in elkaar kunnen zetten die met die flash file communiceert en zodoende kun je dat spelletje dan gewoon spelen.

I'm Impressed

is er geen firefox plugin dat je zou kunnen helpen?

Probeer hetvolgende eens:

Temp internetfiles-map leegmaken, dan het bestand afspelen. Als het goed is komt er in je temp internetfiles-map een flv bestand te staan. Deze kun je afspelen in flv-player

Edit: Heb even gekeken met het gratis filmpje, deze komt gewoon als quicktime-bestand in je temp internetfiles-map te staan. Dat zal met de volledige versie ook wel zijn neem ik aan. Deze kun je gewoon kopieren en plakken waar je hem wilt bewaren...

Laatst bewerkt:
aha

dat ga ik eens proberen...

een eigen script maken is mij iets te moeilijk :p. Wel bedankt voor de duidelijke uitleg Bekjam!

Probeer hetvolgende eens:

Temp internetfiles-map leegmaken, dan het bestand afspelen. Als het goed is komt er in je temp internetfiles-map een flv bestand te staan. Deze kun je afspelen in flv-player

Edit: Heb even gekeken met het gratis filmpje, deze komt gewoon als quicktime-bestand in je temp internetfiles-map te staan. Dat zal met de volledige versie ook wel zijn neem ik aan. Deze kun je gewoon kopieren en plakken waar je hem wilt bewaren...

haha het is gelukt je edit heeft het hem gelapt ;)

Wow die kerel rechts in het beeld kan flink snel achteruit fietsen :D:P

haha volgens mij lezen ze ook op DBB die van virtual sports 1 dag na deze post zijn ze opeens aan de website aan het werken :P

Dat is balen had pas een paar filmpjes ervan af gehaald.

Terug
Naar boven