AndroidHealthClinic

gezond?

remja

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
heey ik sport 5 dagen in de week gemidelt 2uur per dag is dat gezond voor mijn lichaaam? als ik klaap ben met sporten ben ik echt kapot?
ik heb gehoort als je zo veel aan krachtraining doet dat het erektie probleemen kan veroorzaaken en andere rare dingen. of is dat aleen met mensen die anebolen gebruiken ? even kort als je natuurlijk traint heeft het dan bijwerkingen????

ik heb gehoord dat wanneer je veel aan krachttraining doet dan je dan heel slecht wordt in de Nederlandse spelling :P

de post hierboven bevestigd dit :P
haha

ff ontopic:

het lijkt me erg sterk dat als je veel sport dat je dan lichamelijke problemen krijgt: topsport niet mee gerekend

maar waarom sport je 5 dagen in de week 2 uur per keer? wat is daar het nut van?

post eens wat jij allemaal doet in die twee uur..
Er zit een verschil tussen 2 uur trainen en 2 uur in de sportschool aanwezig zijn.
als ik 40 minuten getraind heb. is de focus er uit en wil ik maar 1 ding na huis en eten.
Maar ik praat ook zelden als ik train.

30 minuten rustig bewegen per dag is gezond.
Alles wat meer is is overdreven en niet noodzakelijkerwijs gezond.

• Topic Starter Topic Starter
hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis

heey ik sport 5 dagen in de week gemidelt 2uur per dag is dat gezond voor mijn lichaaam? als ik klaap ben met sporten ben ik echt kapot?
ik heb gehoort als je zo veel aan krachtraining doet dat het erektie probleemen kan veroorzaaken en andere rare dingen. of is dat aleen met mensen die anebolen gebruiken ? even kort als je natuurlijk traint heeft het dan bijwerkingen????

Jah dit kan gevaarlijk zijn, je corpora cavernosa en corpus spongiosum kunnen hierdoor namelijk zodanig permanent opzwellen dat het erectieproblemen kan veroorzaken, maar dat gebeurt niet bij iedereen natuurlijk, is maar net hoe gevoelig je hiervoor bent. Een simpele ingreep (incisie) kan dit echter verhelpen.

Laatst bewerkt:
hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis

Snap deze reactie niet.

Wat een woede xD

Maar ik train elke dag zo'n anderhalf uur. Dat is 5 minuten lullen tegen random gasten, 40 min cardio en 45 min ijzer pompen. Ik dacht dat ik lang naar de sportschool ging... Maar als je er 2 uur bent ben je geen 2 uur aan het werk, daar zit vast wel iets tussen.

Jah dit kan gevaarlijk zijn, je corpora cavernosa en corpus spongiosum kunnen hierdoor namelijk zodanig permanent opzwellen dat het erectieproblemen kan veroorzaken, maar dat gebeurt niet bij iedereen natuurlijk, is maar net hoe gevoelig je hiervoor bent. Een simpele ingreep (incisie) kan dit echter verhelpen.

:roflol::roflol:
Meesterlijk.. karma hiervoor

start die paar IQ van je eens op dan

Als je niet in 40 minuten kunt trainen train je niet hard genoeg. Gebruik de overgebleven tijd aan je beheersing van de Nederlandse taal.

Wat een geflame uit het niets.. Hoe dat?!

Komt een beetje aso over als je geen minuutje van je eigen tijd wil nemen om een semi-leesbare post te maken maar toch een antwoord verwacht :s

Wat een brutale post.
Waarom denk je het opeens beter te weten terwijl je eerste post bevestigd dat je er de balle van snapt!?

Twee uur intensief trainen is echt lang hoor. Voor bodybuilden, voor vechtsport, zelfs voor hardlopen. Als je van een uur trainen niets voelt dan doe je inderdaad niet genoeg je best.

Ik denk dat je een mietje bent.

Ik snap zeer weinig van de eerste post door de beroerde zinsopbouw, volgende keer beter.

Wat een brutale post.
Waarom denk je het opeens beter te weten terwijl je eerste post bevestigd dat je er de balle van snapt!?

Twee uur intensief trainen is echt lang hoor. Voor bodybuilden, voor vechtsport, zelfs voor hardlopen. Als je van een uur trainen niets voelt dan doe je inderdaad niet genoeg je best.

Ik denk dat je een mietje bent.

ik zou zelfs verder durven gaan, ik ben zeker dat het een mietje is

Zo, je vraagt om raad, ik geef een redelijk antwoord en dan ben ik op eens een gebruiker??
Ten eerste moet jij blij zijn dat ik op jou bericht gereageerd heb. Ik ben eerst 5 minuten bezig om het te ontcijferen.
Als ik train heb ik 1 minuut rust tussen de setjes.
Dus dan heb ik geen tijd om te lullen. In 40 minuten heb ik mijn 2 spiergroepen vol zitten. Als jij 5 minuten rust heb tussen een setje kan ik begrijpen dat je 2 uur aanwezig bent in de sportschool.
Maar dan wil dat niet zeggen dat je 2 uur getraind heb.
Bedankt trouwens dat je me dom vind. Dit zegt namelijk meer over jou dan over mij.
Heb nog even wat voor je opgezocht zodat je na je training nog wat kunt verbeteren. Speciaal voor jou :D

Terug
Naar boven