XXL Nutrition

GG tren en test

Bezoekers in dit topic

laurens700

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
214
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik begin nu erg te twijfelen of m'n GG wel goed is. Hoor de laatste tijd veel minder goeie dingen. Hij is nog niet gebruikt. Vorige was van GG en die was wel goed.

Bovenste is tren. Lot nummer 814-v89

aeqoe9.jpg


Onderste is test. Lot nummer 335-k23

2rh7m20.jpg


Als het troep is ga ik naar EP. Dan ruil ik ze om. Bedankt voor de check :)
 
Gg is nog even goed al vroeger snap niet hoe ze er bij komen dat het minder is. Er is gewoon meer concurrentie met andere nieuwe ug labs en dat daarom de verkoop nu minder is dan vroeger

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Alle twee 2017. Ja dat vond ik ook. M'n andere tren leek net op ochtendpis. Maar heb gelezen dat het afhankelijk is hoelang het heeft gekookt. We zullen zien! Ik ga nu twee injecties zetten. Dan hou ik het up to date.


Idd kleur van tren ligt aan kook punt,
 
Gg is nog even goed al vroeger snap niet hoe ze er bij komen dat het minder is. Er is gewoon meer concurrentie met andere nieuwe ug labs en dat daarom de verkoop nu minder is dan vroeger

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------




Idd kleur van tren ligt aan kook punt,

Niet mee eens.. Dat ze een tijd zwaar achteruit zijn gegaan is een feit maar dat dat nog altijd zo is blijft nog even onduidelijk
 
Eigen ervaring.. Gg was vroegah t enige te krijgen bij mij in de buurt en de leverancier daarvan is zwaar onderuit gegaan omdat wij allemaal terecht wat te klagen hadden. Maar buiten dat hoor ik van mensen waarvan ik weet dat ik ze op hun woord kan vertrouwen dat ze een comeback hebben gemaakt
 
Ik ben het met bold eens. Er was een bepaalde periode dat ze inderdaad een verkeerde batch hadden geproduceerd. Echter kan dit wel is gebeuren. Helemaal bij ug, dan weet je nooit echt 100% in huis hebt. Helaas is het geen body en fit, waar je vervolgens 20% korting krijgt op je volgende pot eiwitten. Was het maar waar dat er 20% meer test of tren in zat
 
zolang jullie niet kunnen aantonen dat gg onder gedoseert is of weet ik wat kletsen jullie larie koek, ik ga nog even goed op hun ultradrive
 
zolang jullie niet kunnen aantonen dat gg onder gedoseert is of weet ik wat kletsen jullie larie koek, ik ga nog even goed op hun ultradrive

Wanneer ben je jarig? Dan krijg je van mij een nieuwe leesbril... Gg was GOED maar daarna werd het een tijdje SLECHT tegenwoordig gebruiken mensen het liever niet meer maar ik hoor van goed betrouwbare mensen met een erg hoge status op dit forum die geen belangen hebben bij dit merk dat het WEER GOED blijkt te zijn. Ik ben daarom benieuwd of dat zo is... Manmanmanmanman
 
Een labtest kost honderden euro's...het lijkt me vrij duidelijk als meerdere mensen 500 tot een gram test per week zetten en er niks van merken dat je gewoon kut spul hebt? Zelf nog geen ervaring met GG dus ik claim ook niks maar een labtest om aan te tonen dat gear rommel is lijkt me ook wat ver gaan..
 
Wanneer ben je jarig? Dan krijg je van mij een nieuwe leesbril... Gg was GOED maar daarna werd het een tijdje SLECHT tegenwoordig gebruiken mensen het liever niet meer maar ik hoor van goed betrouwbare mensen met een erg hoge status op dit forum die geen belangen hebben bij dit merk dat het WEER GOED blijkt te zijn. Ik ben daarom benieuwd of dat zo is... Manmanmanmanman


kom eerst maar met bewijzen iedereen kan zo veel roepen
 
kom eerst maar met bewijzen iedereen kan zo veel roepen

Geef ik je wel 100% gelijk in hoor en ik weet ook bijna zeker dat gg nu ondergewaardeerd is maar ik wil het net zoals de rest zeker weten. Puur uit hobby en interesse ik switch tussen 2 merken en dat zal ik ook blijven doen.. Interessant blijft het wel :p
 
kom eerst maar met bewijzen iedereen kan zo veel roepen

je zit hier te claimen en te blazen dat gg minder is en slecht is terwijl je Anabolic technology zit te gebruiken en zeggen dat het goed spul is terwijl het van de zelfde makers zijn als gg en epl wat zit je hier nu dom uit je nek te lullen, gg is slecht maar Anabolic technology is goed tewijl van de zelfde maker is wat jij beweert
 
je zit hier te claimen en te blazen dat gg minder is en slecht is terwijl je Anabolic technology zit te gebruiken en zeggen dat het goed spul is terwijl het van de zelfde makers zijn als gg en epl wat zit je hier nu dom uit je nek te lullen, gg is slecht maar Anabolic technology is goed tewijl van de zelfde maker is wat jij beweert

Keroooool ik koop je echt een brilletje wijsneus :p ik zeg toch juist dat gg weer goed blijkt te zijn en ondergewaardeerd is en ik zeg dat ik Anabolic technology nooit heb gebruikt op 1 injectie na dus of lees eerst even goed of ga van de tren af als je daar toevallig op zit nu ??? Enige slechte dat ik over gg kan zeggen is dat ze een periode merkbaar in kwaliteit omlaag zijn gegaan maar die tijd blijkt al lang voorbij te zijn maar niemand waaronder ikzelf is dat opgevallen omdat we het de kans niet hebben gegeven. Ik heb m'n gear al in huis dus TS let us know plz
Man man man man man man man man man man man....
 
Keroooool ik koop je echt een brilletje wijsneus :p ik zeg toch juist dat gg weer goed blijkt te zijn en ondergewaardeerd is en ik zeg dat ik Anabolic technology nooit heb gebruikt op 1 injectie na dus of lees eerst even goed of ga van de tren af als je daar toevallig op zit nu ??? Enige slechte dat ik over gg kan zeggen is dat ze een periode merkbaar in kwaliteit omlaag zijn gegaan maar die tijd blijkt al lang voorbij te zijn maar niemand waaronder ikzelf is dat opgevallen omdat we het de kans niet hebben gegeven. Ik heb m'n gear al in huis dus TS let us know plz Man man man man man man man man man man man....

Hahaha wat een liefde hebben jullie. Zoals ik ook al eerder zei en wat Bold ook zegt. Het was een periode minder. Heb hier de link voor je waar meerdere mensen het ook zeggen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/test-e-gg-lot-136-z98-329941/

Deze batch had ik ook en was ook slecht. Daarna had ik een andere batch en die was wel goed. Dus laten we lief naar elkaar doen en onze roidrage onder controle houden :D Peace out!
 
Haha my bad! ik kan soms idd onbewust best onnodig fel reageren :p
 
Oke de tren werkt elk geval. Gigantische trenmerrie. Begon over een sollicitatie waarna er kinderen bezeten waren door duivels. Ik wou het ziekenhuis bellen mocht niet. Dan maar de pastoor. Die kwam langs waarna hij ook bezeten werd. Uiteindeljk was iedereen bezeten en we aten mensen op om te overleven haha dus g2g
 
je zit hier te claimen en te blazen dat gg minder is en slecht is terwijl je Anabolic technology zit te gebruiken en zeggen dat het goed spul is terwijl het van de zelfde makers zijn als gg en epl wat zit je hier nu dom uit je nek te lullen, gg is slecht maar Anabolic technology is goed tewijl van de zelfde maker is wat jij beweert

Jij kan echt serieus niet lezen en begin nu te twijfelen of je geen belang hebt bij de makers van GG/AT. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. GG is daar het ultieme voorbeeld van.
 
Aders op m'n armen, benen en kuiten zijn ook goed zichtbaar. Helemaal m'n kuiten zijn ziek
 
Back
Naar boven