MuscleMeat

GG tren en test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laurens700

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
214
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik begin nu erg te twijfelen of m'n GG wel goed is. Hoor de laatste tijd veel minder goeie dingen. Hij is nog niet gebruikt. Vorige was van GG en die was wel goed.

Bovenste is tren. Lot nummer 814-v89

aeqoe9.jpg


Onderste is test. Lot nummer 335-k23

2rh7m20.jpg


Als het troep is ga ik naar EP. Dan ruil ik ze om. Bedankt voor de check :)
 
Aders op m'n armen, benen en kuiten zijn ook goed zichtbaar. Helemaal m'n kuiten zijn ziek

Hoever ben je nu in je kuur?

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Week 4 volgens mij? Zijn het lange esters?
 
Hoever ben je nu in je kuur? ---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ---------- Week 4 volgens mij? Zijn het lange esters?


In week 3 zit ik nu. Donderdag zet ik mijn vierde injectie. Zijn inderdaad lange esters. Merk dat ik ook sneller moe ben. 8 uur wakker en dan rond 10 uur alweer moe. Kwa zweten heb ik nog niet echt last, af en toe een zweetbui, maar niet dat je zegt veel zweet.
 
je zit hier te claimen en te blazen dat gg minder is en slecht is terwijl je Anabolic technology zit te gebruiken en zeggen dat het goed spul is terwijl het van de zelfde makers zijn als gg en epl wat zit je hier nu dom uit je nek te lullen, gg is slecht maar Anabolic technology is goed tewijl van de zelfde maker is wat jij beweert

wooo totilas gaat stijgeren!:p:p


Voor mij never meer Gg.
Voor mij ook niet meer, erg slechte gehad in het verleden. Heb nu genoeg goeie producten om me heen dus ook geen rede om het weer te proberen. Jammer voor gg, beter kiezen ze andere strategie en nemen ze afscheid van de naam gg
 
wooo totilas gaat stijgeren!:p:p



Voor mij ook niet meer, erg slechte gehad in het verleden. Heb nu genoeg goeie producten om me heen dus ook geen rede om het weer te proberen. Jammer voor gg, beter kiezen ze andere strategie en nemen ze afscheid van de naam gg

Ik kan het begrijpen dat je zegt voor mij nooit meer. Mijn volgende bestelling gaat ook een ander merk worden. Moet wel zeggen het is real. Puistjes op m'n rug beginnen te groeien, straks gaan ze een eigen leven creëren. Soms een beetje agressief, dan heb ik zin om te vechten. Maar wou m'n bevindingen even kwijt, zodat GG denk ik weer oke is. Ik zeg maar denk ik, omdat ze een periode klote waren.
 
Is elk merk niet een tijdje wel eens minder geweest? Alleen GG heeft net de pech gehad dat in hun mindere periode er op DBB net even teveel mensen zaten die belangen hadden bij bv EP die dus een goeie kans zagen het merk volledig af te branden.
Daarbij zitten er ook nog eens veel mensen op DBB die door onwetendheid veel dingen klakkeloos aannemen van pappegaaien die waarschijnlijk de achtergrond van hun eigen producten niet kent die ze verkopen en promoten.

nu maak ik geen vrienden zeker :D haha
 
Is elk merk niet een tijdje wel eens minder geweest? Alleen GG heeft net de pech gehad dat in hun mindere periode er op DBB net even teveel mensen zaten die belangen hadden bij bv EP die dus een goeie kans zagen het merk volledig af te branden.
Daarbij zitten er ook nog eens veel mensen op DBB die door onwetendheid veel dingen klakkeloos aannemen van pappegaaien die waarschijnlijk de achtergrond van hun eigen producten niet kent die ze verkopen en promoten.

nu maak ik geen vrienden zeker :D haha

Volledig met je eens! Een leverancier met een gezond verstand hoort gewoon eerlijk te zijn over de concurrent als je het mij vraagt.. Al met al is het niet zomaar iets dat we inspuiten

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

wooo totilas gaat stijgeren!:p:p



Voor mij ook niet meer, erg slechte gehad in het verleden. Heb nu genoeg goeie producten om me heen dus ook geen rede om het weer te proberen. Jammer voor gg, beter kiezen ze andere strategie en nemen ze afscheid van de naam gg

Hebben ze gedaan ;) Anabolic technology
Heb zelf geen tijd om het te testen helaas..
 
Is elk merk niet een tijdje wel eens minder geweest? Alleen GG heeft net de pech gehad dat in hun mindere periode er op DBB net even teveel mensen zaten die belangen hadden bij bv EP die dus een goeie kans zagen het merk volledig af te branden.
Daarbij zitten er ook nog eens veel mensen op DBB die door onwetendheid veel dingen klakkeloos aannemen van pappegaaien die waarschijnlijk de achtergrond van hun eigen producten niet kent die ze verkopen en promoten.

nu maak ik geen vrienden zeker :D haha

Ook met eens
 
Back
Naar boven