AndroidHealthClinic

GH op trainingsdagen?

Ben ik het HELEMAAL mee eens. Je lichaam wilt constant naar normaal waardes werken en zal daar alles aan doen.

Daarom vind ik 12 weken op 1 dosis kuren echt bullshit.

Verhogen, met doseriningen, training en voeding spelen.

Ja leuke discussie kan dit weer worden, maar dit is ook de reden waarom ik tijdens blasts elke 5 weken verhoog. (afgezien van het feit dat je daardoor ook veel minder last hebt van sides omdat je in 1x op 1gr gaat zitten oid.)

Geloof dat Arnold 1 v/d eerste was die dit ook in zijn trainingen doorvoerde (TRAININGEN, niet CYCLES!), door high reps/lower weight en low reps/higher weight continue af te wisselen. Blijven prikkelen :) Best wel uniek eigenlijk dat hij dat al in die tijd zelf heel goed aanvoelde.

Ja leuke discussie kan dit weer worden, maar dit is ook de reden waarom ik tijdens blasts elke 5 weken verhoog. (afgezien van het feit dat je daardoor ook veel minder last hebt van sides omdat je in 1x op 1gr gaat zitten oid.)

Geloof dat Arnold 1 v/d eerste was die dit ook in zijn trainingen doorvoerde (TRAININGEN, niet CYCLES!), door high reps/lower weight en low reps/higher weight continue af te wisselen. Blijven prikkelen :) Best wel uniek eigenlijk dat hij dat al in die tijd zelf heel goed aanvoelde.

Tegenwoordig komt iedereen met boekjes en onderzoeken die het tegenovergestelde beweren.
Meeste zijn hier een beetje "wetenschaps geil" terwijl er niemand groot is geworden op wetenschap. Wel op ervaring ;)

Ja wetenschap is niets mis mee, maar soms ervaar ik toch echt de tegenovergestelde resultaten van wat de wetenschap beweert. Er gaat niets boven zelf uitproberen en experimenteren imo.

• Like
Waarderingen: Vonk
Tegenwoordig komt iedereen met boekjes en onderzoeken die het tegenovergestelde beweren.
Meeste zijn hier een beetje "wetenschaps geil" terwijl er niemand groot is geworden op wetenschap. Wel op ervaring ;)

Volledig mee eens gab. Heb hier al veel wetenschappelijke topics gelezen, heb zelf met best veel ervaring, maar als ik mn persoonlijke ervaring deelde werd het weggelachen. Zwijg dus gewoon nu:p

Volledig mee eens gab. Heb hier al veel wetenschappelijke topics gelezen, heb zelf met best veel ervaring, maar als ik mn persoonlijke ervaring deelde werd het weggelachen. Zwijg dus gewoon nu:p

Precies, zelf hebben ze nog geen enkele kg gewonnen en denken de wijsheid in pacht te hebben omdat ze onderzoeken hebben gelezen. Uhuh

Verhogen is de key met roids, met hg weet ik het zo niet. Al is het wel logisch om ook met hg te cruisen en blasten.
Liefst vanal nog iets hoger blasten na je cruise dan je voorgaande blast.

Verhogen is de key met roids, met hg weet ik het zo niet. Al is het wel logisch om ook met hg te cruisen en blasten.

en daarbij nog insuline en IGF en synthol en het is compleet :D

• Topic Starter Topic Starter

Niet doen man, gewoon delen die mening. Vind ik een stuk interessanter.

Ja met roids kan ik er inkomen omdat je lichaam naar een balans streeft. Maar doet het dat ook met GH? Dus maakt je lichaam iets aan om het overvloed aan GH te compenseren? Ik heb er nog nooit van gehoord maar als dat zo is heeft het idd nut om te 'cyclen' met je GH. Was sowieso al van plan om in cruise/cut op lagere dosis te gaan zitten dan in m'n bulk.

en daarbij nog insuline en IGF en synthol en het is compleet :D

Hehe Slin geen problemen mee, IGF is het lastig om goede van te vinden en Synthol wordt 'm nog niet bro :P

Bump, maar vond 't wel interessant om te delen.

Sprak een paar gasten via PM op Gh15 en die zeggen allen dat als je je GH dagelijks pakt en de dosis spreid, bijvoorbeeld 2x2.5 iu ofzo, dit helpt om je droog te houden maar als je echt voor de groei wilt gaan, je veel beter je dosis alleen op trainingsdagen en dan in 1 keer post workout kunt pakken. Liefst Slin pre en dan full dose GH post workout, en dan vreten uiteraard.

Bump, maar vond 't wel interessant om te delen.

Sprak een paar gasten via PM op Gh15 en die zeggen allen dat als je je GH dagelijks pakt en de dosis spreid, bijvoorbeeld 2x2.5 iu ofzo, dit helpt om je droog te houden maar als je echt voor de groei wilt gaan, je veel beter je dosis alleen op trainingsdagen en dan in 1 keer post workout kunt pakken. Liefst Slin pre en dan full dose GH post workout, en dan vreten uiteraard.

waarom alleen op trainingsdagen?
Je bedoelt dan 10iu ofzo per keer?

waarom alleen op trainingsdagen?
Je bedoelt dan 10iu ofzo per keer?

Bijvoorbeeld. Stel je zou normaal 7 dagen 5 iu pakken en je traint 4 dagen, pak je dan in die 4 keer 9 iu ( neem je wel 1 iu meer per week maar oke ;P ) Dit zou zorgen voor betere groei dan het verspreiden. Apart, hier hoor je het nooit en daar zijn ze er allemaal van overtuigd dat het zo werkt. Ik dacht altijd dat je lichaam niet zoveel GH in 1 keer kon opnemen en we het daarom splitten.

Een reden kan zijn dat in je pubertijd het ook in groeispurten gaat en niet geleidelijk ´Ineens is er baardgroei´, ´Ineens kan je klaarkomen´ ´Ineens krijg je spierdefinitie´ ´ineens krijg je de baard in de keel´ en zo kunnen we nog wel ff doorgaan. IK weet alleen nog van mezelf dat ik periodes extreem groeide toen ik klein kind was.
Ik was bij mn geboorte ruim 58 CM, en op mn 12e al 1.90 en herinner me nog dat ik dagen had dat ik serieus waar niet kon lopen van de pijn in mijn gewrichten-met name knieeen.......volgens doktoren die langs kwamen was er sprake van een ´groeispurt´. Na een paar dagen was de pijn weg. Daarentegen heb ik altijd een licht bodyweight gehad, terwijl ik volgens mensen om me heen ´echt groot ben´ - handen, voeten, Frame, etc......

OWja, ik had geen baardgroei en mezelf tot m´n 22e! nog nooit geschoren, ook zoiets.......Daarna ging ik ineens glad de kroeg in, en kwam k er na n paar uur met baard uit.

En op de dagen dat je rust, hersteld en groeit heb je geen groeihormoon nodig? Klinkt voor mij niet logisch..

En op de dagen dat je rust, hersteld en groeit heb je geen groeihormoon nodig? Klinkt voor mij niet logisch..

Dat vind ik dus ook. Maar feitelijk komt het neer op hoe meer hoe beter. Tuurlijk zal na verloop van tijd 10 IU je meer opleveren dan 5. Dat is met met supplementen en AAS net zo.

GH is gewoon teringduur. Maar weinig mensen kunnen 10 IU Pharma Grade betalen.
Praat je toch over zo´n 10 K euro´s per jaar. Voor Jan Modaal dus niet weggelegd.

IK geloof echt wel dat pro´s tussen de 15-30 IU zitten, en dat verdelen in 3-6 shots per dag

Tuurlijk, als je 30 iu Pharma GH met de daarbij behorende hoeveelheid Slin kunt zetten zal het allemaal geen fl**ker uitmaken :P Maar dat kunnen we niet, iig de meeste hier niet, dus dan vind ik het persoonlijk interessant om een protocol te vinden waarmee ik zoveel mogelijk groei. Ben het er wel mee eens dat het een discussie zonder eind is en we beter kunnen proberen wat voor onszelf het beste werkt.

Terug
Naar boven