Fitness Seller

Gh

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxfreak

Cool Novice
Waardering
0
Ik had ff een vraagje over het hormoon Human Growth Hormone....

Wat doet GroeiHormoon met je lichaam als et gebruikt word als 'supplement' en wat zijn de side effects ?(k heb bijv gehoord van vergroeide kaken e.d.)...

Iemand die in de lengte wilt groeien krijgt et als voorschrift bij de huisarts....is dit echt waar dat et zo simpel te verkrijgen is?

Ikzelf ben ook niet bepaald lang en zou et evt willen gebruiken om te groeien maar ben nu al 21 dus k weet niet of dat nut zal hebben...daarnaast zouden je spieren een geweldige groei doormaken door dit middel......

Iemand hier die een beetje verstand over het hormoon heeft plss help me out....

Ik heb er geen verstand van... wat ik wel meermalen gehoord heb is dat die vreselijke buiken van pro-BB'rs zouden komen door het GH gebruik, omdat ook organen ervan zouden groeien ?

Bij groeihormoon gaat alles groeien, dus als je een of ander gezwel hebt of een knobbel of ergens anders iets dergelijks (gezwel of zo) Zal dat ook mee gaan groeien en de gevolgen kun je wel bedenken.

Kortom alles gaat groeien! (ik heb dit uit betrouwbare bron)

Ik denk dat dit alleen voor de elite is weggelegd!!!(groeihormoon dan wel te zeggen wand je moet je lichamaam wel ondtzettend goed in de gaten hebben en houden als je hieraan begint!!!!

Greetings!!!!

Jongens, jongens...de media maakt mensen weer bang en dan krijg je allemaal van dit sorrt berichten. GH is juist een van de veiligere dingen die je kan nemen..als je het normaal gebruikt, zal eenidere er alleen maar profijt van hebben...de bijwerkingen zijn zwaar overdreven imo..

D.W.

koelkikker: laat misschien de mensen reageren die iets over groeihormoon weten of het zelf gebruikt hebben ipv verkeerde info te geven. groeihormoon is helemaal niet weggelegd voor de elite. veel oudere mensen met geld laten zich behandelen door dokters die gh voorschrijven omdat gh ook juist veel positieve eigenschappen heeft. groeihormoon is niet ongezonder dan AS. 't is alleen veel duurder. zolang geen te hoge dosissen gebruikt worden, zul je niet veel side effets hebben. je kaken zullen niet uitgroeien van 12 weken 4iu per dag. maar hier zijn wel anderen die er echt iets van weten en zullen reageren. als je natuurlijk eerst de andere berichten in dit forum zou lezen, zou je al een antwoord op je vraag moeten hebben. want regelmatig wordt deze vraag gesteld. dus lees eerst is de andere berichten alvorens een vraag te stellen die bijna om de twee weken opnieuw gesteld wordt.

skydirk zei:
koelkikker: laat misschien de mensen reageren die iets over groeihormoon weten of het zelf gebruikt hebben ipv verkeerde info te geven. groeihormoon is helemaal niet weggelegd voor de elite. veel oudere mensen met geld laten zich behandelen door dokters die gh voorschrijven omdat gh ook juist veel positieve eigenschappen heeft. groeihormoon is niet ongezonder dan AS. 't is alleen veel duurder. zolang geen te hoge dosissen gebruikt worden, zul je niet veel side effets hebben. je kaken zullen niet uitgroeien van 12 weken 4iu per dag. maar hier zijn wel anderen die er echt iets van weten en zullen reageren. als je natuurlijk eerst de andere berichten in dit forum zou lezen, zou je al een antwoord op je vraag moeten hebben. want regelmatig wordt deze vraag gesteld. dus lees eerst is de andere berichten alvorens een vraag te stellen die bijna om de twee weken opnieuw gesteld wordt.

:thumbs:

D.W.

In ieder geval (antwoord op je vraag) heb jij er niets aan. Op je 21ste zijn je groeischijven gesloten en groei je niet meer in de lengte. Pech gehad.

Ja slipmie maar dat is in een lage dosis ja dan is alles veilig maar zoals ik al zij de ELITE gebruikt hoge dosisen en dan wordt het een heel ander verhaal JONGENS!!!

Ik heb het zelf uit de persoon hem zelf gehoord die zelf een goede altijd goede ervaringen mee heeft gehad maar dat dus de meeste mensen denken dat je er lekker door gaat groeien maar dat dus alles meegroeit!!!(als je dus de grote hoeveelheden gaat nemen en niet die bejaarde mensen krijgen) Maarja dat is alleen wat ik weet!!!

Nogmaals dit is wat ik gehoord en gezien heb!!

Greetings

en het gaat toch hier om de dosiringen die BB'ers gebruiken of niet??

2 iu per dag is gangbaar en heeft positieve effecten, mits lang genoeg gebruikt. Ik zou dat geen hoge doseringen willen noemen.

Ik bedoel dan ook de persoonen die aan grote wedstrijden enzo meedoen.

En niet de hobbybuilders!!!

wazzup zei:
Ik heb er geen verstand van... wat ik wel meermalen gehoord heb is dat die vreselijke buiken van pro-BB'rs zouden komen door het GH gebruik, omdat ook organen ervan zouden groeien ?

Nah, niet helemaal waar. Dat heb je pas bij hoge doses ( over 8 a 10 IE per dag, denk aan 12-20 IE )

De combi GH + slin wel, dat staat voor een extra IGF productie, en laat dat nou net de stof zijn die nieuw weefsel doet groeien, o.a. orgaanweefsel. Vandaar die lelijke magen. Lee haney gebruikte in zijn tijd ook al STH en hij had nog een normale maag. :)

Jongens kappen met dat gezeik !!

D.W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven