Fitness Seller

Gh

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxfreak

Cool Novice
Waardering
0
Ik had ff een vraagje over het hormoon Human Growth Hormone....

Wat doet GroeiHormoon met je lichaam als et gebruikt word als 'supplement' en wat zijn de side effects ?(k heb bijv gehoord van vergroeide kaken e.d.)...

Iemand die in de lengte wilt groeien krijgt et als voorschrift bij de huisarts....is dit echt waar dat et zo simpel te verkrijgen is?

Ikzelf ben ook niet bepaald lang en zou et evt willen gebruiken om te groeien maar ben nu al 21 dus k weet niet of dat nut zal hebben...daarnaast zouden je spieren een geweldige groei doormaken door dit middel......

Iemand hier die een beetje verstand over het hormoon heeft plss help me out....

Ik heb er geen verstand van... wat ik wel meermalen gehoord heb is dat die vreselijke buiken van pro-BB'rs zouden komen door het GH gebruik, omdat ook organen ervan zouden groeien ?

Bij groeihormoon gaat alles groeien, dus als je een of ander gezwel hebt of een knobbel of ergens anders iets dergelijks (gezwel of zo) Zal dat ook mee gaan groeien en de gevolgen kun je wel bedenken.

Kortom alles gaat groeien! (ik heb dit uit betrouwbare bron)

Ik denk dat dit alleen voor de elite is weggelegd!!!(groeihormoon dan wel te zeggen wand je moet je lichamaam wel ondtzettend goed in de gaten hebben en houden als je hieraan begint!!!!

Greetings!!!!

Jongens, jongens...de media maakt mensen weer bang en dan krijg je allemaal van dit sorrt berichten. GH is juist een van de veiligere dingen die je kan nemen..als je het normaal gebruikt, zal eenidere er alleen maar profijt van hebben...de bijwerkingen zijn zwaar overdreven imo..

D.W.