MuscleMeat

ghostrider vs. BMW z3 coupe (M3)

overigens een lelijke auto die Z3 coupe. de cabrio is veel mooier

Over smaken valt niet te twisten. Maar die Z3 cabrio is een walgelijke wagen.
Geef mij dan maar de coupé.

Ok de Z3M coupe heeft wel minder pk's maar hij weegt leeg wel 90kg minder dan de M3. Dus dat compenseert wel een beetje. Over die honderste verschil dat ze aangeven in de van 0 naar 100 dit kan ook te wijten zijn aan de chauffeur die hem teste. Heeft niemand filmpjes van die twee tegen elkaar op een circuit?

Laatst bewerkt:
Als je ghostrider niet hebt gezien moet je je mond houden over 't feit dat 't nep zou zijn:mad:

Achter die Ghostrider ongein zit een professioneel stuntteam.
De man op o.a. de Busa is Patri(c)k Furstenhoff, een levensmoeie patser, die niet eens een fatsoenlijke ronde kan rijden op Nürburgring-Nordschleife, en alleen maar als een idioot op z'n achterwiel door het verkeer kan rijden.
Leuk om naar te kijken, absoluut, maar levensgevaarlijk voor anderen. Dat ie zichzelf van het leven wil beroven door zo te rijden, prima, maar dat ie ondanks het een 'professional' is, soort voor dat soort gevaarlijke situaties in het verkeer... (poe, ik klink wel als een of andere moraalridder, bah)

Maarja, tik z'n naam maar eens in bij Google, behalve wat stukjes waarin gespeculeerd wordt over wie Ghostrider nou is, staan er ook wat resultaten waarin staat dat meneer Furstenhoff de recordhouder is voor de snelste wheely... Ow, en hij schijnt in Zweden nog te hebben geraced.

die gast kan wel rijden zeg phew :D

Wat dacht je van deze motorrijders:

Video - ghost rider 2 turbo hayabusa 500 hp

Een vriend (50 jaar jong) van mij heeft ook zo'n Suzuki Hayabusa GSX1300R waar wat aan getuned is.

Reed een paar maanden terug 300+ op de A44.
200+ doet ie dagelijks bij voorkeur op binnenwegen.
Vraag me regelmatig af wanneer hij zich doodrijdt...

Over smaken valt niet te twisten. Maar die Z3 cabrio is een walgelijke wagen.
Geef mij dan maar de coupé.

Ok de Z3M coupe heeft wel minder pk's maar hij weegt leeg wel 90kg minder dan de M3. Dus dat compenseert wel een beetje. Over die honderste verschil dat ze aangeven in de van 0 naar 100 dit kan ook te wijten zijn aan de chauffeur die hem teste. Heeft niemand filmpjes van die twee tegen elkaar op een circuit?

de cijfers van 0 naar 100 zijn de fabrieksgegevens die bmw geeft. niet een of ander testritje van autoweek zelf. maar ik zeg ook niet dat de cijfers altijd kloppen. in ieder geval kan niet gezegd worden dat de Z3M coupe sneller is als de M3.

Nog een leuk weetje, de Honda Prelude 2.0 van 1985 ging van 0-100 in 7.8s. Dat deden niet veel auto's hem na in '85;)
AutoWeek.nl - alles over uw volgende auto (nieuwe auto's, occasions, tests, gebruikersreviews)

Terug
Naar boven