Update
Zo we zitten in de 15e wwk en even mijn bevindingen.
Drie weken geleden weer voor 4 weken met GHRP-6 begonnen, en ben heel eerlijk, de werking is minder als tijdens de eerste keer. De waanzinnige pomp die er toen was is er nog maar voor een 60% denk ik.
Zie wel dat bij de biceps het vet er meer af is dan de rest en ook flink gegroeid zijn. Ik heb nu de laatste 2 weken twee keer per dag biceps en een keer buik geprikt. Wil nu in de borst gaan maar ben een beetje huiverig en weet niet zo goed hoe, iemand suggesties?
Op aanraden de test verhoogd naar 750 mg, en moet zeggen dat het toch wel veel beter werkt bij mij, sterker en beter uithoudingsvermogen.
Toch merk ik dat de room er een beetje af is, zal waarschijnlijk ook wel komen door het aantal weken, zoals ik het vaak lees zit de piek rond de 8e week en daarna is/wordt het minder.
Maar goed, niet getreurd, een beetje problemen met moeheid gekregen en was op de dag niet vooruit te branden en 's nachts hazenslaapjes van een paar uurtjes, en dat breekt je toch wel op. Afgelopen Vrijdag, (na het lezen van diverse artikelen), foliumzuur gehaald en ermee begonnen. Andere slaapmiddelen kreeg ik toch wel rare dromen van die tegen nachtmerries aanzaten, dus dat schoot niet op. Moet zeggen dat de Foliumzuur bij mij goed werkt, heb eergisteren, (en zeker gisternacht), sinds maanden weer eens goed geslapen. Evenredig ben ik vandaag goed gemutst en voel me fitter dan ooit. Ook al zou het tussen de oren zitten, fijn dan, maar dit is dan toch wel een uitkomst.
Bijkomende voordelen is ook dat het de aanmaak van rode en witte bloedlichaampjes bevorderd, dus dat is dan mooi meegenomen. Verder gaat alles goed, cm bij cm vet gaat er verder af, al is het dan wel tergend langzaam. De groei is ook goed, maar de massa zit er wel, nu de definitie nog. Ik merk wel dat ik meer vocht vasthoud door de verhoging van de tets, maar dat gaat er vanzelf wel af.
Mijn dieet is nog steeds hetzelfde en hou ik ook aan tot we zijn waar we zijn moeten.....