AndroidHealthClinic

GHRP-6 en CJC-1295

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik weer effe. Een beetje een slechte week achter de rug, veel stress met mijn toko en dus heeft dat de neerslag op het trainen. Vandaag even een dagje over geslagen om morgen de draad weer op te pakken. Het trainen en droger worden gaat mondjes maat steeds beter. Maar merk wel dat de Test een beetje roet in het eten gooit, en daardoor de definitie vervaagd, maar dat is normaal.

De ene dag zie je er super uit, om de volgende dag jezelf af te vragen waarom je het allemaal doet. Vreemd dat het zo is, en zou graag willen weten of jullie dit af en toe ook zo ervaren.

Volgende week weer 4 weken de GHRP-6 erbij, en dat traint toch echt wel héél erg lekker moet ik zeggen. Al met al gaat het goed, maar niet zoals ik zou willen. De korte nachtjes breken je toch op. Heb nu wel 5-HTP gehaald om toch net iets langer en dieper te kunnen slapen. Maar dorst als een nieuwe en zuip mezelf een breuk aan water, en dus moet je ook 's nachts lozen....

Aangezien je de Peps niet samen in een spuit mag bewaren moet je dus elke keer de twee Peps uit de vials in een insuline spuitje trekken en zetten.

Hier heb ik een tip voor. Trek pep 1 op, trek een paar mm lucht op en daarna pep 2. Zo zijn pep1 en pep2 gescheiden door een stukje lucht. Zo kan je de spuit ook bewaren en meenemen. Bij injecteren tik je even met je nagel op de spuit en de luchtbel schiet omhoog en die spuit je weg. De net gemengde peptiden injecteer je vervolgens samen. Overigens kunnen peptiden best kort gewoon samen. Alleen zou ik het niet een hele dag doen aangezien de luchtbel truc heel simpel is om ze makkelijk gescheiden te houden.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 15:20 ----------

Maar merk wel dat de Test een beetje roet in het eten gooit, en daardoor de definitie vervaagd, maar dat is normaal.

Je zou ook veel minder test kunnen nemen in deel 2 van je kuur. Iets minder gains wel meer definitie....Ik ben gek op hoog tren en trt dosering test (150-200mg/week)

Laatst bewerkt:
kuur test tren gprh 6

hallo

ik ben sinds 3 weken bezig met 1 keer per week 1ml test enth plus 1 ml tren enth .
ik ga dit vanaf maandag twee keer per week zetten dus maandags 1ml test 1ml tren en donderdags 1ml test en 1ml tren zodat ik maar 2ml per keer hoef te injecteren en het lijkt mij persoonlijk beter .
ik weet niet wat jullie bevindingen hiermee zijn ?
dus weekelijks krijg ik toch 500 mg test en 400 mg tren binnen .

ook heb ik me gprh 6 5 mg aangeschaft .

dat wil ik zo n 3 maanden achter elkaar gaan gebruiken . die test en tren wil ik vier maanden door trekken .
ik wil ook nolvadex gaan gebruiken als na kuur en lees ook dat ik hcg nodig heb .
het gebruik van hcg is mij niet bekend . moet ik hiermee al tijdens het kuren mee starten of kan ik wachten tot de laatste week van de kuur ?

ik lees overal dat ik bij gprh 6 nog cjc 1295 moet gebruikt worden .
kan grhp 6 niet alleen gebruikt worden omdat ik het ja drie maanden ga gebruiken ?

ik was zelf aan het denken om de gprh 6 twee keer daags 200mcg te zetten s morgens voor het eten en s avonds voor het avond eten .

ik heb trouwens 80 euro per flesje gprh 6 betaald ik heb het gevoel dat ik afgezet ben geworden ..

ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden .

dave

Dave, je zit in de kuurlog van een ander. Maak even een nieuw topic aan http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Ga je hier geen antwoord geven, dat is niet leuk voor degene die hier een log heeft.

Update

Zo we zitten in de 15e wwk en even mijn bevindingen.

Drie weken geleden weer voor 4 weken met GHRP-6 begonnen, en ben heel eerlijk, de werking is minder als tijdens de eerste keer. De waanzinnige pomp die er toen was is er nog maar voor een 60% denk ik.
Zie wel dat bij de biceps het vet er meer af is dan de rest en ook flink gegroeid zijn. Ik heb nu de laatste 2 weken twee keer per dag biceps en een keer buik geprikt. Wil nu in de borst gaan maar ben een beetje huiverig en weet niet zo goed hoe, iemand suggesties?
Op aanraden de test verhoogd naar 750 mg, en moet zeggen dat het toch wel veel beter werkt bij mij, sterker en beter uithoudingsvermogen.

Toch merk ik dat de room er een beetje af is, zal waarschijnlijk ook wel komen door het aantal weken, zoals ik het vaak lees zit de piek rond de 8e week en daarna is/wordt het minder.

Maar goed, niet getreurd, een beetje problemen met moeheid gekregen en was op de dag niet vooruit te branden en 's nachts hazenslaapjes van een paar uurtjes, en dat breekt je toch wel op. Afgelopen Vrijdag, (na het lezen van diverse artikelen), foliumzuur gehaald en ermee begonnen. Andere slaapmiddelen kreeg ik toch wel rare dromen van die tegen nachtmerries aanzaten, dus dat schoot niet op. Moet zeggen dat de Foliumzuur bij mij goed werkt, heb eergisteren, (en zeker gisternacht), sinds maanden weer eens goed geslapen. Evenredig ben ik vandaag goed gemutst en voel me fitter dan ooit. Ook al zou het tussen de oren zitten, fijn dan, maar dit is dan toch wel een uitkomst.

Bijkomende voordelen is ook dat het de aanmaak van rode en witte bloedlichaampjes bevorderd, dus dat is dan mooi meegenomen. Verder gaat alles goed, cm bij cm vet gaat er verder af, al is het dan wel tergend langzaam. De groei is ook goed, maar de massa zit er wel, nu de definitie nog. Ik merk wel dat ik meer vocht vasthoud door de verhoging van de tets, maar dat gaat er vanzelf wel af.

Mijn dieet is nog steeds hetzelfde en hou ik ook aan tot we zijn waar we zijn moeten.....

Nieuwe Bevindingen??

Jawel,

Inmiddels aanbeland in de laatste week van de totale kuur. Nog even op de valreep MGF/IGF de laatste 4 weken gepakt, effect niet denderend. Tijdens het trainen voel je alles vol zitten, waanzinnig gevoel, maar na deze vier weken weinig opzienbarends te melden.

Op aanraden gaan we aan het eind nog 6 weken verder op Masteron/Test Enth/Winstrol ject, en gaan we dan de balans opmaken. Tot nu toe kan ik zeggen dat de GHRP/CJC1295 voor mij het beste werkte, MGF/IGF voelde beter maar minder resultaat.

Ben inmiddels wel ruim 8 kg lichter en wel heel veel vet verloren maar ben nog steeds vadsig, BAH!. Ik train met de grootste disipline en heb nog geen dag gezondigd met eten. Zelf heb ik het idee dat mijn lijf heel snel aan alles wend en er maar heel kort een goed effect is. Ik denk dat de leeftijd, (54), ook wel degelijk een grote rol speelt, en alles op een lager pitje werkt. Het vel is niet meer strak, dus lijkt het snel vet, alleen tijdens de training staat alles strak....

Bedankt voor de update :D
Weer wat wijzer geworden... Weten waarvoor ik moet gaan sparen....

Hoi,
Mag ik je op valreep nogbwat vragen.
Gebruikte je ghrp en cjc maanden achter elkaar?

Terug
Naar boven