Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankje Stam, gaat wel met ups en downs maar we komen er wel....(uiteindelijk)ziet er veel belovend uit, k heb ook bijna zelfde stats
abbotje!

.
.
.
.Ik ga je ook volgen
Rippetoe is een goede keuze. Ben ik ook mee begonnen..
Ik zou wel meer opwarmsets doen. Dit heeft mij zeer goed geholpen. In bijlage heb ik een excel sheet voor je van Rippetoe. Gewoon je start gewichten ingeven. En dan berekent de sheet de opwarming en werksets voor je. Kan je goed je progressie mee volgen..
Succes.
Je kan ook naar mijn log(s) kijken in mijn handtekening..
Weet nog dat je mijn oude log ook gevolgd hebt..

Haha was even eten maat,
Deadlift kan wel omhoog ja en ga ik nu ook weer verhogen met 2,5 per training zodat ik me holle rug voledig wegwerk en toch omhoog ga in gewicht.
Tjaa squat gaat niet lekker de laatste tijd, op 60 kg gaat het tempo heel langzaam, houding slechter en diepte word ook minder. Daarom wil ik weer even vanaf 50 elke training met 2,5 verhogen zodat ik weer even lekker door kan beuken straks.
Dankje zal ik doen!
---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
Dankje Heljen, zeker handig!
Ben een tijdje een beetje afwezig geweest van het forum maar nu ben ik weer terug, en ik zal je zeker weer volgen!
. Je gewicht is ook al goed toegenomen zie ik.
. Blijf zo verder doen Dankje Stam, gaat wel met ups en downs maar we komen er wel....(uiteindelijk)![]()

Voeding momenteel:
07:15 bak brinta inhoud is verschillend.
10:30 2 boterhammen met pindakaas en 2 met appelstroop vanwege de ijzers die erin zitten.
13:15 2 boterhammen met kipfilet en 2 met paté
16:00 onregelmatig, soms ben ik aan het trainen, maar kan natuurlijk dan ook meer naar school meenemen zodat ik ervoor ook nog kan eten.
19:00 avond eten
21:00 Bak kwark alleen op ma, wo, vrij.

nahh op hem reageer je wel
ik weet ook waar ik sta nu ;(

wat drink je erbij dan? melk?
en k vind t vanaf 7 uur een beetje vaag, alleen 1 bak kwark op ma wo vrij verder niks? hoe zit t met dinsdag enzo dan?![]()
en de rest water. Als ik thuis ben drink ik wel altijd melk maar op ma, wo en vrijdag ben ik pas half 7 thuis dus weinig tijd nog. Op school kan ik weinig melk mee nemen dus doe het met 1 of 2 pakjes chocomelken de rest water. Als ik thuis ben drink ik wel altijd melk maar op ma, wo en vrijdag ben ik pas half 7 thuis dus weinig tijd nog.
Dinsdag en donderdag eet ik halve bak fruitkwark van lidl, ook lekker maar toch met stuk meer suikers en minder eiwitten.
Eet elkedag ook pinda's voor het eten.

) was ontzettend zwaar, kreeg hem eerst ook niet met rechte rug omhoog dus opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.