AndroidHealthClinic

Ginger's virgin log (Test, Var, Provi)

Te snel geïnjecteerd en ik had last van trillende handen

Die trillende handen , ik heb dat dus altijd.
Is best storend als je de naald terug trekt , soms geeft het een snijdend gevoel op het einde.
Maar zolang er geen olie mee terugkomt zit alles goed ;)

Ben wel benieuwd hoe je hier op gaat gaan :)
Nu een vraag waarom verdeel je die 600EW niet in 2x 300 in de week?

• Topic Starter Topic Starter
Die trillende handen , ik heb dat dus altijd.
Is best storend als je de naald terug trekt , soms geeft het een snijdend gevoel op het einde.
Maar zolang er geen olie mee terugkomt zit alles goed ;)

Ben wel benieuwd hoe je hier op gaat gaan :)
Nu een vraag waarom verdeel je die 600EW niet in 2x 300 in de week?
Omdat dat gewoonweg makkelijker is voor mij. (Werk/privé)

Heb een foto van je van nog voor de kuur

2vklp21.jpg

Hahaha

Nou als Ginger uit groeit tot Chewbakka, ben ik akkoord!

Nu even knallen en daarna:
3249a9c0def517fdc72a293c1cc5d5bc.jpg

Dag 5
Borst:
Bench press
15x40
12x60
8x120
8x120
6x130

Incline dumbell press
10x40
8x40
6x40
6x40

Decline bench press
6x120
6x100
6x100

Kuiten:
Toe press
Smal:
15x140
15x140
12x140

Breed
15x160
12x160
12x160

Biceps:
Bicep dumbell curl
8x30
6x30
6x30
6x28

Preacher curl
8x50
8x45
8x40

Cable curl
8x40
6x40
6x35

Ging gewoon lekker. Niet meer kracht of meer reps ofzo kunnen maken.
Wel merk ik dat mijn schouders wat droog aan voelen. Dat zal de anavar wel zijn gok ik. Morgen maar beginnen met wat vis olie als extra supp..

Pip blijft overigens uit gelukkig.

Ja de eerste prik daar had ik wel flink last van. Kon amper lopen. Maar dat was meer door mijn eigen toedoen. Te snel geïnjecteerd en ik had last van trillende handen, wat waarschijnlijk voor wat weefselschade heeft gezorgd. Ik voel het nu nog licht..
De prik vanmorgen (05:00) ging helemaal volgens het boekje. (Schema aangepast) Eerst heet wezen douchen, rustig geïnjecteerd, heeel rustig gespoten en daarna een minuut in gemasseerd. Ik voel nu werkelijk niets daar waar ik de eerste injectie na een paar uur al voelde zeuren.

Ik heb al alles geprobeerd ivm injecteren en heb bijna altijd wel een pijnlijk gevoel 2-3 dagen. Ben er bijna zeker van dat je morgen je andere been wel gaat voelen :p om je een beetje moed te geven he :D

Deze zondag 1ml in mijn borst gezet(eerste keer) weer volgens het boekje gedaan en pas op de 2de dag begint het pijn te doen en nu zelfs een beetje rood. Mijn lichaam reageert gewoon iets heviger op die olie denk ik ...

Als je last van je gewrichten begint te krijgen (droog gevoel) heb je geen anavar maar zit er spijtig genoeg iets anders in...

Ik heb al alles geprobeerd ivm injecteren en heb bijna altijd wel een pijnlijk gevoel 2-3 dagen. Ben er bijna zeker van dat je morgen je andere been wel gaat voelen :p om je een beetje moed te geven he :D

Deze zondag 1ml in mijn borst gezet(eerste keer) weer volgens het boekje gedaan en pas op de 2de dag begint het pijn te doen en nu zelfs een beetje rood. Mijn lichaam reageert gewoon iets heviger op die olie denk ik ...

Als je last van je gewrichten begint te krijgen (droog gevoel) heb je geen anavar maar zit er spijtig genoeg iets anders in...

Het kan ok komen doordat ik mijn schouders laatst flink aangepakt heb. Mijn linker schouder is altijd al een zeurpiet geweest. Ik kijk het nog even aan. Ik ga er van uit dat de Anavar wel echt anavar is. De pompen die ik heb tijdens de training komen niet van dat beetje agmatine dat ik neem.

haha de pomp bij anavar is bij mij echt ziek!!

Maar als je met je schouder al eerder last hebt gehad zal het eerder daar aan liggen dan aan de anavar. Zelf kan ik mijn schouders ook niet echt zwaar trainen want na 2-3 weken is het feest dan over door de pijn.

Update week 1

Gewicht: 90,9kg (+0,8)
Vet%: 12,3 (zelfde)
Bloeddruk: 149/83 (zelfde)
Kracht: Aardig het zelfde gebleven. Het enige waar ik echt lekker(der) op ging, was de legg extension en de legg curl. Qua gewicht het zelfde, maar de reps gingen makkelijker.
Lichamelijk: Ik voel me voornamelijk moe en heb een rozige kop. Ik heb één dag gehad waarop ik ook hoofdpijn had, maar verder nergens last van.
Totaal geen last van pip meer gehad.

Dag 7

Benen:
Squat
15x40
10x100
8x120
6x130

Lunges
6x100
6x100
6x100

Legg extension (per been)
10x40
8x60
8x60
8x60

Legg curl (per been)
10x40
8x70
6x70
6x60

Lichamelijk: Ik voel me voornamelijk moe en heb een rozige kop. Ik heb één dag gehad waarop ik ook hoofdpijn had, maar verder nergens last van.

Hoofdpijn , misschien te wijten aan de anavar?
Maar iedereen heeft wel eens een keertje hoofdpijn.
Over wat je zegt dat je lichaam precies moe is.
Dit had ik in m'n test only kuur ook en in m'n huidige kuur ook, volgens mij is dit gewoon omdat je lichaam veel harder moet werken en heel het herstellend proces hier achter (vraagt meer van je lichaam) , dat is wat ik denk?? :) (ben ook geen dokter :p)

Voor de rest gaan je trainingen wel goed zo te zien,
zeer aardig in kracht vind ik zo!!!

Geen idee. Heb veelal een warme rode kop. Dat terwijl mijn bloeddruk prima is.
Net gemeten en dat was nu 135/80

Dag 8

Oke, de Anavar kickt in. Vandaag schouders en triceps gedaan. De pomp was achterlijk. Ik kon niet eens m'n bidon meer omhoog halen om te drinken. Bijna pijnlijk te noemen.

Shoulder press:
15x12
10x20
8x30
8x36
6x36

Side raise
10x12
8x20
8x20
8x20

Upright row
10x35
10x60
10x60
8x60

Reverse cable fly's
10x7,5
10x7,5
8x7,5

Triceps

Skull crush
12x20
10x30
10x40
8x50 (PR)

Cable pulldown (per arm)
10x20
8x25
8x25
6x25

Cable pulldown met touw
10x30
8x35
6x35

Bloeddruk is prima. Heb dus alleen een rozig gevoel en kop.
Nu eten. Morgen rust.

Had ik ook maar Anavar gepakt:)
Flinke training kerel:)

Haha begin je de anavar te voelen...:D

Had ik ook maar Anavar gepakt:)
Flinke training kerel:)
Het heeft wel even geduurd hoor, voordat ik iets merkte. Gisteren was eigenlijk echt voor het eerst dat ik merkte datxhet zijn werk deed. Maar dat gevoel was heerlijk!
Haha begin je de anavar te voelen...:D
Ja! Ik lees wel meer dat het 10-14 dagen kan duren eer iemand het in voelt "kicken". Bij mij was het 8 dagen :) Ik zit overigens nu op 60gr Anavar.
Altijd gezellig! :thumb:

Vanmorgen de derde spuit gezet. Gedaan zoals de tweede. Ging prima. Heb wel een zenuw geraakt (denk ik) want vlak na de huid was het even flink tanden bijten, maar verder was alles geheel pijnloos.
Heb m'n schema iets bij moeten stellen, maar ga zo m'n rug even lekker de vernieling in helpen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien je spreekt over 15mg tabs van Anavar neem ik aan dat ze van UP zijn? (Vierkante potjes)

Deze heb ik ook. Ik merkte de Anavar ook vrij snel maar de laatste tijd merk ik niet veel meer van de pomp. Of ik ben er aangewend en weet niet meer hoe het voelt zonder de Anavar ??? :scratch:

Aangezien je spreekt over 15mg tabs van Anavar neem ik aan dat ze van UP zijn? (Vierkante potjes)

Deze heb ik ook. Ik merkte de Anavar ook vrij snel maar de laatste tijd merk ik niet veel meer van de pomp. Of ik ben er aangewend en weet niet meer hoe het voelt zonder de Anavar ??? :scratch:

Klopt, UP.
Toch twijfel ik over de dosering die er in zit. Of dat nou werkelijk geheel oxandolone is of dat het gemixt is. Op die ene training na, vind ik de pomp en/of krachttoename namelijk toch niet noemenswaardig. Ik wil de proef op de som gaan nemen en oxandrolone van Alpha pharma gaan proberen.
Mocht dat een wezenlijk verschil maken, is de conclusie duidelijk. Zo niet, dan ga ik er van uit dat anavar gewoonweg niet veel voor mij kan betekenen.

Klopt, UP.
Toch twijfel ik over de dosering die er in zit. Of dat nou werkelijk geheel oxandolone is of dat het gemixt is. Op die ene training na, vind ik de pomp en/of krachttoename namelijk toch niet noemenswaardig. Ik wil de proef op de som gaan nemen en oxandrolone van Alpha pharma gaan proberen.
Mocht dat een wezenlijk verschil maken, is de conclusie duidelijk. Zo niet, dan ga ik er van uit dat anavar gewoonweg niet veel voor mij kan betekenen.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik neem de UP op 90mg per dag (als er al echt 15mg per tab in zit tegen de vrij lage prijs waarvoor het verkocht wordt)

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Morgen ga je die pip goed voelen en overmorgen zekers als het de eerste keer is :D

Als je binnen de 5 dagen geen zieke harde pomp krijgt (anavar) tijdens het trainen dan is het stoppen met de anavar of verhogen naar 75 mg maar zou zeker niet hoger gaan. 45 mg/dag moet je voelen anders heb je geen echte anavar.

Ikke, welke Anavar had jij? Up? EP? Of anders?

Ep

Moet er wel bij zeggen dat ik zelfs op 250mg test/week groei...

Dag 11

Totaal geen pip meer na de injectie.
Trainingen gaan goed.

Benen:
Squat
15x40
10x80
8x120
6x120
6x130

Lunges
6x100
6x100
4x100

Legg extension (per been)
10x40
8x60
8x60
5x75 (PR)

Legg curl (per been)
10x40
8x70
6x70
6x60

Legg press
10x180
8x220
6x300
4x300

Rug:
Deadlift
12x60
10x100
8x120
6x130

Lat pulldown
10x80
8x120
6x120
6x120

Cable row
8x80
8x100
8x110 (PR)

Deze week zal ik de anavar van AP binnen krijgen. Eens kijken of het verschil zal maken.

Verder merk ik wel dat mn huid erg vettig is.

Terug
Naar boven