AndroidHealthClinic

Ginger's virgin log (Test, Var, Provi)

Ja ben over gestapt op 10mg HG tabs. Ben iets sterker, maar ik merk dat anavar verder niet veel voor mij betekend.

Trouwens borst, biceps en kuiten weer even aangesproken.

Dag 17

Borst:
Bench press
15x40
10x60
8x130
6x140
4x140

Incline dumbell press
10x40
8x40
6x40
6x40

Decline bench press
6x120
6x100
6x100

Kuiten:
Toe press
Smal:
15x140
15x140
12x140

Breed
15x160
12x160
10x200

Calf raises (per been)
10x90
8x130
8x130
6x130

Biceps:
Bicep dumbell curl
8x30
6x30
6x30
6x28

Barbell curl
6x60 (PR)
8x50
8x50
10x40

Cable curl
8x40
6x40
6x35
6x35

Preacher curl
8x50
8x40
6x40 (op..)

Je push power is echt nice. Wel hoog in vergelijking met je squat en deadlift. Maar alsnog, trainingen zien er goed doordacht uit, goede gewichten.

Erg sterke training idd!

anavar werkt voor mij altijd super na een tijdje! ik pak dan wel 100mg 1,5 voor de training. zieke pomp :D

• Topic Starter Topic Starter
Je push power is echt nice. Wel hoog in vergelijking met je squat en deadlift. Maar alsnog, trainingen zien er goed doordacht uit, goede gewichten.
Ja ik "kan" in verhouding niet gelijk op gaan met de deadlift en squat door de belasting op de onderrug. Ben hernia klant. Reeds 2x gehad waarvan 1x geopereerd. Ik focus me dus meer op juiste uitvoering en verhoog het gewicht langzaam.

Doe m'n best! :D

anavar werkt voor mij altijd super na een tijdje! ik pak dan wel 100mg 1,5 voor de training. zieke pomp :D
Misschien moet ik m'n dosis inderdaad eens omhoog gooien en alles in 1x in nemen. Zal het donderdag een proberen :)

Update week 3

KUT update...
KUT week...
KUT gewicht....

Gewicht: 92,5 Exact het zelfde als vorige week....
Vet%: 12,4 (zelfde)
Bloeddruk: 139/81
Kracht: Over het algemeen het zelfde gebleven. Alleen de leggpress en de bench ben ik sterker op geworden. Bench 140 nu relatief makkelijk en leggpress 360kg (+40)
Lichamelijk: Ballen zijn iets gekrompen, maar ben begonnen met HCG, dus dat zal beperkt blijven.
M'n gevoelige tepels zijn gelukkig over en ben ook gestopt met het slikken van nolva. Desondanks blijft het stabiel.
Prikken is een eitje. HCG prikken doen overigens wel godvergeten zeer.

Ik ga mijn voeding op krikken en mijn training op de schop gooien.
Ik zit nu op 3600 en ga naar 3800kcal.
Daarbij ga ik niet meer 6-8 herhalingen doen maar alles minimaal 10. Even een week overal de pomp in laten komen want met 6-8 herhalingen heb ik totaal geen pomp.
Hopelijk volgende week wel een kilootje er bij...

Update week 3

KUT update...
KUT week...
KUT gewicht....

Kracht: Over het algemeen het zelfde gebleven. Alleen de leggpress en de bench ben ik sterker op geworden. Bench 140 nu relatief makkelijk en leggpress 360kg (+40)
Lichamelijk: Ballen zijn iets gekrompen, maar ben begonnen met HCG, dus dat zal beperkt blijven.
M'n gevoelige tepels zijn gelukkig over en ben ook gestopt met het slikken van nolva. Desondanks blijft het stabiel.

Daarbij ga ik niet meer 6-8 herhalingen doen maar alles minimaal 10. Even een week overal de pomp in laten komen want met 6-8 herhalingen heb ik totaal geen pomp.

Komt wel weer goed man!
even kijken hoe je reageert op die increase van kcal.
nu hoe bedoel je dat die hcg prikken godvergeten zeerdoet?
ik doe dit met een slin naaldje naast m'n navel subcutaan , voel het zelfs niet een :eek:

Komt wel weer goed man!
even kijken hoe je reageert op die increase van kcal.
nu hoe bedoel je dat die hcg prikken godvergeten zeerdoet?
ik doe dit met een slin naaldje naast m'n navel subcutaan , voel het zelfs niet een :eek:

Ja het doet bij mij gewoon pijn. De injectie niet, maar de toediening van HCG. Hebben wel meer mensen last van lees is.

Lekkere log bro, heb evensnel doorgespit, nice bench btw

Lekkere log bro, heb evensnel doorgespit, nice bench btw

Tnx. Zo weer eens een poging wagen richting de 150 te gaan. Verder ga ik alles op 80% zetten om meer reps te doen. Even twee weken aan kijken.
Pumpin time :D

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Zo... Manboobs weer getraind. Ging lekker.
Bench was bezet, dus dumbells gepakt.

Flat dumbell press
15x20
12x30
8x50
8x50
6x50
4x50

decline bench
8x130
6x140 (PR)
6x130
6x100

Incline dumbell press
10x40
8x40
6x40
6x36

Cable fly's
10x15
8x20
6x20

Biceps
6x32
6x30
6x28
6x26

Barbell curl
8x50
8x50
8x45
8x40

Seated concentrated curl
8x20
8x20
8x18
6x18

Cable curl
10x30
10x30
8x30

Gisteren stond ik na twee flinke (waterige) dumps op het toilet op de weegschaal. Toen tikte ik 92,6 aan. Vandaag weer gewogen en even een mentale kick gekregen doordat ik 93,3kg op het display zag. :)

ik sta toch altijd te kwijlen van hoeveel kracht je erin steekt man :o
even met 32kg dumbbell bicepje knotsen , netjes kerel!
misschien eens wat minder op de weegschaal staan of denk ik nu dat je jezelf bijna elke dag weegt :)

ik sta toch altijd te kwijlen van hoeveel kracht je erin steekt man :o
even met 32kg dumbbell bicepje knotsen , netjes kerel!
misschien eens wat minder op de weegschaal staan of denk ik nu dat je jezelf bijna elke dag weegt :)

Haha nee dat valt mee. Maar omdat ik gisteren morgen aan de schijterij was, wilde ik me nu gewoon nog even wegen. Ik weeg verder alleen op de donderdag. Dat is mijn wekelijkse meet punt voor kg, bloeddruk, vet%.

Update week 3

KUT update...
KUT week...
KUT gewicht....

Probeer inderdaad eens wat meer herhalingen (12-15) en het gewicht iets naar beneden brengen. Heb ik dat al niet eens vermeld :p

KUT KUT KUT zo voel ik me altijd als ik nolva slik ....

Ik sta elke dag wel 7x op de weegschaal.... deze staat naast het toilet in de badkamer en is een gewoonte geworden :D :o

Probeer inderdaad eens wat meer herhalingen (12-15) en het gewicht iets naar beneden brengen. Heb ik dat al niet eens vermeld :p

KUT KUT KUT zo voel ik me altijd als ik nolva slik ....

Ik sta elke dag wel 7x op de weegschaal.... deze staat naast het toilet in de badkamer en is een gewoonte geworden :D :o

Hoezo dat? Dat beetje staat je gainz niet in de weg joh

ik word "down" van nolva.

Dag 24

Rug training..

Deadliften ging gelukkig wat beter. Zowaar een pr gezet. Waar ik erg blij mee ben gezien mijn klote onderrug..

10x60
8x80
6x100
6x140
2x150 (PR)
6x130

Lat pulldown
10x100
8x100
6x100
6x90

Cable row
6x100
6x100
6x90
6x90

Dumbell row
8x40
6x50
6x50
5x50

Prikje ook weer gezet voor deze vijf dagen..
Nog 1 week Anavar en dan stop ik een week om vervolgens met proviron te gaan beginnen.

Ik heb overigens gelukkig geen last meer van een al te vette huid. Ook heb ik (gelukkig) geen bloated gezicht door vocht retentie. Iets waar ik erl huiverig voor was.

Je let wel op je zout inname denk ik? Aangezien je zo bang bent voor vocht

Terug
Naar boven