- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies. Van de var heb ik geen last van vette huid
Jij neemt var only? Welke week zit jij dan en hoe bevalt de var je?
Mja...maar even wat clearacil gekocht. Irritant dat vette bekkie

In! Tof dat je alles zo goed voorbereid hebt, mooi om een keer te zien![]()
Tnx mannenBen ook in! Heb die anavar ook hier liggen, maar twijfel er nog over of ik het zal pakken richting de zomer.
Succes in ieder geval!
Tijd om te eten!
Wel weinig volume voor borst. Je doet 3 oefeningen voor borst (grote spier) en dan 3 oefeningen voor je biceps...
Ik doe gemakkelijk 5-6 verschillende oefeningen voor borst en dan 1 of 2 voor biceps.

Als dit voor jou werkt
Vroeger ook veel zo getraind maar nu train ik weer met veel meer volume en dat bevalt mij veel beter.
De gewichten zijn dan iets lager maar dat vind ik niet erg. Als je nu tot failure gaat met 80 kg bench of 120 kg bench maakt kwa spiergoei geen sikkepit uit![]()

Ja gaat inderdaad wel lekker.
Lekker! Ben benieuwd naar de waarden van je.Iedereen reageert er anders op. Ik voel die zelfs 30mg/dag.... Als men leverwaarden goed zijn bevonden na mijn bloedtest dan ga ik het op 40mg/dag zetten als kickstart van men blast. Ik word er echt hard en sterk van zonder pijnlijke gewrichten.
Ja ben over gestapt op 10mg HG tabs. Ben iets sterker, maar ik merk dat anavar verder niet veel voor mij betekend.