AndroidHealthClinic

Glycogeenvooraad

Bezoekers in dit topic

Wat als je die dag een grand master schaaktoernooi doet en daardoor met je hersenen 6000 kcal verbruikt?
volgens mij heb ik na het lezen van dit topic ook al 200kcals verbruikt. je maakt het jezelf niet makkelijk op deze manier, staar je niet zo dood op die weegschaal. bekijk het per week als je een dag een paar kcals minder of meer eet is het echt geen ramp hoor. je merkt het vanzelf wel of je te weinig of teveel binnenkrijgt.
 
Ik zeg dat je hersenen en spierhertstel ook gylogeen kost
Reken dat ook eens uit dan, en hoeveel carbs je op die dag met een tekort eet.

Stel het is 150gr glycogeen en 75 gr van trainen dan zit je voorraad aan het eind van de dag toch gewoon alsnog weer vol wanneer je 225gr carbs hebt gegeten? Of zo goed als mocht het een paar gram minder zijn.
 
Je vraagt het om bevestiging te krijgen van wat je denkt dat je weet. Maar men zegt dat je het niet helemaal goed begrijpt, en alsnog wil je gelijk krijgen. Hoe leer jij ooit iets als je zo eigenwijs bent en om een bias comformation vraagt?
Het komt lichtelijk autistisch over. Heel erg vastpinnen op een hele kleine detail waardoor het grotere plaatje buiten beeld komt in jouw ogen. Je mist het het grote geheel in jouw analyse. Lang verhaal kort: zolang je gemiddeld per week dezelfde kcals eet, gebeurt er ook hetzelfde. 1 dag of dagen gaan niks uitmaken in het grote geheel.
Dus als jij elke dag 3000 kcals zou eten, heb je aan het einde van de week 21.000 kcals op, en als je 5 dagen 3500 kcals en 2 dagen 1750 kcals eet kom je ook op 21.000 uit. wat dus dezelfde uitkomst geeft. Je hele theorie is zo omdenken dat je niet meer ziet hoe simpel het eigenlijk is.
 
Jullie zijn echt dom, jullie begrijpen er niks van.

Het is gewoon heel simpel:
Als ik gewoon niks eet dan moet ik toch alsnog groeien met mijn overvolle glycogeenvoorraad ?

Als het antwoord nee is dan wil ik graag dat je het uitlegt op een manier dat het toch een ja wordt.

Als het antwoord ja is klopt het, dankje. Dat wilde ik even horen
 
Interessant topic. Geen idee wat hij nou wil horen van ons.
De dag dat jij je zorgen moet gaan maken over je glycogeenvoorraad, is de dag dat een ander het werk voor je doet omdat je op een dusdanig niveau zit om de wedstrijd te winnen.
 
Dunning Kruger effectje hoor 😂
 
Overigens moet ik ongeveer 20 km rustig hardlopen om mijn voorraad glycogeen leeg te maken.

Iets dat de meeste bodybuilders sowieso niet doen omdat ze van zulke lage glycogeenvoorraad spieren afbreken of op zijn minst niet hard groeien.
 
Back
Naar boven