XXL Nutrition

Goed als beginner?

Mirinbrah

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hoi

Bij deze vroeg ik mij af of mijn voeding een beetje in orde is ivm mijn trainingen (ik wens geen vast, strak voedingsschema, maar wil toch wat op m'n voeding letten)

Ik heb 2650 calorieën nodig op een dag, wat ik momenteel eet

7u: kom 70 gr ontbijtgranen met 250 ml melk
10h: whey shake of proteïne pancakes en 100gr havermout
12h: 4 volkoren boterhammen met kippewit en 125gr rijst
15h: whey shake + banaan

17h: training (tussendoor een banaan eten)

19h: 2 eieren + groenten naar keuze + vlees (of vis) met 2 aardappelen of 125 gr rijst
21h: 300 gr kwark + 75 gr havermout

Tips/comments? Rekeninghoudend met geen vast of zwaar voedingsschema

Laatst bewerkt:
Zou je niet beginnen met je energiebehoefte te berekenen en aan de hand daarvan een voedingsschema opstellen, al dan niet vast?

Zou je niet beginnen met je energiebehoefte te berekenen en aan de hand daarvan een voedingsschema opstellen, al dan niet vast?

Waardeloos, gewoon bijhouden of je aankomt/afvalt, vervolgens meer of minder eten (wel zorgen dat je kcal inname redelijk consistent blijft).

Whey meteen na het opstaan (7u) en na de training nemen, die om 15uur heeft niet zoveel zin. Kwark misschien wat later, vlak voor het slapen alleen dan noten in plaats van havermout. koolhydraten voor het slapen heb je niet zo heel veel aan.

Whey meteen na het opstaan (7u) en na de training nemen, die om 15uur heeft niet zoveel zin. Kwark misschien wat later, vlak voor het slapen alleen dan noten in plaats van havermout. koolhydraten voor het slapen heb je niet zo heel veel aan.
:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven