xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
islam-moslims-moskee hier in europa
wel was me niet eens opgevallen maar komt mss omdat ik me er niet mee bezig hou laat staan dat ik mezelf er druk in zou gaan maken....
leef en laten leven :-)
Die wegkijk-houding doet onze westerse maatschappij dus mooi de das om. Tikkeltje egoistisch misschien?
Maar misschien moet je eens aan andere mensen denken, mensen die hier wel mee te maken hebben. Denk eens aan je kinderen/kleinkinderen, mocht je die willen, waar die mee te maken zullen krijgen?
Wat denk je dat zulke islamitische broeinesten ons voor schade aanbrengen in onze maatschappij en ook (gaan) kosten? Er gaat ontiegelijk veel geld naar mensen die het liefst hun eigen samenleving, hun eigen taal en met vreemde gewoontes leven, gefinancieerd door de ongelovige of christen/what not.
Zij hebben niets met onze maatschappij, en hun kroost word ook zo opgevoed. Behalve dat onze scholen er bizar hard van achteruit gaan, financieren wij ook gewoon islamitische instellingen die bijna geheel gesloten zijn van onze samenleving. Men word op jonge leeftijd als het ware al geindoctrineerd voor het geloof en de leer van de koran. En volgens mij is er absoluut geen controle over wat er precies word aangeleerd daar. maar uitgaande van de verzen uit de koran en de algehele houding jegens homo's, joden, israel etc kan niet veel goeds voorspellen.
Deze geintjes kosten de nederlander een hoop aan cultuurverloedering, taalverloedering en onze algehele westerse samenleving. Haal die kop uit het zand.

jongens toch