Fitness Seller

Nieuws Goed nieuws! 'Nederland heeft genoeg van islam'

• Topic Starter Topic Starter
islam-moslims-moskee hier in europa???
wel was me niet eens opgevallen maar komt mss omdat ik me er niet mee bezig hou laat staan dat ik mezelf er druk in zou gaan maken....
leef en laten leven :-)

Die wegkijk-houding doet onze westerse maatschappij dus mooi de das om. Tikkeltje egoistisch misschien?

Maar misschien moet je eens aan andere mensen denken, mensen die hier wel mee te maken hebben. Denk eens aan je kinderen/kleinkinderen, mocht je die willen, waar die mee te maken zullen krijgen?
Wat denk je dat zulke islamitische broeinesten ons voor schade aanbrengen in onze maatschappij en ook (gaan) kosten? Er gaat ontiegelijk veel geld naar mensen die het liefst hun eigen samenleving, hun eigen taal en met vreemde gewoontes leven, gefinancieerd door de ongelovige of christen/what not.

Zij hebben niets met onze maatschappij, en hun kroost word ook zo opgevoed. Behalve dat onze scholen er bizar hard van achteruit gaan, financieren wij ook gewoon islamitische instellingen die bijna geheel gesloten zijn van onze samenleving. Men word op jonge leeftijd als het ware al geindoctrineerd voor het geloof en de leer van de koran. En volgens mij is er absoluut geen controle over wat er precies word aangeleerd daar. maar uitgaande van de verzen uit de koran en de algehele houding jegens homo's, joden, israel etc kan niet veel goeds voorspellen.

Deze geintjes kosten de nederlander een hoop aan cultuurverloedering, taalverloedering en onze algehele westerse samenleving. Haal die kop uit het zand.

Die wegkijk-houding doet onze westerse maatschappij dus mooi de das om. Tikkeltje egoistisch misschien?

Maar misschien moet je eens aan andere mensen denken, mensen die hier wel mee te maken hebben. Denk eens aan je kinderen/kleinkinderen, mocht je die willen, waar die mee te maken zullen krijgen?
Wat denk je dat zulke islamitische broeinesten ons voor schade aanbrengen in onze maatschappij en ook (gaan) kosten? Er gaat ontiegelijk veel geld naar mensen die het liefst hun eigen samenleving, hun eigen taal en met vreemde gewoontes leven, gefinancieerd door de ongelovige of christen/what not.

Zij hebben niets met onze maatschappij, en hun kroost word ook zo opgevoed. Behalve dat onze scholen er bizar hard van achteruit gaan, financieren wij ook gewoon islamitische instellingen die bijna geheel gesloten zijn van onze samenleving. Men word op jonge leeftijd als het ware al geindoctrineerd voor het geloof en de leer van de koran. En volgens mij is er absoluut geen controle over wat er precies word aangeleerd daar. maar uitgaande van de verzen uit de koran en de algehele houding jegens homo's, joden, israel etc kan niet veel goeds voorspellen.

Deze geintjes kosten de nederlander een hoop aan cultuurverloedering, taalverloedering en onze algehele westerse samenleving. Haal die kop uit het zand.
ik ga elke dag werken en zo help ik mee de economie draaiende te houden de toekomst zal het wel redden zoals ze altijd gedaan heeft toen wij er nog niet waren . ik ben hier hooguit maar 80 jaartjes aanwezig dus probeer er een leuke, gezellige tijd van te maken. ook al ben ik het met iemand niet eens, ik heb respect voor zijn mening en hoe hij die uit dus voor jou mening ook. denk zelf toch geen egoist te zijn eerder iemand tolerant :-)

Dit hele onderzoek heeft de islam op de korrel. Maar vervang islam in de vragen eens door andere religies. Ik vindt gereformeerden ook geen verrijking van onze cultuur. Dat zuinige zondige hebben wij via Calvijn veel te erg meegekregen. Zonder dat waren we nu wellicht veel meer levensgenieters geweest. Ja het is heel makkelijk om over die k*t gereformeerden hetzelfde te zeggen als moslims. Ook mogelijk om het woord jood/hindoe/katholiek in te vullen.

Boodschap is dat religie sucks (in het openbare domein) maar dat zal nooit uit een pvv onderzoek komen. Stelletje hypocrieten met hun joods/christelijke cultuur waar alles mooi en een verrijking is vs de islam waar alles cliches onder stenen vandaan gehaald worden om de islam zwart te maken.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 02:39 ----------

@xRockx
Heb je zelf ook een mening of heb je de pvv propaganda gewoon uit je hoofd geleerd. Ik zou bijna met houzee afsluiten, want het is oude wijn in nieuwe zakken.

Blair is een loslopende oorlogscrimineel, dat bewijst dat er een probleem is met het westen.

tumblr_lmas98FHMH1qafrh6.gif

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 05:27 ----------

Waarom maakt niemand zich eigenlijk druk om de Amerikanisering? We zijn namelijk doordrongen met Amerikaanse 'cultuur'.

:dunno:

Als jij denkt dat dit veroorzaakt wordt door de Islam, steek dan lekker weer je kop diep in het zand:rolleyes:

Nederland is al tolerant genoeg geweest.
Al helemaal als je ons vergelijkt met arabische landen, zie je daar ruimte voor een andere religie?
Natuurlijk spreken wij hier van een multiculturele samenleving, wat ze daar niet hebben.. Maar dat zullen ze ook nooit toelaten.

De meerderheid in Nederland is het spuugzat met de rellende marokkanen in dit land. Maar aan zo'n pipo als Wilders kunen we ons beleid ook niet toevertrouwen. Hij doet me altijd denken aan die stresskip van 1940-1944 die ook opkwam in tijden van recessie en daarmee alle aandacht op bepaalde culturen wist te leggen.

Hiernaast vind ik het ook belachelijk om alles op de moslims af te schuiven. Als je kijkt naar de statistieken van criminele activiteit zie je dat de marokaanse gemeenschap een groot aandeel heeft, maar ook polen, antilianen scoren hier hoog in.

Persoonlijk vind ik dat je als moslim het hier niet verkeerd hebt aangezien dit een christelijk land is. Niet tevreden is wegwezen!

Laatst bewerkt:
Ik vind gelovigen bijna net zo eng als de mensen die actief tot haat oproepen jegens deze groep.

Nederland heeft genoeg van de islam. Ruim drie kwart van de Nederlanders (77 procent) vindt de islam geen verrijking voor ons land. Ruim twee derde - 68 procent - vindt dat er inmiddels genoeg islam is in Nederland. Opvallend is dat stemmers van alle partijen (van PVV tot VVD, CDA, D66, PvdA, SP en 50plus) in meerderheid deze mening delen. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond onder ruim 1900 mensen.

:o

Maurice de Hond

:o

Als jij denkt dat dit veroorzaakt wordt door de Islam, steek dan lekker weer je kop diep in het zand:rolleyes:

Massa-immigratie is hier het werkelijke probleem natuurlijk. Maar de Islamisering is dan weer een groot probleem wat door de massa-immigratie binnen is gehaald.

En men komt aanzetten met PVV propaganda? :roflol: jongens toch

Ik roep ook niet op tot haat jegens deze groep, maar bekijk deze ontwikkeling eens kritisch (als je nog durft) en je ziet zelf dat er iets goed mis is.

Heb je het filmpje van de UK gezien op de eerste pagina? Kijk nog eens goed, en bedenk jezelf wat voor meerwaarde zo'n groeiende groep heeft in het land. Een parallelle samenleving naast die van ons, met totaal andere normen en waarden, maar wel op onze kosten in onze eigen vrije samenleving. Wat de **** kerel?

Laatst bewerkt:
Dit hele onderzoek heeft de islam op de korrel. Maar vervang islam in de vragen eens door andere religies. Ik vindt gereformeerden ook geen verrijking van onze cultuur. Dat zuinige zondige hebben wij via Calvijn veel te erg meegekregen. Zonder dat waren we nu wellicht veel meer levensgenieters geweest. Ja het is heel makkelijk om over die k*t gereformeerden hetzelfde te zeggen als moslims. Ook mogelijk om het woord jood/hindoe/katholiek in te vullen.

Boodschap is dat religie sucks (in het openbare domein) maar dat zal nooit uit een pvv onderzoek komen. Stelletje hypocrieten met hun joods/christelijke cultuur waar alles mooi en een verrijking is vs de islam waar alles cliches onder stenen vandaan gehaald worden om de islam zwart te maken.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 02:39 ----------

@xRockx
Heb je zelf ook een mening of heb je de pvv propaganda gewoon uit je hoofd geleerd. Ik zou bijna met houzee afsluiten, want het is oude wijn in nieuwe zakken.

Ach, voorlopig was Nederland met een oorspronkelijk joods/christelijke cultuur erg groot en welvarend geworden. Waar een klein land groot in kon zijn, er zijn talloze voorbeelden.

Uit de islamitische groep van ons land is echter nog nóóit iets goeds gekomen. Volgens mij geldt dat voor de gehele islam over de hele wereld. Ze hebben geen meerwaarde. Hen word aangespoor geen doel te hebben in dit leven, want het is niets waard. Na je dood begint het leven pas écht. Echt waar hoor :rolleyes:

Houzee

Ach, voorlopig was Nederland met een oorspronkelijk joods/christelijke cultuur erg groot en welvarend geworden. Waar een klein land groot in kon zijn, er zijn talloze voorbeelden.

Houzee

Houzee :roflol: Ga je nu op de hoek van de straat staan in een NSB-pakje of zo?

Die Joods-Christelijke cultuur heeft trouwens nooit bestaan, dat is niet meer dan een fabeltje. In het leven geroepen om de Joodse cultuur ook een anker mee te geven in onze samenleving terwijl juist die cultuur eeuwenlang verguisd is in veel gevallen zijn degenen die behoorden tot die cultuur vervolgd.

Om verder nou onze handelscultuur te hangen aan iets als de christelijke cultuur lijkt me ook nonsens. De VOC was bijvoorbeeld vooral een handelsonderneming met als extra activiteit verspreiding van het christelijk geloof.

Het maakt mij eigenlijk geen donder uit wat het dan wel was, dat ons dreef, dat ons deed streven naar democratie, naar rechtvaardigheid, gelijkheid van vrouwen, homo's, onze algehele tolerantie etc. Dit staat ALLEMAAL in strijd met de groei van islam in onze samenleving. Dáár gaat het om.

Tig procent dacht dat het beter was als er geen immigratie was geweest, ja lekker dan dan hadden we in de jaren 70 al het werk zelf moeten doen.
ook las ik in arabische landen kun je geen andere geloofsovertuiging hebben, hoe komt men erbij, in marokko en turkije staan mooiere kerken dan in nederland.
In suriname staat naast de kerk een moskee en dan een synagoge(iig zon joodse gebedsplaats) dus het kan allemal best wel.

Zei het eigenlijk gewoon om jou te sarren. Er word teveel om het daadwerkelijk probleem gedraaid. Of men is gewoon serieus ziende blind of sommigen denken dat het een ver van hun bed show is. Think again.

Dingetjes roepen als NSBer, racist, xenofoob, islamofoob en whatever gaan echt niet helpen.

"In opdracht van de PVV".. :roflol:

Wat verwacht je eigenlijk van zo'n "enquête" met beladen vraagstelling?
Dat mensen die verder weinig met de islam te maken hebben gaan antwoorden "ja niet genoeg islam, loop hier gvd heel de dag met m'n zonnebril op met al die bleke koppies". "Gvd. bijna geen mensen hier". Nee natuurlijk niet. Wat dat betreft sta ik meer te kijken van de lage percentages, en kun je ook een hele andere conclusie trekken.

Kunt beter vragen in hoeverre islam de levens van mensen beïnvloedt, want nu is het net zoiets als geen pizza's lusten en vragen of je blij bent met de pizzabakker 5 straten verderop, en of je er nog pizzabakkers bij wil.

Terug
Naar boven