XXL Nutrition

goed of niet goed?

yeamain

Novice
Waardering
0
hallo,

Het is al eind december en wil langzaamaan beginnen met cutten en dit is de eerste keer dat ik een voedingsschema maak. Hoop dat ik rond maart al heel wat droger kan worden ( 12% ongeveer).

in de bijlage staan al mijn gegevens en ik weet dat ik rond de 300 kcal tekort kom. Wil dit tekort opvullen met groente/fruit, maar dan zit ik te hoog in mijn carbs?

Graag tips/adviezen aub

groetjess

Bijlagen

wat zijn je stats ?

Top dat je walnoten in je schema hebt zitten, super! Ik zou magere kwark als extra adviseren (goedkoop) en hoog in eiwit, laag in vet. Magere kwark kun je mooi combineren met een zakje studenthaver(1/4) ongeveer. In studentenhaver zitten alle gezonden nootsoorten wat super veel lichamelijke voordelen met zich mee brengt. Tevens veel water blijven drinken en misschien is het iets om een lean gainer aan te schaffen. Ik weet niet of ik reclame mag maken maar de lain muscle gainer van bodylab heeft me nog niet teleurgesteld. Keep up!

• Topic Starter Topic Starter

met stats bedoel je dit?
Lengte: 183 cm
Kg: 88
Vet%: 23,7
VVM: 66,7
Activiteit 1,55
Geslacht: M

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Top dat je walnoten in je schema hebt zitten, super! Ik zou magere kwark als extra adviseren (goedkoop) en hoog in eiwit, laag in vet. Magere kwark kun je mooi combineren met een zakje studenthaver(1/4) ongeveer. In studentenhaver zitten alle gezonden nootsoorten wat super veel lichamelijke voordelen met zich mee brengt. Tevens veel water blijven drinken en misschien is het iets om een lean gainer aan te schaffen. Ik weet niet of ik reclame mag maken maar de lain muscle gainer van bodylab heeft me nog niet teleurgesteld. Keep up!

Die magere kwark gebruik ik als ik een dagje geen zin heb in die caseïne. Waar kan ik studentenhaver krijgen en voor welke prijs dan ongeveer?
Over de lean gainer moet ik wel even over nadenken, toch bedankt voor de tip!

Je moet wel meer en gevarieerder eten voor meer spiermassa en daarin de continuïteit bewaren. Studentenhaver haal ik zelf in de plus, zakje voor 1 euro ongeveer, ik doe er 4x 500 gr kwark mee. Wellicht dat ze ergens goedkoper zijn maar dat weet ik niet. Een lean gainer is makkelijk in gebruik en scheelt veel qua geld. Als je groter wilt worden moet je investeren en daarin wederom de continuïteit bewaren.

Je moet wel meer en gevarieerder eten voor meer spiermassa en daarin de continuïteit bewaren. Studentenhaver haal ik zelf in de plus, zakje voor 1 euro ongeveer, ik doe er 4x 500 gr kwark mee. Wellicht dat ze ergens goedkoper zijn maar dat weet ik niet.

Waar haal je dit vandaan?

Een lean gainer is makkelijk in gebruik en scheelt veel qua geld. Als je groter wilt worden moet je investeren en daarin wederom de continuïteit bewaren.

Een lean gainer is weggegooid geld

Waar haal je dit vandaan?

Een lean gainer is weggegooid geld

Misschien is het weggegooid geld voor jou, maar werkt het voor een ander (waaronder ik) optimaal. Is voor iedereen persoonlijk. Tuurlijk moet je gevarieerd eten, net zoals je gevarieerde oefeningen doet. Je lichaam went snel aan ritmes, doorbreek deze voor meer spiermassa.

Je moet wel meer en gevarieerder eten voor meer spiermassa en daarin de continuïteit bewaren. Studentenhaver haal ik zelf in de plus, zakje voor 1 euro ongeveer, ik doe er 4x 500 gr kwark mee. Wellicht dat ze ergens goedkoper zijn maar dat weet ik niet. Een lean gainer is makkelijk in gebruik en scheelt veel qua geld. Als je groter wilt worden moet je investeren en daarin wederom de continuïteit bewaren.

meer eten voor spiermassa? ik zit in de cut en kun je wat voorbeelden voor alternatieven in de middag of avond?

Ik zou toch eens hier naar kijken, http://m.bodylab.nl/bodylab.nl/pure-muscle-gainer-2,5-kg-3215
Voor mij helpt het iig, vetpercentage blijft laag terwijl spiermassa groeit, ideaal. Tevens zijn bananen, tomaat, noten, brinta, gerookte zalm, magere kwark/yoghurt, tonijn uit blik, appels, water, donkerbruinbrood, pindakaas, kip, zilvervliesrijst, advocado, mango en eiwit producten die ik persoonlijk regelmaltig nuttig.

Terug
Naar boven