XXL Nutrition

goed passende shirts

S en XS is echt te idioot voor woorden met het fysiek van de TS. Ik draag L en XL van Tommy Hilfiger, Replay, Diesel en G-star enz. En ik ben ook maar een kleintje van 174cm.

Pas met mn vriendin naar de primark geweest, weet niet waar je woont maar daar hebben ze ook heel veel shirts die echt goed zitten. 6€ per shirtje

Mensne posten links van shirt die beginnen vanaf 30 euro man hij wilt er eentje van 10 euro of lager

• Topic Starter Topic Starter
Zumo zit inderdaad vaak erg goed. Ik heb daar ook zeker wel 4 shirts van liggen. Verder zou ik zeggen dat je vooral goed moet zoeken. Soms slaag ik bij de J&J en soms slaag ik weer in de Beijenkorf. Ik sla zelf ook de WE over omdat de pasvorm vaak niet klopt. Heb je Zara al eens geprobeerd? Ik heb ook wel goede ervaringen met kleine boetiekjes waar ze onbekende designmerken verkopen. Succes!

Thanks, goede post.

Pas met mn vriendin naar de primark geweest, weet niet waar je woont maar daar hebben ze ook heel veel shirts die echt goed zitten. 6€ per shirtje

Waar is die winkel?

Ook even voor de duidelijkheid. Ik weeg maar slechts 68kg he. En met een ZEER smal frame (74cm taille). Om een voorbeeld te maken: iemand van 60kg met een breed frame, zou misschien grotere kleding aanmoeten. En 60kg nog wel over een breed frame ziet er natuurlijk niet uit. Dat wil zeggen: het uiterlijk van het fysiek zegt niet hoe groot de maat is die ik kan passen.

5 jaar in de droger fl*kkeren :D

Thanks, goede post.

Waar is die winkel?

Ook even voor de duidelijkheid. Ik weeg maar slechts 68kg he. En met een ZEER smal frame (74cm taille). Om een voorbeeld te maken: iemand van 60kg met een breed frame, zou misschien grotere kleding aanmoeten. En 60kg nog wel over een breed frame ziet er natuurlijk niet uit. Dat wil zeggen: het uiterlijk van het fysiek zegt niet hoe groot de maat is die ik kan passen.

Als ik het goed heb zijn er 3 verdeeld door nederland. Het is wel een gekkenhuis daar (alleen maar vrouwen) maar gelukkig is het op de mannenafdeling goed te doen. Als antwoord op je vraag: Rotterdam, Zaandam en Hoofddorp.;)

@TS: bij de WE hebben ze juist wel shirts die goed zitten! Bij de kassa staat meestal een rek met basic shirts, die heb je dan in het wit en zwart en kosten volgens mij 12 euro. Heb ze nu al een paar maanden en ze zijn nog steeds niet uitgerekt en ze zitten goed strak om je taille. Ook de basic v hals shirts van de WE zitten bij mij gegoten en de rek gaat er ook niet uit. Al die merk shirts van > €25 vind ik echt bullshit, vaak hebben ze ook nog een k*tstof die na verloop van tijd niet meer mee rekt zoals bij Chasin shirts.

Antony morato zitten goed:)

vraagje in dezelfde lijnen.

die animal t-shirts ( maat L ) iemand die weet vanaf welke armgrootte deze goed rond je arm sluiten ?
wil er een kopen maar ik haar t-shirts met losse mouwen

S en XS, geld speelt geen rol, maar max 10 euro? Ik geef echt veel minder geld uit aan kleding dan vroeger, maar 30-60 euro voor een t-shirt is toch redelijk?

Ik ben niet eens superbuff en kan in sommige winkels gewoon niet eens een fatsoenlijk shirt kopen.. Oh, TS.. zoek even op "Slimfit(t)"

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 19:50 ----------

lol? geloof niet dat ik een t-shirt in de kast heb wat 30 euro of meer kost.

Ik heb afgelopen zaterdag een shirt van 13 euro gekocht en dat is denk ik echt het enige shirt dat ik heb onder de 30 euro.
Een paar shirts uit de uitverkoop daar gelaten.

Lekker met G-Star rondlopen, zoals al die ventjes van 13/14 jaar, no thankyou :).

Snap dat echt niet, €50 of meer uitgeven aan een shirt, meestal alleen omdat er een merknaam op staat.

Death by zero ftw
Dat zijn gave shirtjes, wel prijzig.. maar ach ma betaald toch :o

Death by zero ftw
Dat zijn gave shirtjes, wel prijzig.. maar ach ma betaald toch :o

Hahah verbaas me soms echt over hoe verwend sommige mensen zijn. Shirts van 60eu die je moeder betaald, kan ik echt mooi vergeten. Maar zeker goeie shirts :thumbup:

waarsch al enkele keer vermeld maar Jack en Jones is heel goed. Prijs rond 15 euro

Bij G-star verkopen ze rekbare shirts, verpakt per twee. Erg goede kwaliteit en ongeveer 14 euro per shirt.

S en XS, geld speelt geen rol, maar max 10 euro? Ik geef echt veel minder geld uit aan kleding dan vroeger, maar 30-60 euro voor een t-shirt is toch redelijk?
lol, voor meer dan 30 euro zou ik het juist niet kopen:rolleyes: Of het mag wel een heel speciale zijn.

De duurste die ik heb zijn of van De Sting, iets van 25/stuk, of die paar bandshirts met zo'n awesome allover print (klote van die shirts is, er zit geen vorm in:fuu: ). Anders bij Jack & Jones.

Amok is ook wel leuk maar toch merk ik vaak dat er een verschil zit in vorm en maat tussen verschillende shirts, wel irritant. Ik zou eens nieuwe moeten bestellen maar ik heb een keer een paar shirts per ongeluk 90 gewassen, maar ik weet niet welke, dus ik weet niet meer welke maat ik moet hebben:p

ben net bij de chasin geweest en 4 van die v-halsjes meegenomen. ik ben een ecto (smalle taille) en normaal is onder alles veel te breed voor mij maar dit zit lekker. ook een beetje stretchend materiaal. dus chasin is zeker een aanrader.

Terug
Naar boven