spierpijn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zumo zit inderdaad vaak erg goed. Ik heb daar ook zeker wel 4 shirts van liggen. Verder zou ik zeggen dat je vooral goed moet zoeken. Soms slaag ik bij de J&J en soms slaag ik weer in de Beijenkorf. Ik sla zelf ook de WE over omdat de pasvorm vaak niet klopt. Heb je Zara al eens geprobeerd? Ik heb ook wel goede ervaringen met kleine boetiekjes waar ze onbekende designmerken verkopen. Succes!
Pas met mn vriendin naar de primark geweest, weet niet waar je woont maar daar hebben ze ook heel veel shirts die echt goed zitten. 6€ per shirtje
Thanks, goede post.
Waar is die winkel?
Ook even voor de duidelijkheid. Ik weeg maar slechts 68kg he. En met een ZEER smal frame (74cm taille). Om een voorbeeld te maken: iemand van 60kg met een breed frame, zou misschien grotere kleding aanmoeten. En 60kg nog wel over een breed frame ziet er natuurlijk niet uit. Dat wil zeggen: het uiterlijk van het fysiek zegt niet hoe groot de maat is die ik kan passen.

lol? geloof niet dat ik een t-shirt in de kast heb wat 30 euro of meer kost.
Death by zero ftw
Dat zijn gave shirtjes, wel prijzig.. maar ach ma betaald toch![]()
S en XS, geld speelt geen rol, maar max 10 euro? Ik geef echt veel minder geld uit aan kleding dan vroeger, maar 30-60 euro voor een t-shirt is toch redelijk?

lol, voor meer dan 30 euro zou ik het juist niet kopenS en XS, geld speelt geen rol, maar max 10 euro? Ik geef echt veel minder geld uit aan kleding dan vroeger, maar 30-60 euro voor een t-shirt is toch redelijk?
Of het mag wel een heel speciale zijn.
). Anders bij Jack & Jones.