XXL Nutrition

goed passende shirts

ik betaal 6-12 euro voor t shirt zitten gewoon goed 30 euro is gewoon teveel alleen maar merk shit.. heb maat m-l , en met broeken is nog erger van boven te strak van onder te lang...

Conclusie van dit topic: iedereen heeft een ander lichaam, dus er is niets dat bij iedereen goed past en je zult dus gewoon in verschillende winkels verschillende shirts moeten proberen. Case closed.

xs/s? beter ga je trainen tot je niet meer in een M past! anders ziet het er sowieso niet uit!

on topic: bij de bershka heb ik toen een goeie shirt gehaald, zit altijd goed aansluitend aan je lichaam!

Helemaal geen aanrader want de stof is gewoon k*t. Of is dit een kwestie van smaak? Zit geen enkele pasvorm in t.o.v. mijn andere V-halsjes.

bij mij zit hij prima. (Maat M) alleen eigenlijk nog wat te veel ruimte over rond schouders/traps mja dan moet ik die maar wat harder trainen :D

Death by zero ftw
Dat zijn gave shirtjes, wel prijzig.. maar ach ma betaald toch :o

vette shirts man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

b*ch-please-rage-face.png

ot. Chasin shirts zitten ook k*t...bij de schouders en borst altijd zo strak.
Replay shirts passen meestal wel weer goed.

vette shirts man

ot. Chasin shirts zitten ook k*t...bij de schouders en borst altijd zo strak.
Replay shirts passen meestal wel weer goed.

vette shirts man

dude srs -.- zo kan iedereen van elk merk een lelijk shirt uitkiezen

Ik heb XL en XXL (1.69m) en moet elk shirt laten vermaken bij de kleermaker (inkorten + tailleren). Weet precies hoe je je voelt. Maar beter koop je m wat te groot zodat ie bij de schouders goed zit en de rest doet de kleermaker voor 10-15 euro ;-)

is taileren eigenlijk prijzig? niet dat ik zo buff ben maar ik heb een beetje een korto torso en smal frame maar wel redelijk wijde schouders dus het worden al snel jurken

Heb je geen handige oma/moeder/tante/oom/vriend/buurvrouw die dat kan doen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat laten tailleren is wel een goede... Valt dat wel goed met de naad etc.? Zeker als je het zelf doet, lijkt me dat lastig.

Waarom zou je getailleerde shirts willen (tenzij je een b*ch middel hebt), gewoon maatje pakken dat goed bij schouders valt, kom je al niet zo nichterig over. Achja ieder zijn ding..

Niemand hier al aan gedacht?
Ik weet wel niet of ze goed zitten en of het goede kwaliteit is.
Ben er toch over aan het twijfelen om er een paar te bestellen en ze kosten maar 10 euro het stuk.

[Link niet meer beschikbaar]

edit: kan ook nog goedkoper

Niemand hier al aan gedacht?
Ik weet wel niet of ze goed zitten en of het goede kwaliteit is.
Ben er toch over aan het twijfelen om er een paar te bestellen en ze kosten maar 10 euro het stuk.

edit: kan ook nog goedkoper

Dan zou ik eerder voor die shirts van Selected gaan, lijken me van iets betere kwaliteit voor maar €5,- extra.

Dan zou ik eerder voor die shirts van Selected gaan, lijken me van iets betere kwaliteit voor maar €5,- extra.

Zou inderdaad goed kunnen. Ik heb geen ervaring met de shirts van large, dus kan niet zeggen of ze wel of niet goed zijn.

Waarom zou je getailleerde shirts willen (tenzij je een b*ch middel hebt), gewoon maatje pakken dat goed bij schouders valt, kom je al niet zo nichterig over. Achja ieder zijn ding..

Omdat je zowat je onderrug kan zien zover als dat shirt om je heen hangt als een zak.

Superdry en jack and jones vind ik echt topshirts!

Superdry en jack and jones vind ik echt topshirts!

Zijn die superdry niet vrij recht naar onder toe? Dan zit het goed aan de schouders en hang het los onderaan of niet?

Weet er trouwens iemand of er ook een topic is met goed passende broeken?

Terug
Naar boven