XXL Nutrition

goede behoefte berekening?

PompeR

Ripped Bodybuilder
Waardering
258
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
17%
Op een site vond ik een eenvoudig in te vullen tabelletje, klopt het dat ik dan aan deze dagelijkse behoefte kom?

Lichaamsgewicht: 93 KgVetpercentage: 17 %Vet Vrije Massa: 77.2 Kg93*0.83Basisbehoefte: 1852.6 Kcal77.2*24Sporttoeslag: 185.3 Kcal1852.6*0.1Arbeidstoeslag: 555.8 Kcal1852.6*0.3Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal1852.6*400------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 2994 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 170 Gram77.2*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 67 Gram(2994*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhyd 429 Gram

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de sticky : cutten hoe begin ik? aan geeft dat je op de volgende zaken moet letten:

Waar moet je mee beginnen als je de cut gaat voorbereiden?

Bereken eerst nauwkeurig wat je dagelijks nodig hebt aan calorien. Baseer dit op je VVM (Vet Vrije Massa), dus niet op je totale gewicht!---gedaan

Neem in je berekening ook de sporttoeslag mee, en verder eventuele andere dagelijkse bezigheden, zoals naar school/werk fietsen.---gedaan

Baseer op de uitkomst van je berekening je nieuwe voedingsschema, eet precies wat je dagelijks nodig hebt, niet meer en niet minder.---??**

Zorg er boven al voor dat je schema geen voeding bevat wat je absoluut niet lust.---gedaan

** betekent dit dus dat ik tijdens de cut meer koolhydraten in moet nemen dan eiwitten?:S

zou wel handig zijn wanneer je de link van de site geeft waarin deze tabel staat!

ik ben zelf ook wel nieuwsgierig.
;)
:thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is de site,

ik vind t vreemd omdat men altijd vertelt dat je tijdens de cut juist lager in de KD en hoger in de eiwit moet zitten.

graag gedaan hoor KARMA h**r;)

Niemand??????????????????????????????????????????

Terug
Naar boven