MuscleMeat

goede kuur voor 5 a 8 kilo? advies?

driver

Novice
Waardering
0
wat is een goeie kuur voor circa 5 a 8 kilo? met goed bedoel ik zo veilig mogelijk geen b*ch tits bijvoorbeeld! ik heb 1 keer eerder gekuurd met oxies (niet zo veilig weet ik nu) en train iets meer dan 2 jaar. 88 kilo en 1.78 8% vet. gaat de goeie kant op! dus heeft iemand een goed advies?

driver zei:
wat is een goeie kuur voor circa 5 a 8 kilo? met goed bedoel ik zo veilig mogelijk geen b*ch tits bijvoorbeeld! ik heb 1 keer eerder gekuurd met oxies (niet zo veilig weet ik nu) en train iets meer dan 2 jaar. 88 kilo en 1.78 8% vet. gaat de goeie kant op! dus heeft iemand een goed advies?

Niemand kan je 5 a 8 kilo garanderen alles staat of valt met je voeding.......

ligt er aan hoelang je wil kuren en wat je budget is.....

driver zei:

lol je traind nog maar 2 jaar en hebt al een kuur gedaan en wil nu weer? je kan er naturel nog veel meer uithalen je heb nu al goeie stats. wacht nog een jaarjte of 2 3. als je echt op j e natuurlijke top zit.

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Oxy is niet zo heel veel onveiliger dan andere AS.
bedankt voor dit advies! ik ga een deze weken opzoek naar een andere sportschool want waar ik nu train is goed advies ver te zoeken. in de buurt van leiden schijnen wel een paar goeie te zitten . tot nu toe moest ik dus het gros van men info uit boeken en internet halen. ik vraag dus daar wel hun mening over mijn trainingshema en dieet en ik kijk wel ff wat voor advies hun geven. maar wat betreft voeding eet ik per dag toch minimaal 600 gr koolydr en 180 a200 gr eiwitten moet toch genoeg zijn? en ik wil geen 10 a 12 kilo in een keer aankomen want dan hebben de mensen hun oordeel al weer klaar! oja anabolen zeker inpotent en noem zo maar op!

Terug
Naar boven