AndroidHealthClinic

Goede plaatsen om gear te verstoppen?

Huisinval mag niet zomaar en de dopingcontroles in de sportschool worden

HELL....VOLGENS MIJ HADDEN WE DUIDELIJK AFGESPROKEN OM OP HET FORUM ELKAAR (OF JIJ MIJ SOWIESO NIET!!!!)MEER AAN TE SPREKEN QUOTEN OF HOE JE HET WILT NOEMEN.

Huisinval mag niet zomaar en de dopingcontroles in de sportschool worden georganiseerd.

HELL....VOLGENS MIJ HADDEN WE DUIDELIJK AFGESPROKEN OM OP HET FORUM ELKAAR (OF JIJ MIJ SOWIESO NIET!!!!)MEER AAN TE SPREKEN QUOTEN OF HOE JE HET WILT NOEMEN

Negeer het dan gewoon (of zet mij op negeer). Ik heb niks afgesproken met jou en ik ga zeker niet iets doen dat jij mij opdraagt.
Graag gedaan voor een extra quote ;) Ik gaf je alleen informatie, wees een volwassen vent (of niet, jij je zin) en reageer daar dan gewoon niet op :)

Ik draag je niks op.... !!!Het was geformuleerd als vraag en herrinering.

Dit is trouwens ideaal als je er wat geld voor over hebt en nog andere spullen hebt: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
En ineens was het een BE/NL bash topic :roflol:

Maar serieus; dan overweeg je toch echt een homegym met dit soort regelgeving...misschien prijzig maar dat zijn de sancties ook. Lijkt mij dan de investering waard als de sport je echt lief is.

In nederland heb je weer gezeik met hard rijden en met illegaal vuurwerk..

hier 5 weken taakstraf gehad voor wat illegaal vuurwerk.ppfff

En ineens was het een BE/NL bash topic :roflol:

Maar serieus; dan overweeg je toch echt een homegym met dit soort regelgeving...misschien prijzig maar dat zijn de sancties ook. Lijkt mij dan de investering waard als de sport je echt lief is.
Ik vraag mij af of je gewoon ook zo kunt gecontroleerd worden, omdat je er een beetje te groot uitziet ofzo van kom maar eens mee naar het bureau...

Ik vraag mij af of je gewoon ook zo kunt gecontroleerd worden, omdat je er een beetje te groot uitziet ofzo van kom maar eens mee naar het bureau...
Ik geloof van niet, omdat de controles gaan om sportende mensen, dus random mensen van straat plukken is geen bewijs dat diegene sport.
Volgens mij moeten controles ook georganiseerd worden en dit doen ze niet in de stad of zo haha.

In nederland heb je weer gezeik met hard rijden en met illegaal vuurwerk..

hier 5 weken taakstraf gehad voor wat illegaal vuurwerk.ppfff

200 uur voor wat vuurwerk..? Of heb je daarmee iemand zn huis afgebrand..?

Ik kreeg veel minder uur voor een iets zwaarder vergrijp. Denk omdat ik zo'n lief koppie heb dan.

Ik geloof van niet, omdat de controles gaan om sportende mensen, dus random mensen van straat plukken is geen bewijs dat diegene sport.
Volgens mij moeten controles ook georganiseerd worden en dit doen ze niet in de stad of zo haha.
hehe had tot nu toe 1 keer voor gehad dat politie mij deed stoppen net na een bezoek aan de gym in men auto, ik vreesde dat ze iets zouden vermoeden door men extreme pump op dat moment en probeerde me zo smal mogelijk te maken haha, nja van die belgian cops kun je wel paranoia worden serieus

I
n Zwitserland wel :P

Terug
Naar boven