- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
exkwiez me grammar nazi
Hiding natuurlijk 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiding natuurlijk 

Als hobbysporter wordt je overal van alle sportmanifestaties uitgesloten, ook als trainer van een jeugdploeg bijvoorbeeld. Je mag in theorie zelfs niet als vrijwilliger meehelpen bij een sportevenementFout, niet van toepassing op op hobbysporters.
Alleen op competitieve athleten en elitesporters.
Je zult hooguit beboet worden op het illegaal bezit van geneesmiddelen.
4 jaar en 750 euro boete + 500euro kosten heb ik gekregen omdat ze een spoor van een metaboliet van drostanolone hadden gevonden. Hebben ze gevonden meer dan een jaar na mijn nakuur nog.Na de test (als deze positief is) moet je naar de politie voor een verklaring. Daar vragen ze dan (onverwacht) om je auto te mogen controleren en een huiszoeking. Als je dit weigert vragen ze een bevel aan en is een kans op minnelijke schikking praktisch nul dus komt het sowieso op je strafblad. Als je toestemt (en ze vinden niks) krijg je waarschijnlijk een minnelijke schikking, als je geluk hebt misschien zelfs geseponeerd.Ze mogen een huiszoeking aanvragen bij jou, dit mag je weigeren. Vervolgens mogen ze een huiszoekingsbevel aanvragen, maar de kans is klein dat ze die krijgen bij een geval van urine test weigeren, maar het kan wel. Hoe dan ook is er een kans dat ze een huiszoeking mogen doen, met een bevel, zonder jouw toestemming.
Anders kan iedereen wel allerlei illegaal spul in huis bewaren he![]()
Wa een trouble allemaal voor die paar pillekes en spuitjesVind het jammer voor jullie in Belgié
![]()
ik zou het gewoonNu ik dan toch een antwoord heb gekregen op men vraag, hoe maak je best een holte in een deur zonder een nieuwe deur te moeten kopen?? met een gewone boor![]()
als je met iemand samenwoont en je mag zogezegd niet meer binnen in een gym kun je toch gewoon met de kaart van iemand in het gezin naar basic fit gaan bvAls hobbysporter wordt je overal van alle sportmanifestaties uitgesloten, ook als trainer van een jeugdploeg bijvoorbeeld. Je mag in theorie zelfs niet als vrijwilliger meehelpen bij een sportevenement4 jaar en 750 euro boete + 500euro kosten heb ik gekregen omdat ze een spoor van een metaboliet van drostanolone hadden gevonden. Hebben ze gevonden meer dan een jaar na mijn nakuur nog.
Enkel moet je nog voorkomen voor de NADO vlaanderen en sinds 31 maart 2015 zijn de regels verstrengd en boetes letterlijk maal 2 gedaan. Als je moet voorkomen, zeker een advocaat nemen. Had dit eerste keer niet gedaan en zware boete, in beroep gegaan met advocaat en binnen twee weken is de uitspraak. Mijn advocaat zei letterlijk 'als die voor de gewone rechtbank had gekomen had je volledig vrijgesproken door de vele procedurefouten, maar dankzij NADO=overheid is dit niet'.
Edit: mijn advocaat had als argument, aangezien ik niet meer in een sportschool mag komen maar wel in een zwembad: 'Wat is voor mijn client het verschil tussen een zwembad en een sportschool? Hij betaalt om in een zaal te sporten, geheel op zichzelf maar met andere personen erbij. Er is geen competitie en traint dus ook niet voor een wedstrijd'
Geen antwoord buiten wat gekanker over vanalles, het zijn echte eikels van 180 en 65kg
Na de test (als deze positief is) moet je naar de politie voor een verklaring. Daar vragen ze dan (onverwacht) om je auto te mogen controleren en een huiszoeking. Als je dit weigert vragen ze een bevel aan en is een kans op minnelijke schikking praktisch nul dus komt het sowieso op je strafblad. Als je toestemt (en ze vinden niks) krijg je waarschijnlijk een minnelijke schikking, als je geluk hebt misschien zelfs geseponeerd.
Is blijtend mannetje(ben van België)

lastig wereldje in België die aas. Ben blij dat ik in NL woon kwa dat. Ik heb een Belgische moeder, dat dan weer wel 
Wa een trouble allemaal voor die paar pillekes en spuitjesVind het jammer voor jullie in Belgié
![]()

Ze zijn wel zo slim om een bevelschrift van een onderzoeksrechter mee te hebben waarmee ze wel dat recht hebben. Denk je dat de flikken een huishouding komen doen als ze dat recht niet hebben. In welke tijd leef jij eigenlijk nog?bij weigeren mogen ze geen huiszoeking doen er is geen reden voor als ze dit doen kun je ze aanklagen
Dat hangt gewoon af van de onderzoeksrechter die de zaak in zijn handen krijgt. De ene tilt daar zwaarder aan dan de andere. Dat heb je toch ook met politierechtbanken. In sommige arrondissementen krijg je een boete als je door een rood licht rijdt, in een ander arrondissement kom je sowieso voor de rechtbank.ja maar als je niet plast hebben ze ook helemaal geen bewijs voor een huiszoeking,en zelfs als je plast en positief test krijg je meestal gewoon een geldboete en je betaald de test er dan nog eens bij ook 350euro dacht ik,ze hebben hier een aantal maanden geleden getest in een gym en iedereen die ik ken is er vanaf gekomen met een geldboete .
De reden dat ze die gym teste was omdat er getipt was aan de politie dat er enkele dealers rondliepen.
4 jaar en 750 euro boete + 500euro kosten heb ik gekregen omdat ze een spoor van een metaboliet van drostanolone hadden gevonden. Hebben ze gevonden meer dan een jaar na mijn nakuur nog.
.
![]()
En in het land Nederland wat er pal tegen aan ligt kan je van alles verkrijgen...drugs, gear, medicijnen... zelfs als het verboden is bij wet mag je het vaak in kleine hoeveelheden bezitten![]()

Zou mij weinig uitmaken als het dan nog gegrond was. Maar nu zaten we laatst aan met 'dopingexperts' die denken dan je Synovex pallets letterlijk als een koe in jezelf inbrengt ipv de testosteron/tren uit te halen met een conversiekit en dit gewoon voor de televisie verkondigen.
Sinds de dopingdom in wielrennen hebben de Belgische authoriteiten de indruk dat een repressief beleid kost-effectief is en resultaat oplevert.