MuscleMeat

Goede plaatsen om gear te verstoppen?

200 uur voor wat vuurwerk..? Of heb je daarmee iemand zn huis afgebrand..?

Ik kreeg veel minder uur voor een iets zwaarder vergrijp. Denk omdat ik zo'n lief koppie heb dan.
Wss is hij degene die die Cobra's verkocht aan die gozer wiens hand eraf klapte afgelopen week :finger:

5 weken voor verkopen illegaal vuurwerk........... had 180 explods met 50gram netto p.s........ shells 4 tot 6 inch.. IN BEZIT.. en nog wat random spul
Dat was in 2008... was gepakt toen ik 3 explods verkocht en een pakje nitraat

Zuur van daarna nooit meer gehandeld.
Fucking K zooi sta je in de brandende zon 17 july te schoffelen in een bos bij 32 graden.. en als je dan je VEST uit doet word je gestoken door steekvliegen dus sta je dan met je warme vest aan in ANDIJK.. rij je vanuit alkmaar mee in zon busje met allemaal criminelen :D de meeste doen taakstraf omdat ze iemand in elkaar gemept hebben

Oh ja en met die opgevoerde scooters altijd veeeeel gezeik gehad en rechtzaak..
jonge jonge wat landje niet... helemaal moeilijk doen als iemand een 70cc gietijzer rijdt....
Politie is behoorlijk triest... zo veel politie dat ze uit verveling gaan lasergunnen etc.

En in belgie krijg je gezeik als je te breed bent:D ?.... WHAHAHAHA.. fucking heerlijk lijkt me dat... dan maar thuis een gym bouwen voor een euro of 3000 heb je al een dikke home gym niet

Laatst bewerkt:
HELL....VOLGENS MIJ HADDEN WE DUIDELIJK AFGESPROKEN OM OP HET FORUM ELKAAR (OF JIJ MIJ SOWIESO NIET!!!!)MEER AAN TE SPREKEN QUOTEN OF HOE JE HET WILT NOEMEN
Volgens mij kon ze niet anders want hetgeen jij schreef, klopt niet. Is toch normaal dat ze dit dan moet quoten. Wees blij want je hebt weer iets bijgeleerd.

Volgens mij kon ze niet anders want hetgeen jij schreef, klopt niet. Is toch normaal dat ze dit dan moet quoten. Wees blij want je hebt weer iets bijgeleerd.

Je hebt gelijk, bedankt dat je me daarop wijst.Alleen weet jij de voor geschiedenis niet.

Vind t maar een vaag verhaal, nog nooit gehoord van iemand met 200+ uur zonder strafblad.

Je bent dus niet veroordeeld?

Rechtzaak etc.... maar niets gehoord over een strafblad. Politie op bureau zei dat het niets voorstelt omdat het onder mileu valt. Tegenwoordig valt het onder een ander begrip. ALLES wat met vuurwerk te maken heeft. Weet ff de naam niet meer...
Daarnaast had ik nog een handtekening van de Korpchef gehad voor goed gedrag! IVM gevolgde opleiding .......... en dat was 2014. Met een strafblad ga je dat niet krijgen,.

Laatst bewerkt:
Rechtzaak etc.... maar niets gehoord over een strafblad. Politie op bureau zei dat het niets voorstelt omdat het onder mileu valt. Tegenwoordig valt het onder een ander begrip. ALLES wat met vuurwerk te maken heeft.

Als jij veroordeeld bent heb je een strafblad.

Dat stelt dan ook weinig voor.

Nou in Amerika ofso dan zit je meteen 6maanden vast om een beetje XTC wiet en cocaine + anabolen voor eigen gebruik...
Dat gaat ook ergens over

Terug
Naar boven