Hallo,
Alvast bedankt voor je tijd om dit te lezen
Ik train al bijna 1 jaar bij Fit4Free in utrecht, nog 2 maanden en m'n jaarcontract is voorbij
.
Ik hou van freeweights en wil er ook graag mee doorgaan, helaas gaan de dumbbells maar tot 40kg.
En die legpress machine zijn ook niet echt zwaar.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe fitness centra om wat zwaarder te kunnen trainen en nog wat spierpijn uit te halen
De fitness centrum heeft:
- Max 25 euro per maand bij onbeperkt abbo.
- Tijdens werkdagen tot 21:30 uur of later open.
- Het liefst in utrecht, maar mag ook omg Utrecht.
- Dumbbells die minimaal tot max 50kg gaan.
- Mijn voorkeur gaat naar apparaten waar je zelf schijven in kan zetten, zoniet dan apparaten met veel gewichten.
Heeft iemand opties voor me?
Offf wat ook kan, een handige link met fitness centra's en uitgebreide details over de apparaten en weights die ze daar hebben.
Bij voorbaat dank
oohja nog iets, ik heb geen geld voor een homegym.
Groet,
Ismail
Alvast bedankt voor je tijd om dit te lezen

Ik train al bijna 1 jaar bij Fit4Free in utrecht, nog 2 maanden en m'n jaarcontract is voorbij
.Ik hou van freeweights en wil er ook graag mee doorgaan, helaas gaan de dumbbells maar tot 40kg.
En die legpress machine zijn ook niet echt zwaar.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe fitness centra om wat zwaarder te kunnen trainen en nog wat spierpijn uit te halen

De fitness centrum heeft:
- Max 25 euro per maand bij onbeperkt abbo.
- Tijdens werkdagen tot 21:30 uur of later open.
- Het liefst in utrecht, maar mag ook omg Utrecht.
- Dumbbells die minimaal tot max 50kg gaan.
- Mijn voorkeur gaat naar apparaten waar je zelf schijven in kan zetten, zoniet dan apparaten met veel gewichten.
Heeft iemand opties voor me?
Offf wat ook kan, een handige link met fitness centra's en uitgebreide details over de apparaten en weights die ze daar hebben.
Bij voorbaat dank

oohja nog iets, ik heb geen geld voor een homegym.
Groet,
Ismail