Waarschijnlijk niet maar zoals al meerdere keren gezegd ga je het grootste deel van uw inkomsten niet bij de BB moeten zoeken maar eerder de andere doelgroep(zumba,bbb,spinning,etc)
Zeker spinning is bij ons zeer geliefd en komt steeds een pak volk op af.
Komt toch heel wat bij kijken he,heb ook een tijdje met de gedachte rondgelopen om een fitness te openen maar als je ziet wat er allemaal bij komt kijken
Het pand met inrichting alleen al is een ganse investering en als je dan niet wat eigen kapitaal hebt om erin te pompen is het bijna niet te doen!!
Maar jullie zullen wel aan alles gedacht hebben dus veel succes en ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
ps; zeker een goed reglement ophangen dat iedereen goed kan lezen,niks zo ergerlijk als dumbbells en gewichten die overal liggen behalve op hun plaats
grtz
haha ja hoevaak ik wel niet ruzie met een teenslipper botje heb gehad over dat ie zn spullen moet opruimen...
je vraagt het vriendelijk en je krijgt gwoon een reactie als: iedereen laat ze hangen, of ze hingen er al

nou en!! kleine moeite kerel.
maarre ja kijk, de BB wensen zijn opzich niet veel duurder voor ons dan wanneer je je er niks van aan zou trekken.
alleen meeste sportscholen doen het gwoon niet...
zoals straps en belts etc. kost niks natuurlijk.
ach we zullen zien hoe het gaat lopen.
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------
Miss half-offtopic, maar ik vraag me af hoe je dat in het begin doet. Dan heb je een mooie sportschool met degelijke apparatuur en maar 3 leden. Hoe willen jullie dat gaan aanpakken?
---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------
Edit: dus hoe kom je aan meer leden
simpele promotie, post, internet, vrienden, vriendinnen, mensen die ik ken die nu hier sporten.
kijk de meeste mensen die ik bij deze sportschool spreek zijn best wel ontevreden over die toko en ik ben 1 van de weinige die serieus bezig is met bb, en veel mensen hebben wel waardering voor me en ik spreek wel redelijk wat mensen die ook serieus willen bben op een betere school.
zodra ik er 1 open heb ik sowieso een aantal klanten van deze sportschool die bij mij komen. zelfs collega's zullen overstappen
er zijn 3 collega's die wel veel verstand hebben van bb/fitness etc, dus kunnen zo bij mij werken met een fijnere sfeer.

en veel vrienden van me sporten en die sporten ook veel met andere.
maar de meeste mensen moeten we winnen door reclame.
Ooit over na gedacht om een gym in het buitenland te openen?
nope, ik hou absoluut niet van reizen naar mijn werk

als de reis langer dan 20 minuten is, krijg ik er al een pesthekel aan.