XXL Nutrition

Goede verdeling van spiergroepen voor 1e kuur?

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
İs op deze manier trainen een goed plan:
Elke spiergroep op een andere dag en elke trainingsschema 1 spiergroep kort extra trainen.
Bijv.: maandag benen + 3 oefeningen rug
dinsdag: schouders + 3 oefeningen borst
enz.

Of raden jullie iets anders aan?

Mijn kuur:
Week 1-12 Test e 500mg pw
Week 1-3 Winstrol 50mg pd
Week 1- 14 2x HCG 500iu pw
Week 14 - 17 Nolvadex 20mg pd

waarom benen + upper body op dezelfde dag..?

ik vind zelf een upper/lower body split fijner zodat niet HEEL mn lijf lamlendig is na 2 dagen trainen

in. wil weten wat voor schema's ze gebruiken en waarom.

in. wil weten wat voor schema's ze gebruiken en waarom.
FB's en splits vaak. De een heeft een hogere trainingsfrequentie, de ander vanwege hogere intensiteit/volume die je kan hanteren. Hebben allebei zo z'n voordelen bij verschillende kuren.
In een cut kan een FB wel handig zijn door de hogere trainingsfrequentie. Meer prikkels en je bent niet totaal doodop als tijdens een split. Dat laatste kan dan wel weer handig zijn tijdens een bulk als je de desbetreffende spiergroep van de dag keihard in z'n reet wilt pounden.
Gewichten vliegen dan meestal ook door de kamer met 1 gram trenbolone in je gluteus maximus.

zou je spiergroepen sowieso 2x per week pakken of je kuurt of niet

Ik ben ook voorstander van 2x per week alles.
zelf doe ik:

Ma chest tri front delts
di back bi rear delts
wo legs abs side delts
repeat
zondag rest day.

Stunna, ik ook en pak heel toevallig het zelfde schema als jou :)

Maar om nou te zeggen dat je alleen kan kuren als je alles 2x p week traint is onzin.

Ik doe:
maandag: borst
disndag: benen
woensdag: rug
donderdag: schouders + traps
vrijdag: armen
tussendoor: buik

Alles 1 keer per week dus en ik groei er goed op. Ik doe ook zo min mogelijk oefeningen, maar wel zo zwaar mogelijk.

Stunna, ik ook en pak heel toevallig het zelfde schema als jou :)

Maar om nou te zeggen dat je alleen kan kuren als je alles 2x p week traint is onzin.

Dat zeg ik ook helemaal nergens. Lezen kan wel moeilijk zijn, dus ik leg het even uit.
Tuurlijk groei je op 1x per week trainen. Maar optimaal is het niet.
Spierherstel duurt geen tot 168 uur na een training dus zou niet weten waarom de dagen door zou willen zonder er iets mee te doen.

Elke dag full body!

FB's en splits vaak. De een heeft een hogere trainingsfrequentie, de ander vanwege hogere intensiteit/volume die je kan hanteren. Hebben allebei zo z'n voordelen bij verschillende kuren.
In een cut kan een FB wel handig zijn door de hogere trainingsfrequentie. Meer prikkels en je bent niet totaal doodop als tijdens een split. Dat laatste kan dan wel weer handig zijn tijdens een bulk als je de desbetreffende spiergroep van de dag keihard in z'n reet wilt pounden.
Gewichten vliegen dan meestal ook door de kamer met 1 gram trenbolone in je gluteus maximus.

thx voor de reply

Dat zeg ik ook helemaal nergens. Lezen kan wel moeilijk zijn, dus ik leg het even uit.

Tuurlijk groei je op 1x per week trainen. Maar optimaal is het niet.

Spierherstel duurt geen tot 168 uur na een training dus zou niet weten waarom de dagen door zou willen zonder er iets mee te doen.

Wat bedoel je dan met, of je kuurt of niet?
Net alsof waneer je kuurt, je ook alles 2x p week moet pakken.
Lees zelf anders je reactie nog eens terug ;)

Volgende blast ga ik mijn schema veranderen. Ik merk dat ik nu weer tegen een plafond aan zit qua groei. Ik heb ook wel eens overwogen om alles twee keer per week te gaan trainen (in elk geval in de blast). Ik denk dat ik dan elke spiergroep een keer in de week zwaar pak met weinig reps en een keer in de week met laag gewicht en veel reps. Goed idee?

Wat bedoel je dan met, of je kuurt of niet?
Net alsof waneer je kuurt, je ook alles 2x p week moet pakken.
Lees zelf anders je reactie nog eens terug ;)

als je kuurt is het wel handig om alles vaker dan 1x te trainen ja per week. Lijkt me dat je alles eruit wil halen toch?

Denk dat als je intensiteit heel erg hoog ligt het niet veel uit zou maken.
Je weet zelf bv ook wel dat als je je benen hardcore traint je ze zo meer dan een halve week kan voelen.

Denk dat als je intensiteit heel erg hoog ligt het niet veel uit zou maken.
Je weet zelf bv ook wel dat als je je benen hardcore traint je ze zo meer dan een halve week kan voelen.
Bij mij is het binnen 2 dagen wel hersteld. Althans, zo voelt het. Maar ik ben toch nog een beetje huiverig om alles twee keer per week te trainen. Misschien maak ik me druk om niks, maar ik ben best bang voor blessures. Ik ben namelijk ook geen twintiger meer.

Gyno van in de puberteit

Splitsschema

Laatst bewerkt:
Iedere spiergroep elke 5-6 dagen vind ik persoonlijk het fijnst, maar is ieder voor zich

ik train 5x per week. heb 3 verschillende trainings dagen
dag1= borst triceps.
dag2= rug biceps, onderarmen
dag3=shouders, benen, neck.

dan buik om de dag.

Terug
Naar boven