Fitness Seller

Peiling Goede voornemens 2023

Wat een forum 😂 eerst Tokyoboy die 29 pagina's lang afgezeken wordt om z'n levenskeuzes, nu Vonk. Als ik niet beter wist zou ik denken dat de gemiddelde dbb'er z'n leven op de rit heeft. Helaas is 't meer iets van do as I say don't do as I do.

Maar ga wel vooral door, 't is wel leuk vermaak zo van de zijlijn.

Wat een forum 😂 eerst Tokyoboy die 29 pagina's lang afgezeken wordt om z'n levenskeuzes, nu Vonk. Als ik niet beter wist zou ik denken dat de gemiddelde dbb'er z'n leven op de rit heeft. Helaas is 't meer iets van do as I say don't do as I do.

Maar ga wel vooral door, 't is wel leuk vermaak zo van de zijlijn.
Waar wordt Vonk dan afgezeken?

• Haha
Waarderingen: Vonk
@Steks vraagt altijd naar de bekende weg of nutteloze info om te kijken of hij ergens een echte vraag kan droppen. @Steks voor Grijs I in het kabinet.

Kind krijgen in deze tijd is sowieso niet goed te praten dus zou ik nieteens aan beginnen.

Notsrs, succes @Vonk ik hoop dat de cremepies succesvol zullen zijn.

@Steks vraagt altijd naar de bekende weg of nutteloze info om te kijken of hij ergens een echte vraag kan droppen. @Steks voor Grijs I in het kabinet.
Als je gewoon antwoord had gegeven had ik je wellicht wat wijze raad mee kunnen geven. Ik was namelijk voor de geboorte van mijn oudste ook van mening dat tijd wel het laatste was waar we ons druk om zouden moeten maken.

Als je gewoon antwoord had gegeven had ik je wellicht wat wijze raad mee kunnen geven. Ik was namelijk voor de geboorte van mijn oudste ook van mening dat tijd wel het laatste was waar we ons druk om zouden moeten maken.

Een van de meest voorkomende fouten van ouders is hun kinderen willen behoeden van het maken van fouten met "wijze raad".

Valt me wel op dat de meeste overspannen kinderen ook overspannen ouders hebben die op elke scheet reageren

"De kindertjes van deze afgezonderde stam hadden zelfs nog nooit een witte penis gezien, ze keken hun ogen uit."

Pagina 169

Terug
Naar boven