OkVan waar die interesse?
Wil je ook mijn pincode? Beleg je dan wel in iets raketterigs?
Tijd is geen probleem, period.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OkVan waar die interesse?
Wil je ook mijn pincode? Beleg je dan wel in iets raketterigs?
Tijd is geen probleem, period.
We halen je langzaamaan binnen, ik wist het wel.We willen graag dat je voor heel dbb even verantwoordt waarom je een kind wilt en hoe je dat kind gaat opvoeden, en daar willen we dan nog minimaal 7 pagina's lang iets van vinden
Waar wordt Vonk dan afgezeken?Wat een forum 😂 eerst Tokyoboy die 29 pagina's lang afgezeken wordt om z'n levenskeuzes, nu Vonk. Als ik niet beter wist zou ik denken dat de gemiddelde dbb'er z'n leven op de rit heeft. Helaas is 't meer iets van do as I say don't do as I do.
Maar ga wel vooral door, 't is wel leuk vermaak zo van de zijlijn.
Als je gewoon antwoord had gegeven had ik je wellicht wat wijze raad mee kunnen geven. Ik was namelijk voor de geboorte van mijn oudste ook van mening dat tijd wel het laatste was waar we ons druk om zouden moeten maken.
Alsof dat bij jou zo makkelijk is

Als je gewoon antwoord had gegeven had ik je wellicht wat wijze raad mee kunnen geven. Ik was namelijk voor de geboorte van mijn oudste ook van mening dat tijd wel het laatste was waar we ons druk om zouden moeten maken.
Heh. Combi dus?- nieuw (en beter betaald) werk vinden
- eigen bedrijf
Sorry dat ik mijn antwoorden niet geef op een wijze welke jij begrijpt.
UuhmmmmSorry dat ik mijn antwoorden niet geef op een wijze welke jij begrijpt.
Ja, op mijn werk mag ik voorlopig even niet meer meedoen met discussies.![]()

Anderen hebben allang al weer mijn koppositie overgenomen en dat was ten tijde van mijn vorige leidinggevende.
Keihard op je bek gaan is de beste les.Een van de meest voorkomende fouten van ouders is hun kinderen willen behoeden van het maken van fouten met "wijze raad".