Kan je dat hard maken met cijfers?Het wordt aangepast omdat ze elk jaar weer nieuwe belastingverzwaringen er bovenop stapelen.
Elk jaar meer en meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat hard maken met cijfers?Het wordt aangepast omdat ze elk jaar weer nieuwe belastingverzwaringen er bovenop stapelen.
Elk jaar meer en meer.
Op zich kan ik wel leven met de voorgesteld nieuwe regels, waar ik wel slecht tegen kan is dat alles constant maar aangepast moet worden op het gebied van belastingen, subsidies en toeslagen. Over zoiets als een huis kopen ne je hypotheek aflossen kan je dus niet een goede afgewogen keuze maken omdat je niet weet wat de regels zijn over een paar decennia. Een ieder die niet 2 keer modaal verdient en op financieel gebied risico mijdend is kan zomaar zonder er schuld aan te hebben in de problemen komen.
Door blijven zeiken over (de beslissingen van) onze overheid.
Als zijnde minder nemer en meer gever?
Zit er teveel rek op?- front flip met mountainbike
- 140kg bankdrukken
- minder anale/ meer vaginale sex met vriendin
Ze loopt in een luier als ik het zo lees 👀
Loop je zo moeilijk?Mijn voornemen is ook om minder anale seks te hebben met de vriendin van @Schwarzeneggertje
Voel je daar nog wat van na haar tijd in Afrika of was ze toen niet mee?Mijn voornemen is ook om minder anale seks te hebben met de vriendin van @Schwarzeneggertje
Heb je onder een steen gelegen de afgelopen jaren?
Wil je dat alsjeblieft filmen? En dan na of tijdens je revalidatie in het grappige filmpjes topic plaatsen.
Mijn eerste doel heb ik al gehaald.Wil je dat alsjeblieft filmen? En dan na of tijdens je revalidatie in het grappige filmpjes topic plaatsen.
is je vriendin het daar mee eens? Een gebod of verbod?

Het doel dat ik nog daarvoor had geformuleerd.is je vriendin het daar mee eens? Een gebod of verbod?![]()
I’ll take this as a no.Heb je onder een steen gelegen de afgelopen jaren?
Alles wordt duurder, steeds meer belasting op vrijwel alles.