XXL Nutrition

Goedkoop kipfilet?

Musclemeat is prima kwa kipfilet die je kan marineren en kan eten op brood of door een salade kan gooien.
Echt kwa avond eten of bij bv rijst eet ik liever een gebakken kipfilet en dan is de aldi prima of de appie als de kipfilet in de bonus is.

Weet iemand een Turkse slager in omgeving Eindhoven te zitten? Ben wel benieuwd.

Musclemeat vind ik (na 10 jaar ervaring) het beste wat er is qua:

1. Prijs/Kwaliteit
2. Gemakzucht
3. Smaak

Als je kijkt naar het aantal gr eiwitten in een waterige plofkip en in de musclemeat kip... zie je dat je minder kip hoeft te eten om aan dezelfde macro's te komen.

Is die van musclemeat vrije uitloop kippen?

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 12:46 ----------

Weet iemand een Turkse slager in omgeving Eindhoven te zitten? Ben wel benieuwd.

Eendhoven is toch de marokkanen stad als ik me goed herinner?

er zijn op dit forum veel goede reviews van musclemeat.nl kijk daar eens zou ik zeggen :)
musclemeat is veel duurder dan de slager om de hoek. (met verzendkosten meegerekend)
dan heb ik het nog niet eens over de goedkope supermarkten zoals aldi en lidl die nog goedkoper zijn.

ts: als je puur voor goedkoop wilt, eet dan koolvis, dat is zeer goedkoop en goeie kwaliteit bij aldi.

Haal tegenwoordig bij de Turkse slager. Standaard 4.85 euro de kilo en als ik hem uit de vriezer haal en bak blijft er welliswaar kip over ipv dat het vol met vocht zit

Musclemeat vind ik (na 10 jaar ervaring) het beste wat er is qua:

1. Prijs/Kwaliteit
2. Gemakzucht
3. Smaak

Als je kijkt naar het aantal gr eiwitten in een waterige plofkip en in de musclemeat kip... zie je dat je minder kip hoeft te eten om aan dezelfde macro's te komen.

Dat is gewoon het verschil van bereid vs onbereid.

musclemeat is veel duurder dan de slager om de hoek. (met verzendkosten meegerekend)
dan heb ik het nog niet eens over de goedkope supermarkten zoals aldi en lidl die nog goedkoper zijn.

ts: als je puur voor goedkoop wilt, eet dan koolvis, dat is zeer goedkoop en goeie kwaliteit bij aldi.

Je vergelijkt een gemaksproduct met losse ongekookte, ongesnede kipfilet, dat kan je niet doen. Je betaald bij ons een prijs vergelijkbaar aan niet bereide kipfilet van 6,50euro per kg, maar hier krijg je veel meer voor terug.

Namelijk:
Snel: niet meer eerst snijden, koken, handenwassen
Makkelijk: direct eetbaar en mee te nemen vanwege de makkelijke plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd.
Geen toegevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten.
Lekker: het is erg mals door de professionele kookbereiding die thuis niet na te bootsen is.
Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek

De moeite die hierin zit met een prijs van 6,50euro vinden wij zelf erg scherp. Wij vragen inderdaad 5 euro verzendkosten en hebben bewust ervoor gekozen om dit niet in de producten zelf te verwerken, omdat dit voordeel van de bodybuilder is. Hoe meer kg je zult bestellen, hoe meer je de verzendkosten eruit zal hebben. En dit zien wij ook zeker gebeuren wanneer wij kijken naar hoeveel kg mensen bestellen!

Nogmaals, het is een gemaksproduct en voor gemak betaal je iets meer wat bij dit product echt een minimale hoeveelheid is! Bekijk ons topics en zie de vele positieve reviews van dbb-ers die het al geprobeerd hebben!

Gewoon bij de turk halen. Kost niet veel en vrij goede kwaliteit. Woon je ergens in een dorp, hop ff naar de grote stad, aantal kg's kip inkopen en invriezen maar.

Musclemeat ziet er trouwens ook uit als een goede optie.

Laatst bewerkt:
Gewoon bij de turk halen. Kost niet veel en vrij goede kwaliteit. Woon je ergens in een dorp, hop ff naar de grote stad, aantal kg's kip inkopen en invriezen maar.

Musclemeat ziet er trouwens ook uit als een goede optie.

Heb zelf net 15 kg gehaald voor fkn 4 euro bij de turk!!!

Ging handelen hij wilde eerst 4,50 ik zei laat maar zitten hij zei oke oke ish goes ish goed

ik haal mn kipfilet bij de lidl. 600 gram voor 3.35

Bij de polier meestal

betaal iets meer maar dan heb ik niet zo'n glibberige glanzende plofkip die opgespoten is.

Turk is een prima alternatief

Is het niet zo dat kip uit de markt (niet in supermarkt) niet zo streng wordt gecontroleerd (op vlak van kwaliteit) dan bijvoorbeeld kip uit een belangrijk(er) winkelketen?

ga naar de emté 3,50 a 3,75 per kilo voor kip of shoarma vlees : )

p.s.: vanwege een aktie dussss

bij de aldi! bevalt prima

Terug
Naar boven