- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjek aanbiedingen, geen vriezer shit nemen
beste wat je gaat vinden is €5/kg
Weet iemand een Turkse slager in omgeving Eindhoven te zitten? Ben wel benieuwd.
Musclemeat vind ik (na 10 jaar ervaring) het beste wat er is qua:
1. Prijs/Kwaliteit
2. Gemakzucht
3. Smaak
Als je kijkt naar het aantal gr eiwitten in een waterige plofkip en in de musclemeat kip... zie je dat je minder kip hoeft te eten om aan dezelfde macro's te komen.
Weet iemand een Turkse slager in omgeving Eindhoven te zitten? Ben wel benieuwd.
musclemeat is veel duurder dan de slager om de hoek. (met verzendkosten meegerekend)er zijn op dit forum veel goede reviews van musclemeat.nl kijk daar eens zou ik zeggen![]()
Musclemeat vind ik (na 10 jaar ervaring) het beste wat er is qua:
1. Prijs/Kwaliteit
2. Gemakzucht
3. Smaak
Als je kijkt naar het aantal gr eiwitten in een waterige plofkip en in de musclemeat kip... zie je dat je minder kip hoeft te eten om aan dezelfde macro's te komen.
musclemeat is veel duurder dan de slager om de hoek. (met verzendkosten meegerekend)
dan heb ik het nog niet eens over de goedkope supermarkten zoals aldi en lidl die nog goedkoper zijn.
ts: als je puur voor goedkoop wilt, eet dan koolvis, dat is zeer goedkoop en goeie kwaliteit bij aldi.
Gewoon bij de turk halen. Kost niet veel en vrij goede kwaliteit. Woon je ergens in een dorp, hop ff naar de grote stad, aantal kg's kip inkopen en invriezen maar.
Musclemeat ziet er trouwens ook uit als een goede optie.
15 kilo voor 4 euro??Heb zelf net 15 kg gehaald voor fkn 4 euro bij de turk!!!
Ging handelen hij wilde eerst 4,50 ik zei laat maar zitten hij zei oke oke ish goes ish goed
Zit doorgaans vol water. En dus weer duurder per kilo als je het water buiten beschouwing laat.